Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Verwijderd
Als je het niet goed doet dan kan dat kloppen:
Als je je fsb gaat overklocken dan gaat dus je Agp bus ook iets mee omhoog, vaak kunnen goedkope kaartjes dat niet zo goed hebben als duurdere
Als je je fsb gaat overklocken dan gaat dus je Agp bus ook iets mee omhoog, vaak kunnen goedkope kaartjes dat niet zo goed hebben als duurdere
Zou kunnen, als je geen hogere AGP/PCI divider hebt dan je huidige. Bij het verhogen van de FSB gaat ook je AGP bussnelheid omhoog wat oudere kaarten natuurlijk minder leuk vinden dan de nieuwere.
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat een TNT/2 er beter tegen kan dan een modernere GeForce.
Of dat ook de zaak is met een Riva weet ik niet.
Maar correct me if i'm wrong
ja precies he!
ik heb dus altijd standaard mijn 1800+ kunnen OC-en naar 2000+. maar sinds ik nog even een dagje op mijn gef4 moet wachten heb ik er een oude riva128 in zitten (zonder koeling etc oud flud kaartje)
b.t.w. mijn asus a7v 266-E is ook omgeruild. Zou het daar evt ook aan kunnen liggen? Lijkt mij dat a7v266-E in het algemeen makkelijk de 150FSB moet halen!
Ik heb kort even op geprobeerd op 2000+ te OCen en een kleine 5 minuten halflife kunnen spelen. Maar eeh spel liep vrij snel vast. numlock ook vast ging niet meer aan/uit.
Tja het word dan maar afwachten of het vanavond lukt met mijn ti4400
ik heb dus altijd standaard mijn 1800+ kunnen OC-en naar 2000+. maar sinds ik nog even een dagje op mijn gef4 moet wachten heb ik er een oude riva128 in zitten (zonder koeling etc oud flud kaartje)
b.t.w. mijn asus a7v 266-E is ook omgeruild. Zou het daar evt ook aan kunnen liggen? Lijkt mij dat a7v266-E in het algemeen makkelijk de 150FSB moet halen!
Ik heb kort even op geprobeerd op 2000+ te OCen en een kleine 5 minuten halflife kunnen spelen. Maar eeh spel liep vrij snel vast. numlock ook vast ging niet meer aan/uit.
Tja het word dan maar afwachten of het vanavond lukt met mijn ti4400
LOL, 't hangt natuurlijk ook van je mobo af...
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Dus ik kan ook gewoon pech hebben?
wel vreemd dat dat zo verschilt per type!
Het is gewoon hetzelfde bord! Alleen omgeruild.
Ik hoop het niet zeg
wel vreemd dat dat zo verschilt per type!
Het is gewoon hetzelfde bord! Alleen omgeruild.
Ik hoop het niet zeg
ik had dus op drome me voodoo3 3000 ff verwisseld voor een tnt2 viper vzogwat. naar een uur ging me pc flippen.Op dinsdag 07 mei 2002 09:07 schreef Vlabakje90 het volgende:
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat een TNT/2 er beter tegen kan dan een modernere GeForce.
had de 32mb viper op eens nog maar 16 volgens de bios
ik voodoo er weer in gezet. deed et wel gewoon goed.
FSB omlaag gegooid
conclusie: als je wilt gaan over cklocken koopt dan mijn gelieefde voodoo
Pagina: 1