tv op luidspreker?

Pagina: 1
Acties:

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:39
Ik heb een vrij forse luidspreker en wil daar nu mijn televisie op zetten, omdat dat kamer-lay-out-technisch gezien beter uitkomt. Kan dan kwaad?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ligt aan de afscherming van de box....

Zet je tv aan en beweeg hem dan richting de plek waar je hem wil hebben (Dus richting 'op de box')

Houd daarbij het beeld enorm goed in de gaten op vervorming en verkleuring!!! Gaat het iets verkleuren/vervormen -> foute boel

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:45

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Op dinsdag 07 mei 2002 10:31 schreef wfvn het volgende:
ligt aan de afscherming van de box....

Zet je tv aan en beweeg hem dan richting de plek waar je hem wil hebben (Dus richting 'op de box')

Houd daarbij het beeld enorm goed in de gaten op vervorming en verkleuring!!! Gaat het iets verkleuren/vervormen -> foute boel
Nog een add-on:
Mocht je beeldbuis niet verkleuren denk dan niet: "niets aan de hand, 'k laat em lekker staan"
Het kan zijn dat na verloop van tijd de beeldbuis toch langzaam verkleurd door de magnetische straling.
Bij sommige TV's krijg je dat niet meer weg :( en moet je hem laten demagnetiseren (ofzoiets dergelijks), als je geluk hebt doet je tv dat zelf...

Als je box magnetisch af is geschermt kun je je tv er wel opzetten (maar toch wel ff het beeld in de gaten houden).
Als je box niet magnetisch is afgeschermt dan zou ik de tv er al niet eens opzetten. :?

Alles kan stuk.