Toon posts:

Is director het programma voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben aanhet spelen met allemaal cd-menumaak programmaatjes maar erger me nogal aan de beperkingen die ze hebben.
Nu heb ik begrepen dat je met Director ook standalone menuutjes kunt maken voor cd-roms. Alleen kan ik dit nergens op de macromediasite zwart op wit vinden.

Kan iemand de standalone menumogelijkheid bevestigen bevestigen?

Thx.

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Op dinsdag 07 mei 2002 14:52 schreef zazaza het volgende:
Hoi,

Ik ben aanhet spelen met allemaal cd-menumaak programmaatjes maar erger me nogal aan de beperkingen die ze hebben.
Nu heb ik begrepen dat je met Director ook standalone menuutjes kunt maken voor cd-roms. Alleen kan ik dit nergens op de macromediasite zwart op wit vinden.

Thx.
Met director kun je opzich best veel, alleen is het waarschijnlijk niet zo makkelijk als die programmatjes die je nu gebruikt, maar omdat ze niet zo gemakkelijk zijn kun je er wel meer mee.

Als je director gebruikt en je zoekt op internet naar een leuk LINGO-scriptje dan kun je dat wel zo aanpassen dat het voor jou ook werkt.

p.s.: laat de volgende keer die begroeting enzo even weg, dat vinden ze hier niet leuk

Verwijderd

Wat bedoel je met "standalone menumogelijkheid" ?

Dat jouw cdrom overal werken?
Als je dit bedoelt, dan inderdaad: Director is geschikt. Kijk maar naar de cdroms van Computer Arts, die werken zowel op een Mac als een PC. En die zijn met Director gemaakt.
Maar Flash MX is ook heel goed geschikt voor cdrom werk.

• Zamorano
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 14:52 schreef zazaza het volgende:
Hoi,

Thx.
Ja dat kan hoor. Ik heb vroeger redelijk veel met director gewerkt, je kan heel veel.
En vooral voor wat jij wil is het uitermate geschikt.

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Op dinsdag 07 mei 2002 15:21 schreef Cool_Duck het volgende:
Wat bedoel je met "standalone menumogelijkheid" ?
Ik denk dat ze inderdaad een menu bedoeld als bij computerarts ofzo, een menu waar je geen programma's voor hoeft te installeren ofzo. En dat kan wel in director.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Director kan een exe bakken en die kun je met autorun mooi op een CD tieven.

Met director 8.5 kun je al vrij snel uit de voeten en er zitten genoeg voor gedefineerde behaviours in dat je je waarschijnlijk snel een simpel menu kan maken. Als je alter diehard lingo gaat leren dan is het nog mooier

* Yellow|A daar weet spiney meer vanaf

|{ brrr }] |

Pagina: 1