Hey,
ik heb een probleem met een scriptje dat ik aan het schrijven ben. Wat zou het moeten doen: een bestandje downloaden van een ftp server. Wat doet het: hij geeft een error, namelijk deze:
Daar zit deze functie:
Die functie wordt aangeroepen vanuit dit bestand:
Ik heb deze error eerder gehad, ook met een ftp functie, was iig geen ftp_get() maar waarom krijg ik em? Hij moet toch gewoon het bestand downloaden naar mijn desktop?
ik heb een probleem met een scriptje dat ik aan het schrijven ben. Wat zou het moeten doen: een bestandje downloaden van een ftp server. Wat doet het: hij geeft een error, namelijk deze:
code:
1
| Warning: Unable to find ftpbuf 0 in c:\pad\naar\htdocs\functions.php on line 32 |
Daar zit deze functie:
PHP:
1
| <?function downloadFile($source_file){#bool ftp_get ( resource ftp_stream, string local_file, string remote_file, int mode)echo "$conn_id<br>$source_file<br>";ftp_get ( $conn_id, "/www/pad/naar/upload/dir/".$source_file, "c:\documents and settings\administrator\desktop\\".$source_file, FTP_BINARY );}?> |
Die functie wordt aangeroepen vanuit dit bestand:
PHP:
1
| <?include 'functions.php';$ftp_server = 'ftp.blaat.nl';$ftp_user_name = 'username';$ftp_user_pass = 'pass';// set up basic connection$conn_id = ftp_connect($ftp_server); // login with username and password$login_result = ftp_login($conn_id, $ftp_user_name, $ftp_user_pass); // check connectionif ((!$conn_id) || (!$login_result)) { echo "Ftp connection has failed!"; echo "Attempted to connect to $ftp_server for user $ftp_user_name"; die; } else { echo "Connected to $ftp_server, for user $ftp_user_name<br><br>"; }if ( $a == 'download' ) { downloadFile($source_file); }?> |
Ik heb deze error eerder gehad, ook met een ftp functie, was iig geen ftp_get() maar waarom krijg ik em? Hij moet toch gewoon het bestand downloaden naar mijn desktop?