eindexamen forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 09:34
andere jaren was er rond deze tijd altijd het eindexamen forum. aangezien de eindexamens over iets meer dan een week beginnen vroeg ik me af of het nog komt? :)

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Er is maar 1 themaforum en politiek is nogal veelbesproken op het moment.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Ik dacht wel dat dit zou komen.... meen ik me te herinneren uit een TF draad. TF zou dan examen thema krijgen ofzo :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op dinsdag 07 mei 2002 10:28 schreef Traag het volgende:
Ik dacht wel dat dit zou komen.... meen ik me te herinneren uit een TF draad. TF zou dan examen thema krijgen ofzo :)
Maar er zijn op dit moment belangrijkere onderwerpen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
Op dinsdag 07 mei 2002 10:28 schreef Traag het volgende:
dat had ik ook gehoord, maar ik hoorde van anderen dat voor eindexamens een apart forum kwam

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Op dinsdag 07 mei 2002 10:29 schreef SiHiDa het volgende:
Dat is aan Grrrrrene te bepalen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 19:11

Wally-S

-Snowboarding is art-

Ik dacht gehoord te hebben dat er nog een extra forum over het eindexamen zou komen..

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op dinsdag 07 mei 2002 10:29 schreef SiHiDa het volgende:
Ik betwijfel of er voor de mensen die examen doen er iets belangrijkers is dan het examen ... :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik denk dat het er even niet aan zit te komen eigenlijk dat eindexamenforum.

[Edit] Als in: er zijn nu even andere dingen die ons bezighouden, niet dat het uberhaupt niet komt ofzo. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10 12:36
Zo'n thema forum is allemaal leuk een aardig, maar waarom in hemelsnaam ons daar zo erg op fixeren? Ikzelf doe ook examen en een examen-forum lijkt mij wel toegevoegde waarde hebben. Een extra forum toevoegen is technisch denk ik geen probleem en het is zonde dat dat niet kan omdat het thema forum bezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
Op dinsdag 07 mei 2002 13:20 schreef Steven het volgende:
Zo'n thema forum is allemaal leuk een aardig, maar waarom in hemelsnaam ons daar zo erg op fixeren? Ikzelf doe ook examen en een examen-forum lijkt mij wel toegevoegde waarde hebben. Een extra forum toevoegen is technisch denk ik geen probleem en het is zonde dat dat niet kan omdat het thema forum bezet is.
zo is het andere jaren ook altijd geweest, een 'los' eindexamenforum.
waarom denk iedereen hier meteen dat het in het themaforum moet???

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
los forum voor eindexamen lijkt me goed idee!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:31

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op dinsdag 07 mei 2002 19:04 schreef Sir Vega het volgende:
los forum voor eindexamen lijkt me goed idee!
Mij ook (voor het te laat is) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 12:16 schreef Floris het volgende:

[Edit] Als in: er zijn nu even andere dingen die ons bezighouden, niet dat het uberhaupt niet komt ofzo. :)
Niet dat het mij verder uitmaakt hoor.
Maar dat vind ik dus echt een kansloze opmerking. Denk als je volgende week examens moet maken, je je na een dag wel weer op iets anders zult (moeten) concentreren. Zolang voetbalwedstrijden en zelfs verkiezingen doorgang vinden. Vind ik het te simplistisch om niet zo'n forum te openen omdat 'er andere dingen zijn die ons bezig houden'.

Maar goed.
Anders moet men maar een topic openen in W&L?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon me deze opmerking nog herinneren:
Op maandag 25 februari 2002 16:59 schreef Grrrrrene het volgende:
Misschien doen we het examenforum en het themaforum naast elkaar in de maand mei. Examenforum staat iig voor de hele maand mei gepland en het themaforum heeft gedurende die maand als thema "Politiek".
Ik zou er op zich niet heel erg mee zitten als het er niet kwam, maar als het er wel komt zou ik dat erg leuk vinden. Dan moet het denk ik ook wel snel komen. De eerste examens zijn over 9 dagen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 14:34

Neoz

Neoz & Hobbes

Het lijkt me best handig op tweakers ff eindexamen forum te hebben ik heb ook examen en tog een beetje checken wat de tweakers die ook examen hadden hoe ze het vonden :7

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 12:16 schreef Floris het volgende:

Uit een ander topic:
Op dinsdag 07 mei 2002 02:34 schreef Nelis het volgende:
De examens beginnen namelijk al over anderhalve week en een forum tijdens of na de examens heeft natuurlijk geen nut.
De politieke topics die er nu zijn kunnen makkelijk over de andere fora verdeeld worden en anders kan er toch gewoon een forum bijkomen? Zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
* BOOTZ

heeft de crew al een beslissing genomen?

