Toon posts:

Bug in CS 1.4 ... Nog meer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik versie 1.4 heb geinstalleerd heb ik echt continu last van dat Halflife me terug flikkert naar Windows wanneer ik uit een game kom en opnieuw bij een andere game wil joinen. Zijn er mensen met hetzelfde probleem of mensen die dit probleem herkennen?
Pls respond... ;(

Voor nu ga ik pitte, de mazzels :z

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 15:13

bAdmuTs

mAzE

Dat heb ik nou ook, als ik een game uitga en een andere wil joinen dan word mijn hl scherm 3/4 van het windows scherm en dan hangt de boel, of als ik mijn naam change in iets met spaties erin dan sluit hl automatisch af :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 02:19 schreef Coroner het volgende:
Sinds ik versie 1.4 heb geinstalleerd heb ik echt continu last van dat Halflife me terug flikkert naar Windows wanneer ik uit een game kom en opnieuw bij een andere game wil joinen. Zijn er mensen met hetzelfde probleem of mensen die dit probleem herkennen?
Pls respond... ;(

Voor nu ga ik pitte, de mazzels :z
dit soort dingen krijg je vaak als je update over update over update hebt gegooid..

als dit t geval is, gewoon over alles weg halen, en even de full 1109 HL en de full 1.4 CS downloaden en installen, werkte bij mij iig..

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:38
Op dinsdag 07 mei 2002 02:48 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

dit soort dingen krijg je vaak als je update over update over update hebt gegooid..

als dit t geval is, gewoon over alles weg halen, en even de full 1109 HL en de full 1.4 CS downloaden en installen, werkte bij mij iig..
al gedaan, heb er nog steeds last van :r

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18
moet dat niet hier: [topic=476401/1/25] ?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
[laat maar :p]

Verwijderd

hep ergens gelezen dat t veroorzaakt wordt een directsound probleempje. t is dan op te lossen door -nocdaudio in de command line te drukken. probeer maar es.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik krijg zwarte schermen ?
En als ik uit een game ga en ik klick op 'done' dan blijft hij hangen.
Ook ingame heb ik soms een hanger.

nikszolekkeralss.exe

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Zie post van Crash-Override

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.