*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Daar gaat dit topic volgens mij niet overOp dinsdag 07 mei 2002 15:02 schreef senater het volgende:
wie wil er nou een dreamcast hebben nog
De DreamCast is nu een stuk goedkoper en er zijn best veel coole spellen voor de DC hoorOp dinsdag 07 mei 2002 15:02 schreef senater het volgende:
wie wil er nou een dreamcast hebben nog
The devil is in the details.
Verwijderd
koempel check nu gewoon zo`n ebay sites enzo das snellerOp dinsdag 07 mei 2002 14:59 schreef Tusk het volgende:
ik wil graag een dreamcast aanschaffen
welke winkels kan ik er nog kopen (online:?)
liefst zo goedkoop mogelijk uiteraard
dat zei ik je toch
Senri no michi mo ippo kara
dreamcast is dood
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
kewlOp dinsdag 07 mei 2002 15:27 schreef Neophyte het volgende:
http://www.nedgame.nl/
daar kan je ze ook gewoon 2e hands bestellen
zou dat wat zijn?
Verwijderd
Precies!Op dinsdag 07 mei 2002 15:06 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
De DreamCast is nu een stuk goedkoper en er zijn best veel coole spellen voor de DC hoor
Er staat een Dreamcast op mijn XBOX en die staat nog regelmatig aan om effe lekker Crazy Taxi 2, Soul Calibur of Sega Tennis 2k2 te spelen!
Ik heb ook mijn 16-bit weer uit de kast gehaald, die staat nu naast de N64 & PS2.
Nu is dat moment aangekomen !! W00t.
Kool om te zien dat ze hem nog steeds nieuwe en gebruikt verkopen.
Er werd me verteld dat in de US de meeste games voor $5 te halen zijn.
Ff flink wat meenemen als ik in sept daarheen ga.
Een idee om te checken of ze ook verzenden naar Europa ?
40 Euro voor oude games vind ik nog een beetje veel.
Old school gamer met een lag en een traan.
En spellen zijn goed te kopieren
als jij zelf kan rippen al downsampelen vind ik je heel knapOp woensdag 08 mei 2002 14:31 schreef YT-Croc het volgende:
Dreamcast is een vette console hoor, is 128 bit. Met boot cds kun je van alles flikken, zoals vcd, mp3 en divx kijken. Dus gewoon een standaleone divx speler. Daarnaast ook vette spellen zoals Unreal tournament, Quake III enz enz
En spellen zijn goed te kopierenJe kunt e orginele spellen rippen en dan kun je ze op een 700 mb cd zetten en die kun je dan weer met een boot cd spelen (die je op de cd kunt zetten)
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
uhm kep er zelf geenOp woensdag 08 mei 2002 14:34 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
als jij zelf kan rippen al downsampelen vind ik je heel knap
Niet standaard... een GD-ROM wordt namelijk niet gelezen door een PC (nou ja.. alleen de eerste paar MB's ofzo..).Op woensdag 08 mei 2002 14:37 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
uhm kep er zelf geenMaar ik had gehoor ddat je ze gewon kunt rippen, of kan het niet?
Tenzij je een zogenaamde coders-cable hebt, of netwerk kaart. Dan zijn er weer ergens cd's te vinden die een progje op je DC starten die een GD dumpen op je PC (via die kabel of netwerk dus). EN als de GD vol staat past ie niet op een CD, dus moet je movies o.i.d. downsamplen. En uiteraard zit er op de latere DC games ook nog een kopieer beveiliging.
DC.. blijft een super ding! Sonic 2, shen-mue, Soul Calibur, crazi taxi (moet 2 nog ergens zien te kopen.. ooit).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Volgens mij heb je mail
Lijkt me toch wel een mooie console. Nu ze falliet zijn gegaan kan ik als die hard nintendo fan er best wel eentje kopen
Old school gamer met een lag en een traan.
wat moet je nu nog meet eendroomkast als er 10 x betere spelkasten zijn ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Er zijn heel veel goede games voor, en als ik de beelden van de PS2 bekijk, vind ik die trouwens niet zo heel veel beter.
+ dreamcast is stukke goedkoper.. en er zijn meer dan 300 spellen voor beschikbaar... speelplezier genoeg
Kan iemand dat ook ff checken(URL Amerikaanse gameshopsOp woensdag 08 mei 2002 14:26 schreef Pete_Sampras het volgende:
Er werd me verteld dat in de US de meeste games voor $5 te halen zijn.
Ff flink wat meenemen als ik in sept daarheen ga.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Diverse vergelijkingen hebben al laten zien dat de Dreamcast grafisch gewoon beter is dan de PS2.Op woensdag 08 mei 2002 18:16 schreef -FoX- het volgende:
dreamcast is een prachtige console, waar ik al veel uurtjes op versleten heb
Er zijn heel veel goede games voor, en als ik de beelden van de PS2 bekijk, vind ik die trouwens niet zo heel veel beter.
+ dreamcast is stukke goedkoper.. en er zijn meer dan 300 spellen voor beschikbaar... speelplezier genoeg
Helaas zijn de spellen voor de grote massa's meer op de PS2 uitgebracht.
Maar voor mij was de keuze voor een DC snel gemaakt.
heb m gekocht voor de 2D beat 'm ups
StreetFighter Alpha 3, Guilty Gear X, Marvel vs Capcom 2 en Capcom vs SNK. Dat zijn nou echte spellen IMO
Plus het feit dat imo "De Beat-em up" nl. Soul Calibur alleen voor de DC beschikbaar is.Op woensdag 08 mei 2002 19:03 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
StreetFighter Alpha 3, Guilty Gear X, Marvel vs Capcom 2 en Capcom vs SNK. Dat zijn nou echte spellen IMO
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Hmm 3d beat 'm ups zijn niet helemaal mijn soort spel maar Soul Calibur is zeker de beste 3D beat 'm up ooit gemaakt.Op woensdag 08 mei 2002 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus het feit dat imo "De Beat-em up" nl. Soul Calibur alleen voor de DC beschikbaar is.
kheb hem net (5 min)
super spel
Ik heb geprobeerd je te mailen, maar je adres klopt nietOp dinsdag 07 mei 2002 14:59 schreef Tusk het volgende:
ik wil graag een dreamcast aanschaffen
welke winkels kan ik er nog kopen (online:?)
liefst zo goedkoop mogelijk uiteraard
Ik geloof dat er ruim 400 voor zijn. Maar daar zitten ook kut spellen bij natuurlijk.
Nee ik denk dat je zeker geen spijt zal krijgen van een DC