Back-knop >> oud nieuws

Pagina: 1
Acties:

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ik op de FP een nieuwsitempje bekijk, en dan op de back-toets druk krijg ik het nieuws van 3 mei.
Refresh ik dan krijg ik wel weer het laatste nieuws.

Cache-probleem? Of iets bij jullie?

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-03 19:47
Waarschijnlijk bij T.net, want dat heb ik al maanden, maar ik gaf de schuld aan een brakke proxy hier. Maar als het elders ook gebeurt...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Waarschijnlijk bij T.net, want dat heb ik al maanden, maar ik gaf de schuld aan een brakke proxy hier. Maar als het elders ook gebeurt...
Jij krijgt al maanden het nieuws van 3 mei :?.

Dit is een cache-probleem ergens aan jouw kant. Zet eventuele proxy's uit en stel je browser in om altijd te controleren of er een nieuwe versie van de pagina is.

Professioneel Hyves-weigeraar

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-03 19:47
Op dinsdag 07 mei 2002 11:15 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Jij krijgt al maanden het nieuws van 3 mei :?.

Dit is een cache-probleem ergens aan jouw kant. Zet eventuele proxy's uit en stel je browser in om altijd te controleren of er een nieuwe versie van de pagina is.
Nee, ik krijg al maanden als ik op back druk, het nieuws van exact 3 dagen oud. Datzelfde geld voor enkele collega's hier. Daarom gaven we de schuld aan de proxy. Maar als het elders ook voorkomt, zou het een andere oorzaak kunnen hebben.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 07 mei 2002 11:46 schreef jvdmeer het volgende:
Nee, ik krijg al maanden als ik op back druk, het nieuws van exact 3 dagen oud. Datzelfde geld voor enkele collega's hier.
Dus op de zaak, maar gebeurt het thuis ook?

Professioneel Hyves-weigeraar

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb dat ook thuis met IE, versie weet ik zo even niet. Op het werk of met een andere browser heb ik nergens last van.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb er ook last van, het volgens mij gewoon een bug in IE, het ligt niet aan T.net

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het een server-side probleem is, zouden andere browsers er ook last van moeten hebben. Dit is niet het geval. Alle 'normale' pagina's op t.net (niet de popups e.d.) hebben een anti-cache metatag en HTTP header die moet voorkomen dat de pagina wordt gecached. IE negeert dit kennelijk.
Pagina: 1