Welk project?Op dinsdag 07 mei 2002 10:57 schreef henkjansen het volgende:
ik heb een eigen team maar wil deze samen met alle users toevoegen aan het team van dpc
kan dit
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Tuurlijk kan dit, maar ik weet niet of mijn oplossing de beste is, dus ff w88 op de reply van Dukebox.
-=edit=-Hmm, ja, misschien wel handig als het project erbij wordt vermeld, ging er al vanuit dat het om ECCp ging
-=edit2=-Damn, jij bent ook snel DukeBox
-=edit=-Hmm, ja, misschien wel handig als het project erbij wordt vermeld, ging er al vanuit dat het om ECCp ging
-=edit2=-Damn, jij bent ook snel DukeBox
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
gebruik de search eerst maar eens...
voor elk project is er zat over te vinden zodat je er geen nieuw topic over hoeft te openen...
Verder zou het idd handig zijn als je wat meer info gaf over project e.d.
voor elk project is er zat over te vinden zodat je er geen nieuw topic over hoeft te openen...
Ik vind je reply nou niet echt vriendelijk overkomen. Verwijzen naar de search is meer een optie als er dagelijks tientallen dezelfde vragen langskomen. We zijn hier nog altijd om te helpen, ja tochOp dinsdag 07 mei 2002 11:08 schreef _Geus_ het volgende:
gebruik de search eerst maar eens...![]()
Welkom i.i.g. en hopelijk lukt het.
[papegaai]
om welk project gaat het?
[/papegaai]
Verwijderd
Valt wel mee hoor, ik gaf alleen een tipOp dinsdag 07 mei 2002 11:12 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Ik vind je reply nou niet echt vriendelijk overkomen. Verwijzen naar de search is meer een optie als er dagelijks tientallen dezelfde vragen langskomen. We zijn hier nog altijd om te helpen, ja toch
enne--> ik gebruikte deze:
Je zoekactie naar 'team' leverde 144 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
even eerst zoeken kan toch echt geen kwaad hoor...
Logisch, er zijn zoveel teams en subteams, maar ik denk dat deze zoekactie niet het juiste resultaat geeft.Op dinsdag 07 mei 2002 11:21 schreef _Geus_ het volgende:
Je zoekactie naar 'team' leverde 144 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Verwijderd
Zoeken op Team in subforum dpc:
[topic=312455/1/50]
[topic=6638/1/50]
[topic=48437/1/50]
[topic=60323/1/50]
[topic=437721/1/50]
[topic=78328/1/50]
[topic=7371/1/50]
enzovoort...
[topic=312455/1/50]
[topic=6638/1/50]
[topic=48437/1/50]
[topic=60323/1/50]
[topic=437721/1/50]
[topic=78328/1/50]
[topic=7371/1/50]
enzovoort...
Verwijderd
Volgens mij wel:Op dinsdag 07 mei 2002 11:45 schreef henkjansen het volgende:
ud.. THINK.. is dat het project?
[topic=405125/1/50]
het nadeel is dan dat iedreen onder 1 username moet werken. en dan kun je aan de device instalations zien wie welke score haalt. maar iedereen heeft nu al z'n eigen username en die zijn allemaal in ons team toegevoegd
het team kun je niet koppelen
het team kun je niet koppelen
Pagina: 1