Apple toetsenbord doet het op XP.

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
deze dus

Afbeeldingslocatie: http://a772.g.akamai.net/7/772/51/f8ae2f23f89b19/www.apple.com/powermac/images/index_keyboard01222002.jpg

plugde hem in de usb, had ff tijd nodig om hem te detecteren, maar daarna functioneerde hij. heb hem helemaal geprobeerd. de apple toetsen worden door xp gezien als windows toetsen! ook ctrl etc. functioneert gewoon goed. het enige wat het bij mij niet deed was de printscreen (zit er niet op) en de ascii codes.

of weet iemand of de acsii codes wel kunnen gaan werken op de een of andere manier?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hihi. Cool! :P
Ik vind vaak die Apple-toetsenborden toch mooier.
Dit is best gaaf. :D
Weet iemand of Apple-toetsenborden los te koop zijn, en zo ja: Hoe duur ongeveer? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

leuk dat dat gewoon werkt :)
kwa design vind ik ze wel okee, maar heb toch liever een wat groter/zwaarder bordje...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32
Waarom zou je in godsnaam zo'n kloteding aan je pc willen.

Ik vind ze absoluut niet lekker werken.
Doe mij maar een echt toetsenbord.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 14:55 schreef InZane het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zo'n kloteding aan je pc willen.

Ik vind ze absoluut niet lekker werken.
Doe mij maar een echt toetsenbord.
Mja, hier heeft de topicstarter niet echt veel aan hè? Sommige mensen vinden nou eenmaal het ene toetsenbord fijner typen als een ander, dat is een kwestie van gevoel.

Note: Hij wilt trouwens niet de mening van dit weten maar of de AscII codes op een of adnere manier wel kunnen gaan werken.
Pagina: 1