LS-120

Pagina: 1
Acties:

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 21:42

Flexx

This side up

Topicstarter
Kent iemand deze dingen. ik heb er 1 van Sony. Het is net een Zip disk aleen is hij net zo groot als een Gewoone Diskette. en Het apparaat kan ook gewoone Diskettes lezen. de LS disk is 120MB groot en bijna 2x zo snel als een zip van 100MB.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:48

winnie

de poes...

Ja en?

Verwijderd

Ja ik ken ze wel, was leuk verzonnen maar is niet aangeslagen. Het was op zich een beter systeem als zip, omdat je met 1 drive 2 formaten kon lezen.
Maar tis het zelfde verhaal als met betamax en vhs, betamax was het betere systeem maar vhs werd de standaard.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Die dingen zijn zo gammel als de pleuris..
Ken iemand die der ook een heb en dat ding maak een herrie

Opzich wel een goed id alleen het is geflopt

Verwijderd

Ik heb er een in mijn Notebook zitten, das wel handig, maar loopt best vaak vast, weet niet waar dat door komt.

Fijn: 2 soorsten disk ondersteuning

Tegen: herrie, vastlopers

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb ze allebei, en de Zip is stukken beter en betrouwbaar, ondanks het risico van de CoD.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29
Ik heb ook een LS-120, eens een keer bij de Vobis kunnen kopen voor 75 piek (was wel een oudere generatie, maar boeien :) )
Ik had er eigenlijk een gekocht omdat de nieuwe PC's op de HTS in Arnhem op een gegeven moment allemaal LS-120's kregen en 120 meg. ff overpompen via 1 diskette kan toch wel handig zijn (btw, ls-120 natuurlijk stomme keus van de HTS, maar ja, het zal dan ook vast niet op advies van de afdeling informatica zijn aangeschaft) :)
Maar goed, ik heb er dus 1 en op zich is het wel een handig systeempje. Alleen wel veel kans op data-fouten bij LS-120. Verder gaat het lezen van gewone 1.4 meg diskettes stukken sneller dan met een gewone FD, alleen schrijven gaat veel trager.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Pagina: 1