We see things as we are, not as they are
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Misschien in een beetje onduidelijk van mijn kant, maar hoe heten die proggies?Op dinsdag 07 mei 2002 11:25 schreef GGS_VR6 het volgende:
Ik weet niet of het persee voor photshop te krijgen is maar der zijn verschillende progjes die dat hebben
Het spijt me hartelijk Dark_Phalanx, maar dit is echt kletsen uit je nek van de eerste rang. Als je dan wilt dat de topicstarter het met PSP probeert, leg hem dan tenminste uit wat hij moet doen; Dit gaat nergens over.Dark_Phalanx:
Daar moet je Paint Shop Pro 7 voor gebruiken.
Dat is net zoiets als:
Q "Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn auto weer werkt?"
A "Dan moet je de motor aan doen"
Maar goed.
TutanRamon, in CorelDRAW (of CorelPAINT) zit zeker zo'n optie alszijnde standaard filter, dat zou je kunnen proberen. En inderdaad, Kai's Power Tools heeft ook een dergelijk effect. Deze (Photoshop) plugin is gebouwd door MetaCreations. Succes.
CoolDuck is right.. oude KPT kon het.. later gelukkig eruit gehaaldOp dinsdag 07 mei 2002 11:25 schreef TutanRamon het volgende:
[..]
Misschien in een beetje onduidelijk van mijn kant, maar hoe heten die proggies?
Stoer; Marduq
Op dinsdag 07 mei 2002 11:58 schreef OzBoz:
(..) later gelukkig eruit gehaald
Zo aan OzBoz' reactie te lezen, mag deze in het rijtje bij de lensflare...XangadiX:
het is best een daap effect
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
en glow om tekstOp dinsdag 07 mei 2002 12:20 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
[..]
Zo aan OzBoz' reactie te lezen, mag deze in het rijtje bij de lensflare...
Human Bobby
In PSP:Op dinsdag 07 mei 2002 11:53 schreef willem169 het volgende:
[..]
Het spijt me hartelijk Dark_Phalanx, maar dit is echt kletsen uit je nek van de eerste rang. Als je dan wilt dat de topicstarter het met PSP probeert, leg hem dan tenminste uit wat hij moet doen; Dit gaat nergens over.
Effects -> Geometric Effects -> Page Curl...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
Het gaat er natuurlijk om hoe je die effecten gebruikt. Het kan hele mooie dingen opleveren.Op dinsdag 07 mei 2002 12:22 schreef Justice het volgende:
[..]
en glow om tekst
Op de site die de topicstarter aanhaalde is het mijns inziens verkeerd toegepast en totaal overbodig bovendien.
THNX!Op dinsdag 07 mei 2002 11:53 schreef willem169 het volgende:
[..]
Het spijt me hartelijk Dark_Phalanx, maar dit is echt kletsen uit je nek van de eerste rang. Als je dan wilt dat de topicstarter het met PSP probeert, leg hem dan tenminste uit wat hij moet doen; Dit gaat nergens over.
Dat is net zoiets als:
Q "Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn auto weer werkt?"
A "Dan moet je de motor aan doen"
Maar goed.
TutanRamon, in CorelDRAW (of CorelPAINT) zit zeker zo'n optie alszijnde standaard filter, dat zou je kunnen proberen. En inderdaad, Kai's Power Tools heeft ook een dergelijk effect. Deze (Photoshop) plugin is gebouwd door MetaCreations. Succes.
hey hey... de lensflare is klassiek, dat is dus echt wel een SNOEIGAAF effect !!!Op dinsdag 07 mei 2002 12:20 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
[..]
Zo aan OzBoz' reactie te lezen, mag deze in het rijtje bij de lensflare...
Stoer; Marduq
Verwijderd
Door custom installation te doen kun je ook kiezen om versie 3 te installeren, waarmee je dus dat flap-effect kunt doen, en andere handige effecten.
http://www.tecchannel.de/software/177/3.html
Plug-in-Filter zur Bildbearbeitung Kai's Power Tools 6.0
Hersteller MetaCreations
Adresse Neuhauser Str. 5/ Arcade 80331 München
Telefon Info und Bestellungen 02602-92714
Preis 299 Mark (dt. Version ab Januar 2000)
Update 99 Mark
Betriebssysteme Windows 9x, NT 4.0, Mac OS 7.6.1
Hardware Windows: Pentium 166 MHz Macintosh: PowerMac 32 MByte RAM, 65 MByte freie Festplattenkapazität, 24-Bit-Grafiksystem
Bildbearbeitungsprogramme Photoshop 4 oder höher sowie PS-Plug-in-kompatible Programme
Anzahl integrierter Filter 10
Filter im Einzelnen KPT Equalizer KPT Gel KPT Goo KPT LensFlare KPT Materializer KPT Projector KPT Reaction KPT SceneBuilder KPT SkyEffects KPT Turbulence
Filter mit Animationsfunktion (.avi-/.mov-Dateien) KTP Goo KPT Projector KPT Turbulence
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Dit topic is gesloten.
![]()