[Case] andere voeding in Dragon?

Pagina: 1
Acties:

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Het betreft hier de kast van Chieftech of Antec, en dan wel de DA-01B-D.

Afbeeldingslocatie: http://www.gtek.net/produkt/chassin/da01bd.jpg

Mijn vraag, past hier een "normale" voeding (atx) in. Zoals je ziet op het plaatje hieronder is de voeding echt een server voeding. Word de kast geleverd met extra afdek platen, voor normale voedingen?

Afbeeldingslocatie: http://www.gtek.net/produkt/chassin/da01bd2.jpg

Het scheelt me namelijk 20 euro in de prijs. Thnxs voor reacties ;)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
volgens mij staat die voeding gewoon op z'n kant hoor

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• cryptapix
  • Laatst online: 15:08
kan gewone voeding in..
bovendien laat je een plaatje zien van die kast met een oude backplane..
de huidige backplanes zijn zo dat de voeding LIGT ipv STAAT
ik heb zelf die kast ook en inmiddels een nieuwe backplane..
en een gewone atx voeding past er gewoon in

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Op dinsdag 07 mei 2002 12:09 schreef cryptapix het volgende:
kan gewone voeding in..
bovendien laat je een plaatje zien van die kast met een oude backplane..
de huidige backplanes zijn zo dat de voeding LIGT ipv STAAT
ik heb zelf die kast ook en inmiddels een nieuwe backplane..
en een gewone atx voeding past er gewoon in
psies...heb hem gister eindelijk ontvangen. en damn wat een chillen kast. en damn wat is ie nu al zwaar. en dan te bedenken dat ik er nog een keer waterkoeling in wil met een koperen radiator en een paar liter water. gelukkig doe ik niet aan LAN-party's.

Verwijderd

Is een standaardvoeding die daar inzit, niks te servervoedingen ze. Plain-simple ATX-format ;)

• cryptapix
  • Laatst online: 15:08
Op dinsdag 07 mei 2002 12:12 schreef zimbab het volgende:

[..]

psies...heb hem gister eindelijk ontvangen. en damn wat een chillen kast. en damn wat is ie nu al zwaar. en dan te bedenken dat ik er nog een keer waterkoeling in wil met een koperen radiator en een paar liter water. gelukkig doe ik niet aan LAN-party's.
ik heb mijn kast al hele tijd.. en heb sinds kort een nieuwe backplane.. zodat me voeding kan liggen (dit omdat ik ook bezig ben met waterkoeling en dat vordert al snel :9~)
mjin kast weegt nu incl me pc shit enzow maar nog excl me waterkoeling 24 kilo :D
en jah,. ik doe WEL aan lanpartys.. damn wat is dat zwaar als je trapje op, trapje af moet ;)

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik zie het, ik vind nu net een plaatje met nieuwe backplane.

Afbeeldingslocatie: http://home.swipnet.se/zipper/Bilder/Data/ChieftecDA-01B-DDragonFullTowerBlack.jpg

Posting beetje overbodig, misschien dat iemand er nog wat aan heeft tijdens een search. Thanx y'all.

• Chiron
  • Laatst online: 20-08 15:51

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 07 mei 2002 12:14 schreef cryptapix het volgende:

[..]

ik heb mijn kast al hele tijd.. en heb sinds kort een nieuwe backplane.. zodat me voeding kan liggen (dit omdat ik ook bezig ben met waterkoeling en dat vordert al snel :9~)
mjin kast weegt nu incl me pc shit enzow maar nog excl me waterkoeling 24 kilo :D
en jah,. ik doe WEL aan lanpartys.. damn wat is dat zwaar als je trapje op, trapje af moet ;)
idd die kasten zijn niet meer te tillen, en ik moet nog mijn water in m'n systeem gooien, en al m'n drives nog inbouwen en de kappen erop

misschien zijn wieltjes toch niet zo heel erg onhandig, of een full-magnetic hoversysteem dat ik hem via rc-besturing het raam uit kan sturen, hoef ik hem ook niet de trap af te sjouwen ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1