ik wil een simpel goedkoop cameratje om af en toe wat foto's te maken.. nu kan ik een aiptek? camera kopen, ff wat specs:
Ik wil vooraf zeggen dat ik geen hoge kwaliteitsfoto's wil of hoef maar dat het gewoon is om af en toe dingen op internet te zetten (bij casemods)
oh ja.. deze camera kost 150,- euro. Is dit wat of heeft er iemand een beter idee?
Nu ben ik gewend foto's te maken met een powershot s20 van mijn baas maar steeds lenen is irritant.Pocket Cam 1,3 Megapixel
Met de Pocket Cam kunt u op elk gewenst moment filmen en digitale foto's maken. Het 16 Mb interne geheugen van de camera slaat 180 foto's op in 640 x 480 VGA resolutie of 40 foto's in 1248 x 960 SXGA resolutie. De opgeslagen foto's kunt u eenvoudig naar uw PC uploaden met behulp van de bijgeleverde USB-connector. Sluit u de camera aan op een PC, dan verandert het apparaat in een handomdraai in een webcam. Al deze verschillende functies vindt u terug in dit kleine, handzame apparaat.
Ik wil vooraf zeggen dat ik geen hoge kwaliteitsfoto's wil of hoef maar dat het gewoon is om af en toe dingen op internet te zetten (bij casemods)
oh ja.. deze camera kost 150,- euro. Is dit wat of heeft er iemand een beter idee?