Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
in 2k zit diskeeper lite, in XP denk ik ook. Dat werkt prima zelf gebruik ik diskkeeper 7.
met norton kun je geloof ik ook nog je pagefile verplaatsen.
Maar wat geeft nu een beter resultaat? dat het allebei goed werkt wil ik wel geloven maar het resultaat/performence wat zal uit eindelijk beter werken?Op dinsdag 07 mei 2002 14:07 schreef gladiool het volgende:
in 2k zit diskeeper lite, in XP denk ik ook. Dat werkt prima zelf gebruik ik diskkeeper 7.
Waarom niet ? Is het dan Júist trager????Op dinsdag 07 mei 2002 15:14 schreef Dannyke het volgende:
gewoon niet doen ?
Ik zie niet staan of het nou beter is of slechter laat staan waarom het zo zou zijn. Dus als iemand het weet.Op dinsdag 07 mei 2002 20:28 schreef Tr3nq het volgende:
Geen enkel probleem met die van xp, ik zou niet weten waarom een andere te gebruiken.
Verwijderd
Als je Speedisk hebt, vooral die gebruiken.
De optimalisatie gaat sneller (de defragmentatie), en beter. NSD heeft 'smart placement': bestanden die veel worden gelezen, worden aan de buitenkant van de schijf gezet voor snelheid. DK kan dit niet.
De optimalisatie gaat sneller (de defragmentatie), en beter. NSD heeft 'smart placement': bestanden die veel worden gelezen, worden aan de buitenkant van de schijf gezet voor snelheid. DK kan dit niet.
Voor zover ik weet maakt het niet een verschil van dag en nacht uit, maar SpeedDisk heeft minder tijd nodig dan de standaard shit van MS. Als je SpeedDisk hebt: gebruik het, scheelt je tijd elke keer bij het defraggen.
Inderdaad. Alleen maar onnodige slijtage van je hd.Op dinsdag 07 mei 2002 15:14 schreef Dannyke het volgende:
gewoon niet doen ?
Hier werkt speedisk sneller.
daar komt ook nog bij dat ik die XP defrag er niet uit vind zien.
(jaja ik weet het wel, het is niet bedoeld om naar te kijken. Maar toch)
daar komt ook nog bij dat ik die XP defrag er niet uit vind zien.
(jaja ik weet het wel, het is niet bedoeld om naar te kijken. Maar toch)
Pagina: 1