Toon posts:

[PF]herhaling Kennedy...?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst uiteraard R.I.P. Pim, ik had verder niet op hem gestemd ofzo, maar dit heeft ie niet verdiend. Vink niet normaal meer.
Maar toen rees de volgende vraag bij mij:
Krijg je dan waarschijnlijk nog hetzelfde als bij kennedy gebeurde (met Lee Harvey Oswald enz.), dat degene die pim heeft vermoord op zijn beurt later weer vermoord wordt en zo dus weer een onopgeloste politieke moord achter laat zonder ooit de motivaties of politieke beweegredenen van de moordenaar te zulllen weten??
Gevolg, mensen gaan speculeren over de motivaties en (politieke) beweegredenen waardoor juist (verkeerde) beelden gaan ontstaan of de boventoon gaan voeren omdat ze dingen gaan geloven die ze het liefst WILLEN geloven.

Denken jullie dat dit nog zou kunnen gebeuren? En 'ALS' dit zou gebeuren, wat zouden dan de gevolgen volgens jullie (kunnen) zijn?

edit:

ps. Cutter vond dit niet in het politieke forum thuishoren, ok mee eens. maar sloot hem vervolgens.. dus "verplaats" ik hem zelf maar even hiernaartoe..

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Dat gebeurt niet ; Waarom? Omdat het volgens mij geen complot is zoals het ogenschijnlijk bij Kennedy wel was. (Meerdere schutters, schutters waar ze niet horen te staan.. etc)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

En ik vind het nogal stom om als er een thread op slot is gezet, er nog eentje te openen.

Aan conspiracytheories hebben we nu helemaal niets, en ik wil ook helemaal niet lullig doen, maar er worden een aantal dingen wel vreselijk overdreven.

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.