Toon posts:

HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijke (na MAANDEN zoeken >:)) cabela's 4X4 offroad adventure 2(:P) kunnen downloaden en ik ben nu BIJNA blij :7.
Maar er is 1 probleem. Degene die dit spel gekraakt heeft (het was geen iso file.. maar gewoon de map), heeft dat dus zodanig gedaan dat de spel resolutie vast op 640X480 op 16Bit staat. En dat is dus veel te laag. Aangezien er geen setup bij zit kan ik dit niet hoger zetten. Kan iemand mij aub mee helpen, ik MOET dit spel echt goed aan het draaien hebben !!!!!
Waarschijnlijk moet ik achter de executable file 1 of ander commando ingeven dat hij op een hogere res gaat lopen.... maar ik kan nergens vinden welk commando!!!! off misschien heeft 1 van jullie de setup voor dit spel.. mail dat dan aub door naar me (cbx_smtp@hotmail.com)

Thanks a lot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-01 16:10
Ten eerste: Je topic titel dient duidelijk te zijn, zodat meteen te zien is wat het probleem is.
Uit de Algemene FAQ - Forum Survival Guide

<li> Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als "HELP, MIJN PC CRASHT" is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als "[NT 4]Pc crasht zodra Winamp gestart wordt" of iets in die tra nd. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.
</li>

Ten tweede gaan wij jou niet helpen met problemen met een warez release, dat doe je maar op warez fora ofzo.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.