http://tweakers.net/~kees/top100
Doet nix meer... Waar is ie gebleven?
En voor de n00bs: het is niet /top250
Doet nix meer... Waar is ie gebleven?
En voor de n00bs: het is niet /top250
Slapende in Sri Lanka geloof ikOp dinsdag 07 mei 2002 00:46 schreef cREATiVe8500 het volgende:
goeie vraag
Maar volgens mij ligt Kees nu te slapen, dus waarschijnlijk moeten we ff wachten.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Denk het niet, waar kees nu zit is het ongeveer middag nuOp dinsdag 07 mei 2002 00:46 schreef cREATiVe8500 het volgende:
goeie vraag
Maar volgens mij ligt Kees nu te slapen, dus waarschijnlijk moeten we ff wachten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Cool! Die doet het wel! Maar eerst stond ie dus op Athena...Op dinsdag 07 mei 2002 00:50 schreef Moartn het volgende:
http://gathering.tweakers.net/~kees/top100/
dus? slaap jij snachts ofzo?Op dinsdag 07 mei 2002 00:50 schreef BrZ het volgende:
[..]
Denk het niet, waar kees nu zit is het ongeveer middag nu
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De laatste tijd (misschien vandaag wel in het kader van jeweetwelOp dinsdag 07 mei 2002 00:54 schreef Saekerhett het volgende:
Cool! Die doet het wel! Maar eerst stond ie dus op Athena...
Ah ok, het is me duidelijk, maar zou Athena door dat 'je weet wel geval' zo erg overbelast zijn? Iedereen zit zeker in NSTM te posten ofzoOp dinsdag 07 mei 2002 00:59 schreef Kjev het volgende:
[..]
De laatste tijd (misschien vandaag wel in het kader van jeweetwel) zijn een aantal dingen verplaatst van Athena naar andere servers, om de load wat te verminderen.. De top100250 staat dus bij deze op Achelois
.
Op dinsdag 07 mei 2002 17:41 schreef Vinnie het volgende:
Woohoo
Me neef staat er nogsteeds in. De blaataap
edit: Nahjah, zover de lijst is geupdated
neefOp dinsdag 07 mei 2002 17:41 schreef Vinnie het volgende:
Woohoo
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op woensdag 08 mei 2002 01:10 schreef Vinnie het volgende:
Riiiight
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wrong dusOp woensdag 08 mei 2002 01:11 schreef Traag het volgende:
[..]
C:\>_
Blaataap??Op dinsdag 07 mei 2002 17:41 schreef Vinnie het volgende:
Woohoo
edit: Nahjah, zover de lijst is geupdated
Uh? Wellek?Op woensdag 08 mei 2002 01:39 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Wrong dus
Ga maar uns *goed* zoeken, want ik heb het gezegd... ergens
Heel veelOp woensdag 08 mei 2002 01:58 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Blaataap??Pardon??
![]()
lol
En idd, heheh, ik sta er nog steeds in...
Kverbaas me er wel overwant ik post de laatste tijd niet zo veel, dus ik dacht dat ik er al uit lag of zow
Ik weet wel dat ik in deze Top 250 op 84e plaats gestaan heb, zoniet hoger... maar da's al een hele tijd terug
[..]
Uh? Wellek?Heeft ik wat gemist ofsow?
![]()
C:\>_
Verwijderd
Verwijderd
En ik zat maar aan te klooien met die andere linkPhreak schreef op 21 september 2002 @ 23:10:
Deze werkt gewoon hoor:
http://gathering.tweakers.net/~kees/top100/
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
score?? Het is gewoon je postcount hoorVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 04:11:
HlpDsK heb wel een MONSTER score zeg, damn! 48988 posts, 2 keer zoveel als de nummer 2Dat haal ik toch nooit in?
niet dat het IEMAND gaat lukken of zo maar goed
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Mag ik op je feestje komen als je je 50.000ste post hebt gemaakt? Nog een 1000
w00t
Verwijderd
Robbie007 schreef op 22 september 2002 @ 18:12:
[...]
Mag ik op je feestje komen als je je 50.000ste post hebt gemaakt? Nog een 1000
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq