Alles kan stuk.
Vreemd, ik heb een CDJ-500 gehad en die bewaarde zo'n instelling gewoon. Maar zo'n grote moeite is het toch niet om dat ene knopje in te drukken? Ik weet eigenlijk niet of die Pioneers een soort van setup menu hebben (Denon heeft dat wel), maar daar zou je even naar kunnen kijken.
Verwijderd
HoiHoi...
Ik heb zelf een pioneer cmx-5000 en ook daar is er niets aan te doen deze setting te behouden... dus gewoon ff de moeite doen vrees ik bij het opstarten....
greetz
Ik heb zelf een pioneer cmx-5000 en ook daar is er niets aan te doen deze setting te behouden... dus gewoon ff de moeite doen vrees ik bij het opstarten....
greetz
Ze worden bij een lokale omroep gebruikt, en zoals je misschien wel weet werken daar technische- en minder (of helemaal niet) technische mensen. Die laatste groep bedient wel de mengtafel en de cd-spelers maar snapt niet hoe ze die auto cue aan kunnen zetten.Op dinsdag 07 mei 2002 12:30 zei Funk het volgende:
Maar zo'n grote moeite is het toch niet om dat ene knopje in te drukken?
Nu laten we de players gewoon aanstaan, maar bij stroomuitval is die auto cue gewoon weer uit natuurlijk.
Alles kan stuk.
Leg die mensen uit hoe ze auto-cue aan moeten zettenremco_k schreef op 03 oktober 2002 @ 15:29:
Nog mensen een ideetje?
ik kan alleen maar zeggen, mail de maker, die kan t je vast vertellen
Is het nou echt zo moeilijk om mensen uit te leggen 'Als je hem aanzet druk je ff dat knopje in tot er in het schermpje autocue gaat branden'
Draai zelf ook met CDJ-100's, en het eerste wat je idd doet is de druk op de knop om autocue aan te zetten. Volgens de Pioneer-profeet die ik ken is dat ding nou eenmaal zo, en valt er nix aan te veranderen. Dus jammer, maar helaas.
en anders hang je ze toch op een UPS?
Draai zelf ook met CDJ-100's, en het eerste wat je idd doet is de druk op de knop om autocue aan te zetten. Volgens de Pioneer-profeet die ik ken is dat ding nou eenmaal zo, en valt er nix aan te veranderen. Dus jammer, maar helaas.
en anders hang je ze toch op een UPS?
[ Voor 0% gewijzigd door LangTall op 03-10-2002 19:44 . Reden: ff typo's ]
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Heeej, UPS, daz een goed ideej. 
haha... nou , ik ga ze wel proberen uit te leggen hoe ze auto cue aan kunnen zetten....
Dat word wat hoor... Aan iemand die alleen weet hoeveel uiers een koe heeft...:
[in de studio en offtopic modus:]
remco: ".... en als de tekst 'auto cue' niet in het schermpje brand dan moet je dit knopje even indrukken en 2 seconde ingedrukt houden..."
boer: "... uuhhh... welk knopje?..."
remco: "... dit knopje...
"
boer: "... ah, dit knopje ..."
remco: "... nee, dit knopje ...
"
boer: "Oke, dus als ooto kuu niet in het schermpje staat dan moet ik dit knopje 2 seconden indrukken?" Met z'n 3 cm dikke wijsvinger drukt hij het knopje in, hij drukt zo hard dat het display van de speler er wazig van gaat kijken. Tja, een koe moet je ook hard aan z'n uiers trekken
remco: "ja, klopt"
boer: "wat is ooto kuu?"
remco:
"dat is dat de cd-speler scherp start en vanzelf stopt"
boer: "heb ik dat nodig?"
remco: "ja, want je draait er al anderhalf jaar mee."
boer: "waarom?"
remco: "omdat je dan vergeet de fader op tijd dicht te doen en de cd speler dan met de volgende track verdergaat, en dat is niet netjes."
boer: "o."
[/in de studio en offtopic modus]
Toch maar even verder proberen die auto cue vast te branden.
Toch nog iemand de gouden tip?
haha... nou , ik ga ze wel proberen uit te leggen hoe ze auto cue aan kunnen zetten....
Dat word wat hoor... Aan iemand die alleen weet hoeveel uiers een koe heeft...:
[in de studio en offtopic modus:]
remco: ".... en als de tekst 'auto cue' niet in het schermpje brand dan moet je dit knopje even indrukken en 2 seconde ingedrukt houden..."
boer: "... uuhhh... welk knopje?..."
remco: "... dit knopje...
boer: "... ah, dit knopje ..."
remco: "... nee, dit knopje ...
boer: "Oke, dus als ooto kuu niet in het schermpje staat dan moet ik dit knopje 2 seconden indrukken?" Met z'n 3 cm dikke wijsvinger drukt hij het knopje in, hij drukt zo hard dat het display van de speler er wazig van gaat kijken. Tja, een koe moet je ook hard aan z'n uiers trekken
remco: "ja, klopt"
boer: "wat is ooto kuu?"
remco:
boer: "heb ik dat nodig?"
remco: "ja, want je draait er al anderhalf jaar mee."
boer: "waarom?"
remco: "omdat je dan vergeet de fader op tijd dicht te doen en de cd speler dan met de volgende track verdergaat, en dat is niet netjes."
boer: "o."
[/in de studio en offtopic modus]
Toch maar even verder proberen die auto cue vast te branden.
Toch nog iemand de gouden tip?
Alles kan stuk.
offtopic:
LOL! Een koe heeft maar één uier...
Alleen de koeien van "Opa" hebben 2, hehe
LOL! Een koe heeft maar één uier...
Maareh... heb je een beetje verstand van solderen? Als de garantie van die bakken af is, kan je 'm toch in ieder geval eens opentrekken om te kijken of je zelf niet iets voor elkaar kan prutsen?
moment contact, 2seconden.dBA schreef op 04 oktober 2002 @ 16:24:
offtopic:
LOL! Een koe heeft maar één uier...Alleen de koeien van "Opa" hebben 2, hehe
Maareh... heb je een beetje verstand van solderen? Als de garantie van die bakken af is, kan je 'm toch in ieder geval eens opentrekken om te kijken of je zelf niet iets voor elkaar kan prutsen?
lastig.
Lijkt mij idd ook softwarematig aangestuurd, en niet hardwarematig.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Pagina: 1