Ik weet niet of het kan, maar misschien hadden ze in die printer die letters niet nodig en hebben ze deze vervangen door eigen characters?
Het zou ook kunnen dat je de datakabels niet helemaal goed gesoldeerd hebt... of dat Smartie het fout doet... maar da's meestal alleen met de custom characters van Smartie het geval (Graden-symbool º)
Het zou ook kunnen dat je de datakabels niet helemaal goed gesoldeerd hebt... of dat Smartie het fout doet... maar da's meestal alleen met de custom characters van Smartie het geval (Graden-symbool º)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Het raare is dat alle karakters het doen.. dit heb ik getest, maar alleen de g en de p doen raar.. Ik denk niet dat het de kabels zijn, deze heb ik nu al 10x bekeken en gemeten.. Smartie ?? mogelijk. weet iemand nog een ander ldc software prog. Iemand nog een idee..
lcdinf werkt wel.. maar ik heb maar een 1x16 display... en lcdinf werkt met minimaal een 2x16. jammer.. maar bedankt
.
Yeah yeah, wordt aan gewerktOp dinsdag 07 mei 2002 12:47 schreef FOx5000 het volgende:
lcdinf werkt wel.. maar ik heb maar een 1x16 display... en lcdinf werkt met minimaal een 2x16. jammer.. maar bedankt.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1