Toon posts:

[UT] hoe kan ik een bepaalde key weer binden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was laatst een keer op een server aan het UTen met een bepaalde Vote proggie, waarbij die mijn F1 toets omzette in een vote knop. Nu wil ik natuurlijk mijn F1 toets weer op default hebben (dus info over de spelers,frags,ping, etc..). Hoe kan ik deze functie weer binden naar mijn F1 toets?

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
volgens mij wast showscores ofsow (of was dat Q2 :?). Nou jah... iig zoek ff DefUser.ini op in je unrealtournament/system folder en check wat er daar gebind staat op F1, zou de scores moeten zijn (tenzij je die ini ook gef00ked hebt :P).

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:17
console opstarten met ~
Daarna zoeken naar raw key bindings. Daar zou je alle toetsen onderelkaar moeten zien staan. Bij F1 moet je dan invullen "ShowScores" (zonder aanhalingstekens).

Nu moet F1 weer de oude zijn. Tevens kan je dit op een andere willekeurige toets binden.

Verwijderd

Topicstarter
In de ini staat ie op showscores dus ik snap er niks van. Kan het ook zijn dat mijn F1 toets gewoon verrot is gemaakt door dat Vote proggie? Mijn F1 is nie kapot want in windows doet ie het gewoon.

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

in UT ga naar console dan typ je preferences in je komt dan weer terug in windows met het preferences schermpie.

dan moet je bij key bindings ff naar raw key bindings zoeken daar in staan alle keys. daar achter kan je zetter wat je wilt.

sorry voor brakke uitleg maar ik kan ut niet starten op dit moment om kijken hoe het precies iz :)

dus...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, alles is opgelost :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Set input <key> <command>

Verwijderd

/me gelooft in mosterd na de maaltijd:

in je ini filetje staan alle knoppen twee keer.
dus als je f1 gevonden hebt, nog een keer op f3 zoeken voor het zoeken, dan vind je 'm zo nog een keer :)
Pagina: 1