Money for nothin' and your chicks for free
Enne wat voor problemen heb je dan????
Good, bad, I'm the guy with the gun!
RA2 komt idd halverwege oktober, maar WW kennende zal het wel eind oktober/november worden...
Verwijderd
Dus de kans dat ie later uitkomt is erg klein
Red Alert2 komt idd in oktober, das 100% zeker aangezien RA2 al helemaal af is.
Dus de kans dat ie later uitkomt is erg klein :)[/quote]Dat valt nou ook wel weer mee. Als je kijkt naar C&C: Tiberian Sun, die werd ook maar de hele tijd uitgesteld.
Oktober: das al bijna dus daar kan ik nog wel op wachten.
Enne je kan ff kijken of er niet te veel rotzooi in je netwerk eigenschappen staat.
(rotzooi zoals o.a. Ms Familie aanmelden, VPN netwerk shit e.d.)
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Verwijderd
Het probleem is onder Windows 98. Als we op een LAN willen gamen. Connectie maken lukt nog maar zodra het spel start hangt de hele zooi.
Oktober: das al bijna dus daar kan ik nog wel op wachten. :)[/quote]klopt....dit probleem had ik ook.....met de gehackde versie en met de complete uitvoering (met aftermatch enzovoort)
btw op het netwerk kan je alleen met IPX/SPX spelen....
het hangen komt door het TCP protocol....deze moet je deinstalleren en dan moet het werken...het is trouwens alleen de Host die hangt, de clients blijven goed....
Ik had er ook last van toen ik 2vs2 wilde spelen bij mij thuis
Er is helaas geen patch voor
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
als het werkt moet je dat maar ff posten....
Zijn jullie pc's allemaal wel zo'n beetje hetzelfde. Als het verschil inkracht van de verschillende pc's te groot is kan RA ook wel eens gaan hangen. Ene spel loopt dan sneller als het andere en is dan snel 'out of sync'.
Het kan ook helpen om alle achtergrond progjes zoals virusscanners enzo af te sluiten. Die vragen wel eens meer cpu power dan de bedoeling is.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
komt er weer een C&C spel uit?!
De formule is helemaal uitgezogen!
ik kijk wel uit naar C&C: Renegade, omdat dit geen platform versie is
Verwijderd
Gadverdamme
komt er weer een C&C spel uit?!
De formule is helemaal uitgezogen!
ik kijk wel uit naar C&C: Renegade, omdat dit geen platform versie is[/quote]Command & K******* is ook geen platform spel maar een echte tijd strategie spel. Platform is springen enzo (Mario dus
* Postman vind het vreemd dat iedereen denkt dat RA in de C&C serie hoort, terwijl dat niet zo is (C&C = trilogie, TD, TS, TT).
Verwijderd
ik wil red alert 2 kunnen opstarten zonder cd-rom
na taloze malen te hebben geprobeerd met een patch-file lukt het me nog steeds niet
doe ik iets fout met die patch-file? het zit namelijk zo. gedownload, en verolgens heb ik de file geopend in waar red alert2 is geinstallerd. daarna krijg je een melding dat het succesvol is geinstaleerd waarna hij refereert naar launcher.txt orpatch.doc maar wat moet ik daarmee?heb het doorgelezen maar wordt erniet wijs uit
dus wie kan mij uit de brand helpen?
groeten, c&c fanaat
Verwijderd
ben gewoon al zo'n 5uur bezig hiermee, dus ja ff een concreet zinvol antwoord dat zou fijn zijn!
bvd.
Verwijderd
maar toch is het geen anwoordt waar ik eigenlijk iets mee kan
maar kun jij me misschien helpen of althans vertellen wat ik moet doen om dit aant werken te krijgen.
Dit topic is gesloten.