<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>schei alsjeblieft uit met dat gespam om je topic bovenin de lijst te krijgen Leer anders de search te gebruiken, wil ook wel 's helpen.[/quote]Doe eens ff rustig jij ... waar maak jij je druk om man.
Je zegt dat je Dual Head toch niet gaat gebruiken, en volgens mij komt de G450 er alleen in Dual Head (?). Dat is het enige waar hij zich ik kan onderscheiden van derest van de videokaarten (+ beeldkwaliteit). Het ligt eraan, ik neem aan dat als je een Matrox koopt je niet echt geintereseerd bent in het spelen van games>:), dus misschien een 16MB (of 32MB) G400 Single Head? Het enige belangrijke verschil (naast de die-shrink) tussen de G400 en de G450 is dat de secundaire RAMDAC bij de G450 nu op de chip zit en een stuk beter is dan de losse RAMDAC bij de G400 Dual Head ... is voor jou niet echt belangrijk:). G400 kaarten zijn trouwens sneller dan G450 kaarten in 3D (2D is niet te merken).
[edit]-> 2D is bij beide gelijk (=the best), de core is namelijk zo goed als identiek.
PC Specs