Ja, ik heb de search gebruikt, maar ik heb niks gevonden. Wat ik wil hebben is een icoon op mijn desktop waar ik op kan klikken en dat ik dan meteen beeld op mijn tv heb. Dus niet, via beeldscherm, advanced enzovoorts. Dat wordt een beetje omslachtig, omdat elke keer te doen. Bestaat dit überhaupt? Zo, ja, waar kan ik het vinden? Ik heb trouwens WinXP
Verwijderd
dit is natuurlijk bij elke videokaart anders. bij ati kan je idd een sneltoets toewijzen bij nvidia kan je tvtool gebruiken.
grr typos..
grr typos..
Als dat cistron Maxx altijd zo snel is wil ik het ook wel.
Wat kost dat?
Wat kost dat?
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.
mmm dacht dat het eerst om een knop ging om je tv uit te zetten..
Denk dat onderstaande je probleem wel kan verhelpen..
Denk dat onderstaande je probleem wel kan verhelpen..
Op dinsdag 07 mei 2002 15:54 schreef BzrK het volgende:
dit is natuurlijk bij elke videokaart anders. bij ati kan je idd een sletoets toewijzen bij nvidia kan je tvtool gebruiken.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Verwijderd
Welke videokaart?
Bovendien kun je dat bij een Nvidea met een Regfile doen (uit, extended desktop of clone)
Bovendien kun je dat bij een Nvidea met een Regfile doen (uit, extended desktop of clone)
TV-Tool
www.tvtool.de
www.tvtool.de
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
thanks!! TV-tool werkt. Alleen heb ik nog een klein probleempje. Het beeld op mijn tv doet sinds vandaag, nog voordat ik tv-tool geïnstalleerd had, flikkeren en wazig zijn. Dus letters enzo zie ik dubbel. Waar zou dit aan kunnen liggen? Heeft ie trouwens nooit gedaan, ik had altijd scherp beeld.
www.cistron.nl (btw, maxx kost €99 per maand met 100 GB datalimiet) of kijk in I&TOp dinsdag 07 mei 2002 16:17 schreef Dionysus007281 het volgende:
Als dat cistron Maxx altijd zo snel is wil ik het ook wel.
Wat kost dat?
Pagina: 1