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Tjah, er zijn zat fora die direct ingaan op het examen, lijkt me nou niet echt toepasselijk op een techforum, uiteraard zijn hier ook aantal niet techforums maar in principe is dat natuurlijk bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 19:45 schreef raptorix het volgende:
Tjah, er zijn zat fora die direct ingaan op het examen, lijkt me nou niet echt toepasselijk op een techforum, uiteraard zijn hier ook aantal niet techforums maar in principe is dat natuurlijk bijzaak.
Lol, je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Er was btw vorig jaar ook een eindexamenforum en dat liep boven verwachting goed. En in 'al die andere fora' is het niveau teleurstellend laag en kom je alleen maar topics tegen met 'wat ga je na de examens doen' en 'ik heb geen zin meer in leren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen zin meer? Ik ben nog niet begonnen :X Maar forum lijkt me wel leuk, even napraten kan heel wat twijfels wegnemen. Of oproepen natuurlijk :). Toevallig nog iemand uit 6 vwo hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe ook ee maar wat moet ik met een forum? gewoon invullen die blaadjes klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.fok.nl/listtopics.php/22

Hier kun je (desnoods!) ook terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Examen forum?

Anders ga je gewoon naar scholieren.com, dit is GoT remember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 11:37 schreef René vd Veen het volgende:
Examen forum?

Anders ga je gewoon naar scholieren.com, dit is GoT remember.
Waarom hebben wij dan vorig jaar wél een examenforum gehad, en een huisdieren(!) forum, ook niet echt tech he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 11:44 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Waarom hebben wij dan vorig jaar wél een examenforum gehad, en een huisdieren(!) forum, ook niet echt tech he. ;)
Wie zegt dat ik die wel nuttig vind? En dat het vorig jaar ook zo was is geen argument IMHO.

/Edit

GoT gaat op deze manier een beetje op een pageview-geile site lijken. Afwijken van de doelstelling en zoveel mogelijk potentiele gebruikers aantrekken en deze aanhouden middels een groot raakvlak met het oog op interesse.

Niets mis mee, moet je jezelf alleen niet meer als techforum profileren.

Als elke pageview nou geld opleverde kon ik er wel inkomen, maar dat is verre van het geval op GoT. Dus waarom al die overbodige meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je zo'n los examenforum zou maken, zou die dan ook voor users als mijzelf beschikbaar zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 09 mei 2002 11:49 schreef René vd Veen het volgende:

GoT gaat op deze manier een beetje op een pageview-geile site lijken. Afwijken van de doelstelling en zoveel mogelijk potentiele gebruikers aantrekken en deze aanhouden middels een groot raakvlak met het oog op interesse.
Je kan het ook van de andere kant zien: de doelgroep (de techusers dus) een forum geven waar zij rond de examens hun ei kwijt kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 18:40 schreef OProg het volgende:

[..]

Je kan het ook van de andere kant zien: de doelgroep (de techusers dus) een forum geven waar zij rond de examens hun ei kwijt kunnen :)
Ja precies, net als hk/sg/nstm/w&l/themaforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vatten jullie het op als SPAM, delete het dan maar, het is niet zo bedoeld

Als je graag iets kwijt wilt over het examen, dan kan je dit hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op dinsdag 21 mei 2002 13:45 schreef TonD het volgende:
Misschien vatten jullie het op als SPAM, delete het dan maar, het is niet zo bedoeld

Als je graag iets kwijt wilt over het examen, dan kan je dit hier posten.
Niet alleen SPAM, maar ook nog eens een nutteloze kick :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarover zullen de meningen verschillen denk ik, sorry in ieder geval dan he :Y) Ik probeerde alleen maar even de mensen die op zoek waren naar zo'n forum te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Jij hebt dit zeker nooit gelezen ? => http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam

Enniewee: deze kan op slot. Het eindexamenforum is er onderhand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Oh, en het linkje ffies getweaked :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.