Ik heb hier een athlon xp 1800 liggen dat waarschijnlijk dood is (zie ook topic "Rook uit Athlon Xp, kans dat het nog werkt?"). Ik had dus (de keren toen ik wel een koeler gebruikte
) de bijgeleverde koelpasta gebruikt, maar nu is er ook pasta geknoeid op de L1/L2 cache chipjes (ik weet helaas ff niet hoe ze die noemen). Hoe kan ik de koelpasta verwijderen zonder de L1/L2 cache verdere beschadiging te bezorgen? Hieronder ff een schets voor de mensen die totaal geen idee hebben waar ik over praat:

(ja, ik weet dat het er totaal niet uitziet. als je kijkt naar de tijd wanneer ik dit heb gepost, begrijp je mij wel)
dat gele/creme-achtige vlekken moeten koelpasta voorstellen. Op de overige vlekken is de pasta er al afgehaald (voor zover mogelijk was)
(ja, ik weet dat het er totaal niet uitziet. als je kijkt naar de tijd wanneer ik dit heb gepost, begrijp je mij wel)
dat gele/creme-achtige vlekken moeten koelpasta voorstellen. Op de overige vlekken is de pasta er al afgehaald (voor zover mogelijk was)