[TF] vraagje over policy aangaande Pim Fortuyn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/470990
Let op jullie posts, ik tolereer geen enkele post die afbreuk doet aan de persoon Pim Fortuyn.
Ik kan het verkeerd lezen, maar dit lijkt me wat te veel op censuur.

Natuurlijk, respect voor de doden, maar je mag toch nog wel kritiek leveren op hem en zijn ideëen, zonder hem te beledigen of wat dan ook :?

Volgens mij snap ik wel zo ongeveer wat er bedoelt wordt, maar dit mag wel iets uitgebreider worden uitgelegd dan met dit ene korte zinnetje. (zonder al te veel kritiek te willen leveren; de betreffende mod komt mij wel vaker wat "cryptisch" over..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak me eerder kwaad om het omgekeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 04:23 schreef Azrael het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/470990
[..]

Ik kan het verkeerd lezen, maar dit lijkt me wat te veel op censuur.

Natuurlijk, respect voor de doden, maar je mag toch nog wel kritiek leveren op hem en zijn ideëen, zonder hem te beledigen of wat dan ook :?

Volgens mij snap ik wel zo ongeveer wat er bedoelt wordt
Volgens mij snap je het niet. Hij bedoelt dat je niet mag flamen en je niet mag uitlaten in de trant van 'mooizo dat hij dood is' oid. Wat jij zegt (onderbouwd kritiek leveren) mag dus wel, maar doe dat wel met respect.

Dat is dus wat er staat alleen dan in meer woorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
'afbreuk doet aan de persoon Pim Fortuyn.'

Dat lijkt mij idd flamen enzo... Kritiek (opbouwende) doet geen afbreuk als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op dinsdag 07 mei 2002 04:50 schreef Nelis het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet. Hij bedoelt dat je niet mag flamen en je niet mag uitlaten in de trant van 'mooizo dat hij dood is' oid. Wat jij zegt (onderbouwd kritiek leveren) mag dus wel, maar doe dat wel met respect.

Dat is dus wat er staat alleen dan in meer woorden :+
ja precies, zoiets zou er eigenlijk moeten staan, nu is het meer zoiets van "elk slecht woord over Pim Fortuyn wordt afgestrafd", en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Dat bedoel ik dus met dat het wat beter omschreven moet worden dan dat ene, weinigzeggende zinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op jullie posts, ik tolereer geen enkele post die afbreuk doet aan de persoon Pim Fortuyn.
Dit zegt toch genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ander vraagje naar aanleiding van al het geflame op het themaforum en in de NSTM-PF-threads. Waarom tolereren jullie dit? Ik kan me de woede van mensen wel voorstellen, maar naar mijn mening mag dat geen excuus zijn om je zelfbeheersing en relativeringsvermogen overboord te gooien en zinloos tegen alles wat je niet zint aan te lopen schoppen. Opmerkingen waar je normaal gesproken minstens een OW of zelfs een ban voor krijgt, worden nu niet eens opgemerkt, of hoogstens met een "we hebben liever dat je dat niet doet" afgedaan. En hier en daar doet de crew net zo hard mee...

Dit soort schokkende gebeurtenissen mogen geen reden zijn om er op los te gaan flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=487838/1/100]

Er is dus aangaande alle Pim Fortuyn topics min of meer een zero-tolerance beleid, bij wijze van uitzondering. Dat niet overal of direct wordt ingegrepen, kan komen omdat er sinds gisteren bijzonder veel Pim-topics zijn ontstaan en de modjes (voor zover ik kan zien) nog steeds aan het puinruimen zijn.

Overigens kunnen op- en aanmerkingen aangaande twijfelachtige postings of topics gewoon gemeld worden op SeM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De reden dat we het een en ander lijken te tolereren is dat we allemaal een eigen privé leven hebben, dus niet 24/7 online zijn en topics lezen. Daardoor zien we niet _alles_, misschien zelfs maar een topje van de ijsberg. Meld wat je niet vindt kunnen maar gewoon in SM, dan kijken we er naar.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is goed, ik kijk wel op een ander forum.
Pagina: 1