Gatenkaas!
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:42 ]
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
Verwijderd
beter 8 dan nietsOp dinsdag 07 mei 2002 19:23 schreef Xavier het volgende:
Ik vind het alleen kut dat het 8 ledjes zijn.
Voor die knightrider met ghosting moeten het er minimaal 10 zijn en 16 zou helemaal fantastisch zijn.
waar de leds op aan te sluitenOp dinsdag 07 mei 2002 19:23 schreef redbullwaning het volgende:
hmm ik heb laats zoon ding gemaakt is eigenlijk heel simpel.
je hebt aleen 8 led's nodig software en kabel meer niet ja ne soldeer bout natuurlijk mar dat heeft elke tweaker.
Op dinsdag 07 mei 2002 19:24 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
beter 8 dan niets
Je kan ook 2 replys geven in 1 hoor.Op dinsdag 07 mei 2002 19:25 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
waar de leds op aan te sluiten
??????? die soldeerbout en led's heb ik namelijk wel
dit komt wel in de buurt maar dit is wel iets anders, dit is software matig, we willen iets wat op een molex kan, en dan klaar is.Op dinsdag 07 mei 2002 19:23 schreef redbullwaning het volgende:
hmm ik heb laats zoon ding gemaakt is eigenlijk heel simpel.
je hebt aleen 8 led's nodig software en kabel meer niet ja ne soldeer bout natuurlijk mar dat heeft elke tweaker.
[topic=447154/1/25] kijk hier maar eens
Verwijderd
ja, maar dit is iets software matihs, deze werkt niet in dos, die hardware matige wel. Die softwarew matige kan je zelf ook maken, met Visual basic, kan je hem gelijk uitbreiden.Op dinsdag 07 mei 2002 19:30 schreef redbullwaning het volgende:
er zijn ook winamp plugins voor is best kwel en je kan hem gebruiken als cpu %
en je sluit je gewoon aan op de paralele poort
scheme is hier [afbeelding]
Waar nu ook de ledjes zitten, mooi idee zeg.Op dinsdag 07 mei 2002 19:44 schreef Zakalwe het volgende:
Ik wil heel erg graag een stel cpu meters voor mijn dual bak...
Die dan in de kast monteren à la de BeBox.
[afbeelding]
in een bay ? Ik weet wel dat veel mod'ders een ccfl in het deurtje makenOp dinsdag 07 mei 2002 19:57 schreef ispierings het volgende:
Ik heb deze bak:
http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=25
Waar kan ik ze mooi plaatsen?
Ik twijfel nogal
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
ik kan tip's geven.Op dinsdag 07 mei 2002 19:28 schreef ispierings het volgende:
Ik wil dit best doen, maar heb daar geen ervaring mee.
is op zich een slim idee, maar het is wel duur en niet echt eerlijk.Op dinsdag 07 mei 2002 20:41 schreef ThaHandy het volgende:
gewoon 1tje inkopen en daar van een duplicaat van makenis dacht ik wel veel goedkoper dan 20 daar weg te halen
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
Verwijderd
wat voor inkoop actie ?Op dinsdag 07 mei 2002 20:30 schreef KingOfDos het volgende:
hier is kingofdos met zijn goeie inkoop actie's
je kan dit doen, maar dit gaat via een chipje(een pic ofzo).
nou had ik ooit hier een metertje gezien via je printerpoort(kan niet op de naam komen).
maar als iemand weet watvoor ictje er op zit, en of ik die zelf moet branden(eeprom/eprom).
ik kan ook wel helpen met inkoop acties, dat is geen probleem.
[..]
ik kan tip's geven.
ik heb zelf niet de tijd voor nog een actie(ik open er volgende week al een).