Webserver voor HTML en PHP

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb de search gezocht, maar heb geen bevredigend antwoord gevonden omdat iedereen wat anders zet.

Ik zoek een webserver programma om hier te kunnen testen of een php bestand goed werkt.

Ik wil een site plaatsen met een PHP mailform. Deze wil ik kunnen opstarten zodat ik het kan testen.

Ik ben niet echt een expert op dat gebied, dus ik zoek een programma die ik kan installeren en dat ik de site kan plaatsen en dat het gewoon draait.

Thanx ;)

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IIS of Apache zijn webserver paketten.
IIS zit standaard bij NT/2000/XP, apache kun je gewoon downloaden van www.apache.org

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 10:46 schreef Tommel het volgende:
IIS of Apache zijn webserver paketten.
IIS zit standaard bij NT/2000/XP, apache kun je gewoon downloaden van www.apache.org
OK, ik heb win2k.

IIS kan ik op win2kpro gewoon draaien en dan moet het werken ?

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 10:47 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

OK, ik heb win2k.

IIS kan ik op win2kpro gewoon draaien en dan moet het werken ?
Ja, zit er in. Misschien heb je hem niet geinstalleerd maar moet je even bij configuratiescherm / software / windows setup kijken en evt installeren.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 10:48 schreef Tommel het volgende:

[..]

Ja, zit er in. Misschien heb je hem niet geinstalleerd maar moet je even bij configuratiescherm / software / windows setup kijken en evt installeren.
Staat niet geinstalleerd, maar ik haal zo wel even de cd erbij, dan zet ik het erop.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 15:57

mokumouse

LOLstoel User

ga naar php.org, daar staat precies welke package je nodig hebt en hoe je het werkend krijgt in IIS

Blaat...

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ja kom effe op zeg. De search staat stampensvol argument voor en tegen allerlei verschillende webservers. :Z

Het beste argument is natuurlijk gewoon: draai zoveel mogelijk dezelfde configuratie als je straks online gaat draaien. en dan kan die nu dicht.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• D2k
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

zie de search

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.