Ik krijg die Medion MD9700 Digitale camera (ja, die van de Aldi van vorige week) niet aan de gang onder W2k / XP. Ben ik de enige met deze problemen of zijn er mede tweakers die hier ook mee gestoeid hebben en wellicht een oplossing hebben/?????
volgens mijn hoort dit hier niet echt thuis. meer bij softwe waren algemeen ofzo.
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
Ik heb dezelfde cam en ik heb hem wel werkend onder XP. Als je de driver installeert, moet je als hij die melding weergeeft dat de drivers het systeem instabiel kunnen maken, op 'Toch Doorgaan' klikken. Als het goed is zou je digi-cam gewoon moeten werken
[no-flame]
En de volgende keer dit wel in het goede forum posten, zoals hierboven ook al gezegd werd.
[/noflame]
[no-flame]
En de volgende keer dit wel in het goede forum posten, zoals hierboven ook al gezegd werd.
[/noflame]
Ok, bedankt voor het verplaatsen.
kan iemand misschien de drivers voor W2K / XP online zetten? Van de support-site van Medion wordt ik ook niet veel wijzer
kan iemand misschien de drivers voor W2K / XP online zetten? Van de support-site van Medion wordt ik ook niet veel wijzer
tja, ik kan je ook niet echt helpen want de software draait bij mij ook gewoon onder XP
maarre, evt. compatibility mode geprobeerd ?
edit: ik heb gewoon de drivers van de cd gebruikt
maarre, evt. compatibility mode geprobeerd ?
edit: ik heb gewoon de drivers van de cd gebruikt
Ik heb het vermoeden dat ik een verkeerde cd heb. Als ik de file "os" open zie ik alleen W95 en Nt4 staan, geen W2k en/of XP.
Als ik de setup draai wordt er ook een of andere twain drivert geinstalleerd... TWAIN bestaat toch niet meer onder W2k/XP?
Als iemand nou zo vriendelijk is om ff de basis drivertjes te posten / mailen pleaz pleaz??
Als ik de setup draai wordt er ook een of andere twain drivert geinstalleerd... TWAIN bestaat toch niet meer onder W2k/XP?
Als iemand nou zo vriendelijk is om ff de basis drivertjes te posten / mailen pleaz pleaz??
Ik heb iemand anders gezien (geen tweaker) die hem weer verkocht omdat hij ook niet onder Windows XP werkte.
Om voor eeuwig en altijd van je problemen af te zijn kun je het beste een CF reader kopen.
Om voor eeuwig en altijd van je problemen af te zijn kun je het beste een CF reader kopen.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1