Verwijderd

Topicstarter
ik wil een simpel goedkoop cameratje om af en toe wat foto's te maken.. nu kan ik een aiptek? camera kopen, ff wat specs:
Pocket Cam 1,3 Megapixel
Afbeeldingslocatie: http://www.teledirekt.nl/isroot/Teledirekt/SiteImages/detail/303145.gif
Met de Pocket Cam kunt u op elk gewenst moment filmen en digitale foto's maken. Het 16 Mb interne geheugen van de camera slaat 180 foto's op in 640 x 480 VGA resolutie of 40 foto's in 1248 x 960 SXGA resolutie. De opgeslagen foto's kunt u eenvoudig naar uw PC uploaden met behulp van de bijgeleverde USB-connector. Sluit u de camera aan op een PC, dan verandert het apparaat in een handomdraai in een webcam. Al deze verschillende functies vindt u terug in dit kleine, handzame apparaat.
Nu ben ik gewend foto's te maken met een powershot s20 van mijn baas maar steeds lenen is irritant.

Ik wil vooraf zeggen dat ik geen hoge kwaliteitsfoto's wil of hoef maar dat het gewoon is om af en toe dingen op internet te zetten (bij casemods)

oh ja.. deze camera kost 150,- euro. Is dit wat of heeft er iemand een beter idee?

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03 08:49
Klinkt opzich wel goed, ken em alleen niet dus kan je geen ervaringen geven ofzo... Wel schijnt de Fuji FinePix 1300 goed te zijn voor jou doel en zelfs meer en deze kost maar 'iets' meer, namelijk € 196,-. Misschien is dat ook wel wat?

Verwijderd

heeft iemand die digicam in het blokker foldertje zien staan? 159 euro's Wel een trust zou dat niet wat zijn?

beelresolutie 3.3 megapixels
16 mb.

zou dat wat zijn?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op dinsdag 07 mei 2002 19:50 schreef Miklo1980 het volgende:
heeft iemand die digicam in het blokker foldertje zien staan? 159 euro's Wel een trust zou dat niet wat zijn?

beelresolutie 3.3 megapixels
16 mb.

zou dat wat zijn?
natuurlijk geinterpoleerd van 1mp, maar voor een budget-camera wel goed denk ik...

verwacht alleen geen foto's mooier dan normale 1 megapixel camera's...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ik ben echt een leek op het gebied van digicam's Maar zag deze toevallig in het blokker flodertje staan, Ben ook van plan er eentje te kopen.

kan iemand mischien een foto posten om het verschil van een 150 euro camera en een 500 euro camera te laten zien?

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Ik heb hier een Trust Spycam 300 Voice staan.. multifunctioneel! Webcam, digicam en memo-recorder in één! Wat wil je nog meer?
Kopeh Miklo1980? >:) ;)

• Mooody

Mooody

elmoody

Op dinsdag 07 mei 2002 19:56 schreef Miklo1980 het volgende:
Ik ben echt een leek op het gebied van digicam's Maar zag deze toevallig in het blokker flodertje staan, Ben ook van plan er eentje te kopen.

kan iemand mischien een foto posten om het verschil van een 150 euro camera en een 500 euro camera te laten zien?
die camera van 150 euro zal foto's maken die je kan vergelijken met trust camera's (genoeg te vinden met de search)

foto's van camera's van 500 euro staan hier genoeg op het forum :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
maarre.. ff de hamvraag... krijg ik een beetje duidelijke foto's met dat ding? duidelijk genoeg om te zien wat ik op de foto gezet heb?

• Mooody

Mooody

elmoody

Op dinsdag 07 mei 2002 20:20 schreef Juggernaut het volgende:
maarre.. ff de hamvraag... krijg ik een beetje duidelijke foto's met dat ding? duidelijk genoeg om te zien wat ik op de foto gezet heb?
lijkt me wel :)

ze zullen wel iets beter zijn dan webcam-foto's als je dat bedoeld...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 21:32 schreef Mooooody het volgende:

[..]

lijkt me wel :)

ze zullen wel iets beter zijn dan webcam-foto's als je dat bedoeld...
yup.. logitech webcam sucked :D

Verwijderd

heeft er iemand raad ?

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ja niet kopen :)
ik zou zeggen ga voor de fuji 1300
+lcd scherm
+dingen instellen
+veel betere lens
+uitbreiding mogenlijk
+100 x mooiere foto's
+meerdere res instellen
+Macro lens
+

-groter (duh)
-zwaarder (duh)
-batterij snel op
-Duurder

ik zou zeggen ga voor de fuji 1300

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:45
ja spaar maar door voor een Fuji, die maken vergeleken met een webcam echt supermooie foto's !!

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 19:58 schreef Makkie80 het volgende:
Ik heb hier een Trust Spycam 300 Voice staan.. multifunctioneel! Webcam, digicam en memo-recorder in één! Wat wil je nog meer?
Kopeh Miklo1980? >:) ;)
Hoezo? Ontevreden?

Topicstarter: AIPTEK en Trust: same shit from a different company. (Ja, letterlijk opnemen >:) ).

Aiptek heeft nogal veel last van te goedkope onderdelen, waardoor hele chipsets uitvallen waardoor je kleurvervorming krijgt! (Of een te hoog dither)

Niet kope! ik zou nog ff rondkijken als ik jou was!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:24
Op dinsdag 07 mei 2002 19:45 schreef Ashen het volgende:
Klinkt opzich wel goed, ken em alleen niet dus kan je geen ervaringen geven ofzo... Wel schijnt de Fuji FinePix 1300 goed te zijn voor jou doel en zelfs meer en deze kost maar 'iets' meer, namelijk € 196,-. Misschien is dat ook wel wat?
Ik he de fuji finepix 1300 voor €150 gekocht dus lijkt me dat betere keus! BIj speedtronics in leiden

Verwijderd

hoeveel groter is de fuji finepix 1300 dan bijvoorbeeld ene canon a30/a40
want ik zit er over te denken de a30 te kopen, want volgens mij is de fuji finepix 1300 best wel groot

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Op woensdag 08 mei 2002 12:31 schreef CompBreaker het volgende:
Hoezo? Ontevreden?
Ik zou hem niet weer kopen nee, valt een beetje tegen als webcam, vaak een flikkerend beeld bij te weinig licht en de foto's die je ermee maakt zijn meestal van baggerkwaliteit, alleen bij goed daglicht valt het mee..

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Op woensdag 08 mei 2002 12:45 schreef enigma het volgende:
hoeveel groter is de fuji finepix 1300 dan bijvoorbeeld ene canon a30/a40
want ik zit er over te denken de a30 te kopen, want volgens mij is de fuji finepix 1300 best wel groot
ff je webbrowser raadplegen en dan www.dpreview.com invullen en je krijg alle specs die je maar wilt, inclusief foto's!

Verwijderd

Topicstarter
goed.. ik heb voor de gein ff bij de zijkshop die trust gehaald. is psies dezelfde camera

* het ding kan alleen van dichtbij foto's maken... rest wordt wazig
* foto's van dichtbij zijn zelfs niet scherp. nog steeds wazig

ik had er niet veel van werwacht, maar zo brak nou ook weer niet.
hij ligt dus alweer in de winkel :)

/me grijpt de canon s20 van baas nog wel ff mee :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 14:35 schreef Choller het volgende:

[..]

ff je webbrowser raadplegen en dan www.dpreview.com invullen en je krijg alle specs die je maar wilt, inclusief foto's!
thanks , naar die site zocht ik :)
Pagina: 1