Wie een kabelaansluiting heeft van Essent en wacht op internet via de kabel heeft pech. Dat gebeurt voorlopig niet, want Essent breidt zijn internet via de kabel niet meer uit. Het is namelijk verliesgevend. Zie ook: http://www.volkskrant.nl/nieuws/media/1020662758449.html
Was volgens mij een hele tijd geleden ook bericht over.
Jammer voor de mensen die erop zitten te wachten, @home is toch een van de betere providers.
en ik kan het weten
Jammer voor de mensen die erop zitten te wachten, @home is toch een van de betere providers.
en ik kan het weten
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
breidt ??
Het is jammer dat ze dat niet meer doen. Hier heeft kabelfoon gelukkig alles omgebouwd zodat je nu geen binnen en buitenwijken meer hebt. Iedereen kan kabelinternet krijgen !
Het is jammer dat ze dat niet meer doen. Hier heeft kabelfoon gelukkig alles omgebouwd zodat je nu geen binnen en buitenwijken meer hebt. Iedereen kan kabelinternet krijgen !
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Essent breidt @home niet meer uitOp dinsdag 07 mei 2002 08:39 schreef Tonnetje het volgende:
breidt ??
Uitbreiden
Of wil jij er "uitbrijden" van maken
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
wel jammer...
vroeger was @home altijd wel winstgevend...vaag dat dat nu nietmeer zo is....
ADSL loopt de boel zeker te zieken
Maar essent sluit nogwel mensen aan, alleen er komen geen nieuwe steden bij. Je schrijft het alsof ze ook geen nieuwe users meer aannemen.. (was dat maar zo
)
vroeger was @home altijd wel winstgevend...vaag dat dat nu nietmeer zo is....
ADSL loopt de boel zeker te zieken
Maar essent sluit nogwel mensen aan, alleen er komen geen nieuwe steden bij. Je schrijft het alsof ze ook geen nieuwe users meer aannemen.. (was dat maar zo
Ja, dat klopt. Ze breiden de infrastructuur niet meer uit, maar als die er al ligt kan je nog steeds worden aangesloten. Ikzelf heb gelukkig al @home. Prima provider, zeker vergeleken met UPC, als ik de klachten daarover lees.
En als je 0800-0093 belt staat mijn woonplaats wel op de planning (al +-1,5 jaar) maar wanneer het nu daadwerkelijk komt weten ze niet.. Mooi geregeld!!!
En dan staat er ook nog in de krant dat het zo een keer komt (ikke blij, eindelijk!). Staat er een week later in de krant inversteringsstop!!!) :(:(:(:(:(:(
ADSL is bij ons trouwens ook niet te krijgen....
56K.... daar word ik nou zou moe van.......
:(:(
niet...simpel zat.Op dinsdag 07 mei 2002 13:07 schreef beekware het volgende:
maar welke datum is het nu....
jammer voor je, maar je zult toch op ADSl oid moeten wachten....
Pagina: 1