Toon posts:

Pinnacle studio pctv usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een tv/radio kaart voor usb
nu heb ik iets gevonden maar daar zijn geen drivers voor XP voor en ik heb het idee dat die kaart ook niet meer bestaat.

Weet iemand iets over deze kaart, en of hij nog leverbaar is?

Ik wil persé usb.

http://www.pinnaclesys.com/ProductPage.asp?Product_ID=5&Langue_ID=7&menuDown=sum

Verwijderd

Waarom wil je persee usb, is het voor een laptop ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
het is inderdaad voor een notebook

Verwijderd

Als er wel drivers zijn voor W2000, kun je deze hoogst waarschijnlijk gebruiken.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Op dinsdag 07 mei 2002 10:52 schreef jw.oosting het volgende:
Als er wel drivers zijn voor W2000, kun je deze hoogst waarschijnlijk gebruiken.
Met Pinnacle en USB aparaten weet je het nooit, die gok zou ik zeker niet nemen.

Zoek even op www.deja.com of er mensen zijn die dat ding aan de praat hebben onder XP.

Je bent wel op de hoogte van de nadelen van een USB tv-kaart? (De bandbreedte van USB is onvoldoende)

Verwijderd

Topicstarter
Bij driver updates hier bij tweakers staat dat dit nu juist niet gaat werken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 10:57 schreef vassago het volgende:

[..]

Met Pinnacle en USB aparaten weet je het nooit, die gok zou ik zeker niet nemen.

Zoek even op www.deja.com of er mensen zijn die dat ding aan de praat hebben onder XP.

Je bent wel op de hoogte van de nadelen van een USB tv-kaart? (De bandbreedte van USB is onvoldoende)
USB heeft volgens mij een bandbreedte van 11 of 12 mb per seconde, is dat niet voldoende dan?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Op dinsdag 07 mei 2002 11:21 schreef koely het volgende:

[..]

USB heeft volgens mij een bandbreedte van 11 of 12 mb per seconde, is dat niet voldoende dan?
Nee, check eens wat reviews daar komt het meestal in naar voren.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:37
de kwaliteit van die usb tv kaart is slecht

Verwijderd

Topicstarter
vandaar dat pinnacle waarschijnlijk ook geen xp drivers meer uitbrengt, lijkt mij.

Verwijderd

Zijn er nog steeds geen Cardbus video grabber kaartjes te koop? De meeste laptops ondersteunen Z port (zoomed video) via het Cardbus slot. Dit zou hetzelfde resultaat moeten geven als via een PCI TV kaart.
Pagina: 1