Ik zit nu op school op een centrale computer en ben ingelogd als ferdivaneeten. Een studie genoot van me.
Ferdi dat is niet slim.
wasigh.
Ferdi dat is niet slim.
wasigh.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Virussen? Scan ze hier!
LOLOp dinsdag 07 mei 2002 10:38 schreef HPE het volgende:
Mischien kan je in zijn profile effe die icoon veranderen.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Nu niet meerOp dinsdag 07 mei 2002 10:38 schreef HPE het volgende:
Mischien kan je in zijn profile effe die icoon veranderen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jahoor primaOp dinsdag 07 mei 2002 10:39 schreef Nielsz het volgende:
Heeee Wasigh, alles goed?
Dat kan niet op schoolOp dinsdag 07 mei 2002 10:55 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Zet je IM eens aan man
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Z'n sig is anders wel HK niveau.Op dinsdag 07 mei 2002 12:21 schreef wasigh het volgende:
ferdi kan niet in de HK, dus nee
🌞🍃
Wat boeit het nou of JIJ slordig ben met je passOp dinsdag 07 mei 2002 12:28 schreef DataBeest het volgende:
Maar ik snap iets niet, wat boeit het nou dat zo'n user met 87 posts nou slordig is met z'n pass?
Omdat een password vertrouwelijk behoort te zijn en niet overal en nergens rondslingert.Op dinsdag 07 mei 2002 12:28 schreef DataBeest het volgende:
Maar ik snap iets niet, wat boeit het nou dat zo'n user met 87 posts nou slordig is met z'n pass?
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb het profiel/internet beleid op school nooit zo gebruiksvriendelijk gevonden maar daar ben ik over een paar weekjes voorgoed vanaf!Op dinsdag 07 mei 2002 12:29 schreef wildhagen het volgende:
Omdat een password vertrouwelijk behoort te zijn en niet overal en nergens rondslingert.
* Pelle *Op dinsdag 07 mei 2002 11:08 schreef wasigh het volgende:
Dat kan niet op school
Helaas, dat is niet goed genoeg.Op dinsdag 14 mei 2002 16:22 schreef ferdivaneeten het volgende:
...Maarre, sorry wasigh zal voortaan wel de harde schijf formatteren als ik op GOT ben geweestIk heb trouwens niks van je gehoord over dit voorval?!
En ik heb voor de zekerheid mijn wachtwoord gereset dus...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq