Intentionally left blank
Verwijderd
gelukkig, want dat was echt een TE grote output
alleen duuurt het project nu weer langer
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Het zou mooi zijn, om andere teams te ontmoedigen, als dnet nou eens naar buiten trad met hun bevindingen en conclusies want na BOFH en nog één begint het wel een smet op hun OGR-contest te worden dat (blijkbaar gemakkelijk) cheaten.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
ff een quote van mezelf
Op dinsdag 07 mei 2002 07:59 schreef MarcyDarcy het volgende:
Het ziet er inderdaad naar uit dat ze gekicked zijn. OP het forum staat er nog niks op, misschien slapen ze daar nog?
Wel een funnie gezicht
654 (645) ---==[CRACKING AUSTRIA]==---
Ik zit eigenlijk nog wel op een .plan of een of ander bericht van d.net te wachten hierover
GP500 (een lid van ons...maar hij zit niet bij DPC![]()
) had een topic geopend op hun forum met wat meer info over de kudde. Ze hebben het over 20 of 32 computers. Allen dual G4's en dual AMD's....tsja nu had ik toch echt berekend dat je daarmee nooit 2.000.000 gnodes haalt.
Iedereen die allang meedoet met dnet-projecten weet dat de mogelijkheid tot dubbelflushen bij OGR er is en dat ze hier ook (mondjesmaat weliswaar) op controleren en dat je als gevolg verwijderd kan worden.
Zouden die Oostenrijkers dat niet geweten hebben en gedacht hebben dat ze een uniek trucje hadden gevonden? Of zijn ze om andere redenen (trojans, unauthorized installs) gekicked.
Wat dat betreft zou het naar buiten treden van één van de dnet-kopstukken wel prettig zijn
I second that. D.net blinkt niet echt uit in het snel en duidelijk communiceren. Ik weet ook wel dat een vrijwilligersorganisatie iets anders is dan een bedrijf, maar gezien de aantallen mensen die tijd en moeite steken in het draaien van de clients zou het aardig zijn als daar wat duidelijkheid tegenover stond.Op dinsdag 07 mei 2002 10:32 schreef Mobster het volgende:
Wat ik alleen niet snap...
[snip]
Wat dat betreft zou het naar buiten treden van één van de dnet-kopstukken wel prettig zijn
With the light in our eyes, it's hard to see.
er is momenteel een zelfde discussie bezig in de d.net mailinglijst. misschien dat je die kan volgen en je mening daar wilt geven.Op dinsdag 07 mei 2002 10:56 schreef Bobco het volgende:
[..]
I second that. D.net blinkt niet echt uit in het snel en duidelijk communiceren. Ik weet ook wel dat een vrijwilligersorganisatie iets anders is dan een bedrijf, maar gezien de aantallen mensen die tijd en moeite steken in het draaien van de clients zou het aardig zijn als daar wat duidelijkheid tegenover stond.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Zou je ons kunnen voorzien van een url stappel_?Op dinsdag 07 mei 2002 11:02 schreef stappel_ het volgende:
[..]
er is momenteel een zelfde discussie bezig in de d.net mailinglijst. misschien dat je die kan volgen en je mening daar wilt geven.
makkie, da's --== SQC OGR CT ==--[OGR]3x raden wie er uit de stats zijn verwijderd
Wat heb ik gewonnen en mag ik door voor de koelkast?
Volgens mij loopt die discussie hier...Op dinsdag 07 mei 2002 12:17 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik kan alleen de RC5 mailinglist vinden.
[..]
Ik vind een beetje competitie meer dan prima, maar het moet wel leuk blijven en vooral... eerlijk.
Ik hoop dat D.net er nog wat over wil zeggen overigens.
Iig kan DPC weer rustig verder gaan met grazen
Gelukkig idd, wel jammer van ons diner maar achOp dinsdag 07 mei 2002 13:02 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Gelukkig, dan hoef ik niet mijn schoen op te peuzelen
Die had ik al gezien maar vluchtig een paar posts van gelezen. En aan de hand daarvan geconcludeerd dat ik het niet kon vinden. Nu ik het helemaal heb gelezen kan ik meededelen dat het er niet over gaat. Ze hebben het over de stats, waarom mensen RC5 doen of OGR en waarom OGR volgens de .plans inmiddels al op 250% zou moeten zitten. Oja...niet te vergeten dat ff wordt meegedeelt dat alle statsruns met de hand (?) worden gemaakt. Niks geautomatiseerdOp dinsdag 07 mei 2002 12:28 schreef Bobco het volgende:
[..]
Volgens mij loopt die discussie hier...
Leuk offtopic geneuzel maar ik zie nog nergens die discussie over Crackin' Austria
stappel help us
Volgens mij bedoelde Stappel wel die discussie, maar ging het niet zozeer over Crackin' Austria, maar had hij het meer over dat d.net zo weinig info geeft over wanneer/waarom er geen stats zijn. Over Crackin' Austria heb ik in ieder geval niets in de discussielijsten van d.net zien staan.Op dinsdag 07 mei 2002 13:52 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Die had ik al gezien maar vluchtig een paar posts van gelezen. En aan de hand daarvan geconcludeerd dat ik het niet kon vinden. Nu ik het helemaal heb gelezen kan ik meededelen dat het er niet over gaat. Ze hebben het over de stats, waarom mensen RC5 doen of OGR en waarom OGR volgens de .plans inmiddels al op 250% zou moeten zitten. Oja...niet te vergeten dat ff wordt meegedeelt dat alle statsruns met de hand (?) worden gemaakt. Niks geautomatiseerd
Leuk offtopic geneuzel maar ik zie nog nergens die discussie over Crackin' Austria
stappel help us
[removed]
Tja, die thread gaat inderdaad alleen maar over verbetering van de informatie voorziening. Dat idee van een mededeling op de stats pagina zetten is op zich al beter dan die koe met de handen omhoog en de tekst : Stats are down fo maintenance. Een kleine voorspelling van hoelang dat gaat duren zou aardig zijn...Op dinsdag 07 mei 2002 13:52 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Die had ik al gezien maar vluchtig een paar posts van gelezen. En aan de hand daarvan geconcludeerd dat ik het niet kon vinden. Nu ik het helemaal heb gelezen kan ik meededelen dat het er niet over gaat.
[..]
Oja...niet te vergeten dat ff wordt meegedeelt dat alle statsruns met de hand (?) worden gemaakt. Niks geautomatiseerd
Over dat 'niet-geautomatiseerd': ik denk dat daar alleen maar mee bedoeld wordt dat er nogal eens handmatig ingegrepen moet worden. Wat ik trouwens niet begrijp, want het project loopt al jaren en het moet toch mogelijk zijn om in Sybase iets slims in te bouwen dat aan het einde van de verwerking van de resultaten even de stats doorloopt en die update, maar misschien is het ingewikkelder dan het van een afstandje lijkt.
Ik heb me nu toch maar even gesubscribed op die mailing list. Misschien dat we de discussie een beetje aan kunnen zwengelen...
Nope, momenteel worden schijnbaar ALLE statsruns met de hand gestart.Op dinsdag 07 mei 2002 14:11 schreef Bobco het volgende:
[..]
Over dat 'niet-geautomatiseerd': ik denk dat daar alleen maar mee bedoeld wordt dat er nogal eens handmatig ingegrepen moet worden. Wat ik trouwens niet begrijp, want het project loopt al jaren en het moet toch mogelijk zijn om in Sybase iets slims in te bouwen dat aan het einde van de verwerking van de resultaten even de stats doorloopt en die update, maar misschien is het ingewikkelder dan het van een afstandje lijkt.
Zal wel komen doordat ze pas geleden overgestapt zijn naar een ander systeem, en daar waren nog wat problemen mee.
[removed]
of het is een fout van d.net of SQC (subteam van austria)
heeft een fout gemaakt.
Ps: ik zit wel BIJ DPC
Doe zelf ECCp-109 in een teampje.
Het spijt me wel maar wat voor ONTZETTENDE plaat gewapend beton heb je voor je kop als je dit per ongeluk doet en dan niet merkt 'dat het wel een beetje veel is voor die 2 pc's die je hebt'?Op dinsdag 07 mei 2002 17:48 schreef gp500 het volgende:
ik denk niet dat ze dit geweten hebben
Lijkt me inderdaad dat het voor een dagje kan gebeuren (b.v. scriptje dat niet goed werkt), en eventueel de tweede dag ook nog omdat je een keertje niet hebt gekeken. Maar daarna moet je het toch wel door hebben.Op dinsdag 07 mei 2002 17:55 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Het spijt me wel maar wat voor ONTZETTENDE plaat gewapend beton heb je voor je kop als je dit per ongeluk doet en dan niet merkt 'dat het wel een beetje veel is voor die 2 pc's die je hebt'?
[removed]
Verwijderd
En als het mij zou overkomen, zou ik het gewoon aan dnet melden dat ik die dagen door <vul reden in> gigantisch heb liggen "dubbelflushen" ( tien duizend vierhonderd elvenveertigflushen klinkt niet he
En vooral niet doen alsof je neus bloedt en hopen dat ze het niet ontdekken en je dus niet uit de stats gooien
Ik ben best verdragen dat een team boven ons staat als ze het eerlijk spelen (ok ok, eventjes boven ons staan dan, en ja, het is moeilijk te verdragen
Alsof niemand die flushes zou merken?
En als mijn duits me niet in de steek laat hebben ze het erover dat het probleem opgelost gaat worden en ze terug in de stats komen.
[edit]
hier nog wat meer info. Volgens die Oostenrijkers zijn ze verwijderd omdat ze de d.net server hebben overbelast en dat het probleem opgelost gaat worden
Laat dat meteen een duidelijk signaal zijn dat het dus geen onzin is als er tot voorzichtigheid wordt opgeroepen bij megaflushes.Op woensdag 08 mei 2002 08:04 schreef MarcyDarcy het volgende:
Volgens die Oostenrijkers zijn ze verwijderd omdat ze de d.net server hebben overbelast en dat het probleem opgelost gaat worden
Verwijderd
Dus wat zijn dan veilige aantallen of kank dat beter bij d.net vragenOp woensdag 08 mei 2002 08:42 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Laat dat meteen een duidelijk signaal zijn dat het dus geen onzin is als er tot voorzichtigheid wordt opgeroepen bij megaflushes.
En gewoon blijven volhouden dat ze met 20 machines in de stats kunnen komen
Ik wil mijn vooroordelen over onze oosterburen hier niet neerschrijven, maar iemand een schweinhund noemen vind ik wel erg straf en getuigt niet van veel respect voor elkander.Op woensdag 08 mei 2002 08:04 schreef MarcyDarcy het volgende:
Wat begon als een vriendelijk topicje van GP500 begint een beetje een scheldpartij te worden. Ze nemen het hem kwalijk op hun forum te komen, bespioneren, aangeven bij d.net etc.
Alsof niemand die flushes zou merken?
En als mijn duits me niet in de steek laat hebben ze het erover dat het probleem opgelost gaat worden en ze terug in de stats komen.
[edit]
hier nog wat meer info. Volgens die Oostenrijkers zijn ze verwijderd omdat ze de d.net server hebben overbelast en dat het probleem opgelost gaat worden
Ik ben wel bang dat GP500's gebrekkige Engels en het nog gebrekkigere (?) begrip van deze taal aan de duitse kant voor dit probleem heeft gezorgd. Vooral dit zinnetje kan natuurlijk heel verkeerd uitgelegd worden:
Zeer vervelend allemaal in ieder geval...but distributed didn't mail you guys or kicked so i have
Verwijderd
dit zijn onze oosterburen niet, het zijn de zuidenburen van onze oosterburen.Op woensdag 08 mei 2002 09:33 schreef Mobster het volgende:
[..]
Ik wil mijn vooroordelen over onze oosterburen hier niet neerschrijven, maar iemand een schweinhund noemen vind ik wel erg straf en getuigt niet van veel respect voor elkander.
Ik ben wel bang dat GP500's gebrekkige Engels en het nog gebrekkigere (?) begrip van deze taal aan de duitse kant voor dit probleem heeft gezorgd. Vooral dit zinnetje kan natuurlijk heel verkeerd uitgelegd worden:
[..]
Zeer vervelend allemaal in ieder geval...
Ach ja we maken allemaal vauten, als je later tot bezinning komt en je excuses aanbiedt zal er niemand van wakker liggen.
Met 40 zware machines kun je een heel eind komen in de OGR stats, maar dit soort aantallen slaat alles. De berekeningen die in dit forum al voorbij zijn gekomen laten dat ook zien. Als ik dat een beetje ruim reken kom je niet veel verder dan zo'n 70.000 Gnodes per dag, voor die miljoenen-produktie heb je dus nog veeeel meer nodig.
Als ze zeggen dat D.net ze eruit gezet heeft vanwege overbelasting van de stats-server dan is dat volgens mij wishful thinking.
en het rare is dat de OGR stats nog wel draaien en de RC5 al weer 2 dagen stil staan.Op woensdag 08 mei 2002 09:49 schreef Bobco het volgende:
Als ze zeggen dat D.net ze eruit gezet heeft vanwege overbelasting van de stats-server dan is dat volgens mij wishful thinking.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
Verwijderd
Dus the-space.net moet ook gekicked worden of nietOp woensdag 08 mei 2002 09:54 schreef stappel_ het volgende:
[..]
en het rare is dat de OGR stats nog wel draaien en de RC5 al weer 2 dagen stil staan.geintje
Ligt Oostenrijk niet ten Oosten van NederlandOp woensdag 08 mei 2002 09:44 schreef Fritzz het volgende:
[..]
dit zijn onze oosterburen niet, het zijn de zuidenburen van onze oosterburen.
Ach ja we maken allemaal vauten, als je later tot bezinning komt en je excuses aanbiedt zal er niemand van wakker liggen.
Maar is het misschien -3 generaliserend als ik zeg dat dat voor mij 1 pot nat is
Verwijderd
Het zijn idd allemaal niet DPC-ers jaOp woensdag 08 mei 2002 10:39 schreef Mobster het volgende:
[..]
Ligt Oostenrijk niet ten Oosten van Nederland
Maar is het misschien -3 generaliserend als ik zeg dat dat voor mij 1 pot nat is
Terecht dat ze verwijderd zijn, jammer dat er altijd van die lamers bij zijn.
Ik hou dit topic ook al een paar dagen in de gaten, en als je daar goed leest lijkt het er idd toch op dat GP500 een beetje erg verkeerde bewoordingen heeft gebruikt. Naast die quote hierboven staat er nog eentje die hun gevoel versterkt, namelijk dat van een hollander die komt spioneren en dan bij DNet hun team laat verwijderen.Op woensdag 08 mei 2002 09:33 schreef Mobster het volgende:
Ik wil mijn vooroordelen over onze oosterburen hier niet neerschrijven, maar iemand een schweinhund noemen vind ik wel erg straf en getuigt niet van veel respect voor elkander.
...
Het lijkt er erg sterk op dat ze pas in de gaten hadden dat hun team uit de stats is verdwenen nadat GP500 actief werd.
Verder is het natuurlijk niet netjes van hen om zo te gaan schelden.
Ach, ik voel de behoefte niet zo om daar te gaan posten. Het nivo is sowieso (da's mijn allerbeste DuitsOp woensdag 08 mei 2002 11:16 schreef DSmarty het volgende:
Maar wel begrijpelijk...
Dus gaan wij ons daar ook gewoon keurig gedragen!
Ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.....
Trouwens, in dit draadje schrijft rockfordfosgate:
Let op het gebruik van hoofdletters uitroeptekens!, en op het feit dat hij zijn laatste zin achter iedere post zet. Ziet er niet echt zuiver uit. Volgens mij vraagt een ander lid (Paparazi) van Cracking Austria zich ook af of het wel 'saubere' WU's zijn.Distributed.net schreibt dass dir die Server überlastet haben!
Wir arbeiten zur Zeit daran um das Problem zu lösen!
Ich hoffe das Problem wird bald eliminiert sein und wir scheinen wieder in den stats auf!
In der Zwischenzeit kann i endlich die Compies neu einstellen!
Wird arbeiten zur Zeit an dem Problem!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
OMG; Bedoel je nu dat je niet weet dat je in het Duits alle zelfstandignaamwoorden met een hoofdletter aanvangt? LOLOp woensdag 08 mei 2002 11:27 schreef mr_a het volgende:
Ik heb er ook maar wat neergezet. Als ik ook weggeflamed word bevestigt dat een aantal vooroordelen denk ik zo.
Trouwens, in dit draadje schrijft rockfordfosgate:
[..]
Let op het gebruik van hoofdletters, en op het feit dat hij zijn laatste zin achter iedere post zet. Ziet er niet echt zuiver uit.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ow, oeps, nee ik bedoel het gebruik van uitroeptekens! LOLOp woensdag 08 mei 2002 11:32 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
OMG; Bedoel je nu dat je niet weet dat je in het Duits alle zelfstandignaamwoorden met een hoofdletter aanvangt? LOL
Woord uitwisseling in mijn hoofd! (hoe heet dat ook al weer?
Ik had het net weer, nou moet ik niet dyslectisch worden. Meer koffie & minder roken denk ik... Het is ook wel moeilijk hoor, dat oostenrijks combineren met engels en dan weer fatsoenlijk nederlands.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Het zou me leuk lijken als Ivo (leto) eens wat uitleg zou kunnen geven (maar dat zal wel een droom blijven vrees ik)
Het besef dat ze cheaters in hun midden hebben lijkt nu door te breken bij de rest van Cracking Austria, kijk bijvoorbeeld maar eens naar de post van RoadRunner. Ik denk dat dat team het verder wel zelf af kan handelen....Op woensdag 08 mei 2002 12:41 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik zie dat er nu verschillende mensen op hun forum posten (4 volgens mij)...pas hier een beetje mee op. Laat het geen overstroming van DPC'ers worden en blijf vriendelijk.
Het zou me leuk lijken als Ivo (leto) eens wat uitleg zou kunnen geven (maar dat zal wel een droom blijven vrees ik)
Op woensdag 08 mei 2002 12:50 schreef RealrunneR
het volgende:
Ich hasse cheater![]()
Die bringen unser ganzes Team in den Verruf, nur weil sie denken, dass sie alle verarschen können.
Is dat net zoiets als Slashdotten
Ik heb dat ook maar uitgelegd in hun forum... wel netjes en aardig natuurlijkOp woensdag 08 mei 2002 09:33 schreef Mobster het volgende:
[..]
..
[..]
Eh, bij jouw laatste reactie lijkt het ook net alsof ie geklaagd heeft.Op woensdag 08 mei 2002 16:11 schreef mr_a het volgende:
Ik heb dat ook maar uitgelegd in hun forum... wel netjes en aardig natuurlijk
Maar, als je die Emminenz mag geloven heeft ie dat inderdaad gedaan via mail.
Eigenlijk had je in dezen eerst GP500 moeten horen voor dat je zomaar een reactie plaatste. Het forum van zijn team is: http://computer.clubs.nl/GP
(Alleen bij ECO zit GP bij DPC)
en ook echt edit me nu rot, of komt dat omdat ik vandaan en gisteren een baal-dag had
bedankt voor de ondersteuning.
maar dan nog die stomme opmerking stond ik ook van te kijken.
had ze zelfs nog een linkje naar de speedpage van AT gegeven.
EN wat betreft wat ik voor DPC-club doe, misschien na ECCp-109 wel bij DPC
Ondertussen loopt er ook een gedeelte in een andere draad. Voor het geval je die gemist had:
originele OGR draad : Sag spinnen die ??
En de andere draad : Ogr-25
Euh, GP500, heb je nou wel of niet Dnet ingelicht?Op woensdag 08 mei 2002 17:02 schreef KoW het volgende:
[..]
Eh, bij jouw laatste reactie lijkt het ook net alsof ie geklaagd heeft.
Maar, als je die Emminenz mag geloven heeft ie dat inderdaad gedaan via mail.
* mr_a is nu wel benieuwd ...
en-meteen-een-edit: Ok, ik lees nu inderdaad dat je dnet niet ingelicht hebt.. Nu zijn de Oostenrijkers meteen weer blij.
Hmm, daar heb je inderdaad eigenlijk wel helemaal gelijk in, dat was inderdaad wel een beetje on-netjes van mij. (|:(!)Eigenlijk had je in dezen eerst GP500 moeten horen voor dat je zomaar een reactie plaatste. Het forum van zijn team is: http://computer.clubs.nl/GP
(Alleen bij ECO zit GP bij DPC)
toevoeging:
Paparazi heeft heel expliciet gevraagd aan de vermeende cheater of hij duidelijk aan wil geven dat er niet gecheat werd. Voor het geval van wel biedt hij zijn verontschuldingen aan:
Heel lievAn unsere lieben Holländer,
danke, danke,... ( we know,... )
a short word:
sorry,...
cheat happens
we will see, what Emminenz and RockfordFosgate say.
RC5 and OGR are for fun,...
Herbert und 29cpu's
Als je nu die draadjes leest moet het wel heel duidelijk zijn dat die RockfordFosgate aan het cheaten is geweest. Het is een beetje moeilijk lezen omdat ie een of ander slecht leesbaar dialect gebruikt. Ze blijven er alleen bij dat ze verlinkt zijn.Op woensdag 08 mei 2002 18:11 schreef KoW het volgende:
originele OGR draad : Sag spinnen die ??
En de andere draad : Ogr-25
Volgens hem heeft GP500 ook een mail naar hem persoonlijk gestuurd, maar, uit wat ie er over zegt lijkt het alleen maar een waarschuwingsmail, van pas op, ga niet cheaten.
En aan het eind van het verhaal geeft ie aan gewoon uit het team te vertrekken en een eigen team te beginnen.
In de ene draad heeft ie het over SETI als nieuw project, en in de andere noemt ie een eigen OGR team.
Gelukkig staat het eigen team ook niet achter het cheaten.
VerlinktOp donderdag 09 mei 2002 12:40 schreef KoW het volgende:
[..]
Ze blijven er alleen bij dat ze verlinkt zijn.
Volgens hem heeft GP500 ook een mail naar hem persoonlijk gestuurd, maar, uit wat ie er over zegt lijkt het alleen maar een waarschuwingsmail, van pas op, ga niet cheaten.
En aan het eind van het verhaal geeft ie aan gewoon uit het team te vertrekken en een eigen team te beginnen.
In de ene draad heeft ie het over SETI als nieuw project, en in de andere noemt ie een eigen OGR team.
Gelukkig staat het eigen team ook niet achter het cheaten.
[removed]
Dat versta ik welOp donderdag 09 mei 2002 12:40 schreef KoW het volgende:
[..]
omdat ie een of ander slecht leesbaar dialect gebruikt.
Die Emminenz kan er ook wat van. Als hij "bur her mi amol zua, wenni was sog!" bedoelt hij "Hör mich einmal zu, wenn ich was sage!".
Echt schattig, dat Oostenrijks dialect
ohh jij SPIONOp donderdag 09 mei 2002 19:19 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Dat versta ik wel![]()
*knip*
Neen, bij DPC natuurlijkOp donderdag 09 mei 2002 19:31 schreef KoW het volgende:
off-topic: Zit dat vriendinnetje bij DPC of bij Austrian crackers
tegen de muur met die lui.
Bijzonder irritant, dit pubertje. Ook niet leuk voor D.net omdat ze een gigantische stapel dupes moeten verwerken en vervolgens weer de stats op moeten schonen. WaardeloosOp maandag 13 mei 2002 09:14 schreef stappel_ het volgende:
Iemand al de OGR stats van vandaag gezien? Ze zijn er weer en noemen zichzelf zelfs Autstrian Cheating Team
1
2
3
4
5
6
7
8
| ---==Austrian Cheating Team==---'s stats ------------------------------------------------------------ Netherland suxx Dutch Power Cows suxx The cheaters are back!!! We will cheat you down! You canŽt stop us!!! Revenge come by cheating |
Verwijderd
Is niet echt aardig van hun.Op maandag 13 mei 2002 09:58 schreef Mr.Vulcano het volgende:
Wat triest
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 ---==Austrian Cheating Team==---'s stats ------------------------------------------------------------ Netherland suxx Dutch Power Cows suxx The cheaters are back!!! We will cheat you down! You canŽt stop us!!! Revenge come by cheating
Vreemd dat ik ze niet eerder heb opgemerkt. Normaal kijk ik toch wel dagelijks de stats.
Hieruit blijkt wel weer dat d.net niet echt oplet bij wat er gebeurd (m.b.t. stats). Het lijkt dat ze pas gaan kijken als er wat fout gaat.
1
2
3
4
5
6
| Date Gnodes 11-May-2002 4,008,005 10-May-2002 887,060 09-May-2002 2,664,870 08-May-2002 73,799 07-May-2002 7,749 |
Ofwel 9 mei hadden ze het al eigenlijk door kunnen hebben
Waarom krijg ik helemaal geen stats te zien?Op maandag 13 mei 2002 10:54 schreef MarcyDarcy het volgende:
Jammer dat het sommigen zo "onvolwassen" zijn.
Vreemd dat ik ze niet eerder heb opgemerkt. Normaal kijk ik toch wel dagelijks de stats.
Hieruit blijkt wel weer dat d.net niet echt oplet bij wat er gebeurd (m.b.t. stats). Het lijkt dat ze pas gaan kijken als er wat fout gaat.
code:
1 2 3 4 5 6 Date Gnodes 11-May-2002 4,008,005 10-May-2002 887,060 09-May-2002 2,664,870 08-May-2002 73,799 07-May-2002 7,749
Ofwel 9 mei hadden ze het al eigenlijk door kunnen hebben
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Geachte Ivo, Een deelnemer aan het OGR-25 project van het voormalige team 'Cracking Austria' is na het valsspelen van vorige week vrolijk onder zijn eigen naam verder gegaan. Het gaat om deze deelnemer : http://stats.distributed.net/ogr-25/psummary.php3?id=388287 Hopelijk kan het 'dupe'-scriptje uitkomst bieden, maar ik denk niet dat dat een probleem is, aangezien de deelnemer zelf er geen geheim van maakt dat hij vals speelt. Met vriendelijke groet, |
Verwijderd
Ik ken de lol van het proberen om hoog in de stats te komen (anders zou ik zelf niet meedoen
Ik heb alle respect voor "The Space" die "alle computers van Cuba" ingeschakeld hebben om RC5 te rulen... maar als je denkt dat je met een "multi-flush" scriptje aan de top van OGR kunt blijven staan ben je DOM DOM DOM!
* Aetje zit bij Seti@NL, vind ze daar liev
Forget your fears...
...and want to know more...
LOLOp maandag 13 mei 2002 09:14 schreef stappel_ het volgende:
Iemand al de OGR stats van vandaag gezienZe zijn er weer en noemen zichzelf zelfs Autstrian Cheating Team
tegen de muur met die lui.
Net van vijf dagen topics doorgeworsteld, maar op deze reactie moest ik gewoon even reageren
'[OGR] raden wie er 3x uit de stats zijn verwijderd'
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Ivo doet zijn werk blijkbaar iig goed. Ik had ook niets anders verwacht van een mede-EL-erOp dinsdag 14 mei 2002 00:07 schreef stappel_ het volgende:
Dat mailtje moet geholpen hebben. Ze zijn al weer uit de stats verwijderd.
heb je ook nog een reactie van ivo (leto) teruggekregen?Op dinsdag 14 mei 2002 00:52 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Ivo doet zijn werk blijkbaar iig goed. Ik had ook niets anders verwacht van een mede-EL-er
Verwijderd
Of het grote rara wie is er al meerdere malen uit de ogr stats verwijdert maar wil hier niet de conclusie uit trekken dat die fout bezich is topic [deel 1]Op dinsdag 14 mei 2002 00:48 schreef NightBird het volgende:
Misschien kan een modje effe de titel aanpassen ..
'[OGR] raden wie er 3x uit de stats zijn verwijderd'
NeeOp dinsdag 14 mei 2002 02:24 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
heb je ook nog een reactie van ivo (leto) teruggekregen?
Daar kun je wel een paar maanden op wachten. Ik heb eind maart en eind april een mailtje gestuurd en nog steeds geen antwoordOp dinsdag 14 mei 2002 02:24 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
heb je ook nog een reactie van ivo (leto) teruggekregen?
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Achja, gun ze die aandacht niet, laat ze maar lekker puberen, ze krijgen vanzelf wel gezeik.
645) ---==[CRACKING AUSTRIA]==---