HIQ Computers

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Tja, topic-naam zegt het al, maar wie heeft ervaring met deze winkel... Mijn vriendin wil graag een nieuwe pc, heeft nu een P2 233mhz!
Ik heb zelf een kennis zijn pc gekocht bij Bora Computer, goeie ervaring ermee, hoor andere geluiden :?
HIQ lees ik in de Shop-review wat mindere dingen over, iemand zijn ideen delen?

Bedankt :)

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:06

Elvhenk

Madam Mikmak

Gee n W&L ieg. Hardware denk ik zo?? Correct me if I'm wrong.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Dom dommer domst.
Dat doe je toch niet hier man

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Waarom doe ik dat niet hier?
Of bedoelde je mij niet?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Nee, ik bedoel jou niet, ik bedoel die gast van die 16e replie in het 27e topic in de huiskamer.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Elvhenk
  • Laatst online: 23:06

Elvhenk

Madam Mikmak

Op dinsdag 07 mei 2002 10:11 schreef HollowMan het volgende:
Waarom doe ik dat niet hier?
Of bedoelde je mij niet?
Je postte een hardware vraag in een forum dat over wetenschap en levensbeschouwing gaat. Niet echt de meest logische plek.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Mensen houden we het wel even ontopic, als er geen serieuze reacties komen gaat deze dicht.

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 14:05
Als je HiQComputer uit Alsdorf (duitsland) bedoelt, kan ik je deze zaak zeker weten aan raden.

Ik haalde eerst alles bij Cash&Carry in Aken, maar na een hele vervelende ervaring aldaar, ben ik op aanraden van een kennis naar HiQ gegaan.

Mijn ervaringen bij deze zaak zijn zeer goed. Ik heb daar al zeker 5 computers gekocht (voor vrienden en kennissen).

De service bij hun is heel goed, ook in garantie gevallen.

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Op dinsdag 07 mei 2002 23:01 schreef Baumans het volgende:
Als je HiQComputer uit Alsdorf (duitsland) bedoelt, kan ik je deze zaak zeker weten aan raden.

Ik haalde eerst alles bij Cash&Carry in Aken, maar na een hele vervelende ervaring aldaar, ben ik op aanraden van een kennis naar HiQ gegaan.

Mijn ervaringen bij deze zaak zijn zeer goed. Ik heb daar al zeker 5 computers gekocht (voor vrienden en kennissen).

De service bij hun is heel goed, ook in garantie gevallen.
Absoluut mee eens, perfecte HW en service.
En de prijs uiteraard ;)

Verwijderd

Mijn hele huidige PC komt daar vandaan. :P
(behalve de Plex40TSI die ik al had.)

Pluspunten:
Zeer lage prijzen
Aardig groot assortiment
Doen niet moeilijk om te ruilen
Defect materiaal ruilen: no problemo. Mijn 365AXVG Enermax is doorgefikt, direct na het aansluiten... terug ermee, direct geruild. Een kennis had een HDD daar gekocht; aangesloten; Dood. DOA. Terug ermee, meteen geruild.

Minpunten:
Geen postverzendingen buiten Duitsland
Kleine winkel, veel klanten, weinig personeel. Wachttijd >20 minuten als je pech hebt.

Al met al: een goede winkel waar ikzelf heel veel voor mijzelf heb gekocht. Anderen hebben daar op mijn aanraden gekocht. Ikzelf, en deze anderen, hebben tot nu toe geen enkele slechte ervaring met HIQ.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik hoor toch wat aardige goeie ;) dingen over HIQ, dus waarschijnlijk volgende week een nieuwe pc voor mij, alweer eens 8-) hehe, ik ben namelijk volgende week jarig, dus leuke gelegenheid om wat investeringen in mijn pc-park op te krikken!

• stylezzz
  • Laatst online: 22:34
Dus je verstookt lekker iedere keer wat benzine om daar je spullen te halen cq. om te ruilen??? Hopelijk woon je in de buurt van de grens anders ben je toch aardig dom bezig..... :P

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Bora is nog altijd de goedkoopste. Kijk ze zijn niet de vriendelijkste en ze hebben geen PIN, maar ik ga voor de lagere prijzen.
P.S ik woon in de buurt van de grens ja.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:47

Yucko

One clown to rule them all !

Dominator, zoals je kan lezen woont ie idd in buurt van de grens (Maastricht), en waarom niet een klein stukkie rijden als je veel € kan besparen.

Ik ben zelf ook naar HiQ computers gereden (ikzelf kom vanuit omg. sittard) en heb daar lekker een Plextor PX-W4012A gekocht voor € 158,- (die dag had Bora computers nog een prijs van € 175,-, een of twee dagen later ineens € 156,-). Kijk voor een verschil van € 71,- rij ik wel ff naar Alsdorf hoor (€ 229 bij de Regenboog in Sittard)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1