PC kan niet meer aan>> Voeding??

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
De pc van mijn ouders doet het ineens niet meer. Volgens mijn broertje [5jr dus niet zoveel omgeven] maakte te computer een raar geluid.

Nu is het zo'n oudere voeding waarbij je ook ingang hebt om je monitor erop aan te sluiten. De pc doet niets, geen enkele beweging te merken.

Wat zou het kunnen zijn de voeding? De monitor is dus via de voeding van de kast aangesloten en die krijgt wel gewoon stroom.

Wat is hier mis mensen?

w00t

• FireStarter
Hmmm, ik gok het er maar op, ik koop wel een andere voeding, als ie het dan nog niet doet heb ik een groter probleem lijkt mij.

w00t

Verwijderd

zal voeding idd wel zijn. Hang er gewoon een andere in, weet je het zeker. Kan ook dat je mobo kaduk is, maar ik denk dat het je voeding is.

KICKEN wordt __NIET__ op prijs gesteld
Men is nu druk bezig het over Fortuyn te hebben, ik ook en ik ben er dus niet elke minuut ja :z

Verwijderd

Als je monitor wel stroom krijgt denk ik dat je voeding het nog wel doet, het kan zijn dat je mobo gewoon kassiewijlen is. btw, heeft de pc misschien lang ergens niks staan doen? Want laatst had een vriendin van mij een pc die een jaar lang in een hoekje had gestaan, en die deed ook niks. Ik heb em helemaal uitgezogen met een stofzuiger en toen deed ie het weer. Let me know...

Verwijderd

Kan het zijn dat de stop gesprongen is?

Ik heb dit namelijk ook wel ens met een oudere systeem...

Dan springt de stop gewoon, omdat ie niet geaard is...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de monitor heeft er niks mee te maken. deze krijgt de stroom wel via de voeding maar de stroom gaat niet DOOR de voeding, het is gewoon een directe doorlus. ik heb ook zo'n voeding en als mijn pc uit staat krijgt mijn monitor ook gewoon stroom.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 07 mei 2002 20:54 schreef smvs het volgende:
de monitor heeft er niks mee te maken. deze krijgt de stroom wel via de voeding maar de stroom gaat niet DOOR de voeding, het is gewoon een directe doorlus. ik heb ook zo'n voeding en als mijn pc uit staat krijgt mijn monitor ook gewoon stroom.
alleen bij ATX voedingen trouwens.
AT heeft dat niet.

• FireStarter
Op dinsdag 07 mei 2002 11:18 schreef ByMeSDy het volgende:
zal voeding idd wel zijn. Hang er gewoon een andere in, weet je het zeker. Kan ook dat je mobo kaduk is, maar ik denk dat het je voeding is.

KICKEN wordt __NIET__ op prijs gesteld
Men is nu druk bezig het over Fortuyn te hebben, ik ook en ik ben er dus niet elke minuut ja :z
Ow sorry hoor, dat WIST ik wel, alleen heb nu weer 12 uur moeten werken, dus ik moest wel ff KICKEN. OF ik kon editten, ik had haast dus sorry :z .

w00t

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 23:49 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Ow sorry hoor, dat WIST ik wel, alleen heb nu weer 12 uur moeten werken, dus ik moest wel ff KICKEN. OF ik kon editten, ik had haast dus sorry :z .
np ;)
Mijn humeur was toen ff niet 100 % ;)
Maar voortaan toch liever een edit ;).
Heb je er nu al een nieuwe voeding in gehangen?
Pagina: 1