"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, zet de plaatjes op een snellere server.comments?
members.ams.chello.nl... I rest my caseOp dinsdag 07 mei 2002 00:24 schreef Hielko het volgende:
[..]
Ja, zet de plaatjes op een snellere server.
kan ze op mijn eigen bak zetten maar daar worden ze al helemaal niet sneller van, Chello is beetje aan het kutten vanavond
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Waarom heb je er eigenlijk schuim omheen, of is dat vanwegen resonantie van de fan(s)?
uh nee dat schuim had ik toevallig liggen, en ik kon er mooi mijn radiator in vastklemmenOp dinsdag 07 mei 2002 00:27 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Aopen HQ-08 zeker? Wel mooi afgewerkt, de meeste radiators worden maar een beetje weggemoffeld in een hoekje omdat t er niet uit ziet.
Waarom heb je er eigenlijk schuim omheen, of is dat vanwegen resonantie van de fan(s)?
Tjsa.. ben niet zo'n black ice fan maar dit ziet er wel goed uit I guess
lila-blauw metallicOp dinsdag 07 mei 2002 08:52 schreef mssh het volgende:
Apart die plaqband. En is het frame van je kast nou blauw of hoe zie ik het.
het kan idd netter, maar daar bedenk ik nog weleens een oplossing voor (het blijft nu iig zittenOp dinsdag 07 mei 2002 09:05 schreef Juggernaut het volgende:
ik vind het niet stijlvol om iets vast te tapen
heb jij dan een betere oplossing hoe ik dit bijvoorbeeld vast zou kunnen schroeven/poppen oid.
War is the only proper school of the surgeon.
Hij lijkt wel een beetje op mijn mod: [topic=435363/1/25]
Waarom heb jij je blackice op schuim staan? je kan hem ook tijdelijk vastzetten me een tywrap en dan alles aansluiten en dan weer die tywrap weer los maken, dan blijft alles op z'n plek zitten en hij kan beter z'n warmte kwijt omdat er geen schuimrubber omheenzit.
39
hmm tie-rap is ook een optie ja... ik ga nog eventjes nadenken, tape is eigenlijk alleen even om die stukjes plexi vast te zetten, geen permanente oplossing iigOp dinsdag 07 mei 2002 11:19 schreef Homedisc het volgende:
Mooi gedaan, jammer van dat tape (goh, dat is ook al 10x gezegd)
Hij lijkt wel een beetje op mijn mod: [topic=435363/1/25]
Waarom heb jij je blackice op schuim staan? je kan hem ook tijdelijk vastzetten me een tywrap en dan alles aansluiten en dan weer die tywrap weer los maken, dan blijft alles op z'n plek zitten en hij kan beter z'n warmte kwijt omdat er geen schuimrubber omheenzit.
hoe heb jij je radiator vastgezet? want dat is niet echt te zien op de foto's
en idd tapen is
verder vind ik je kleur van je kast niet mooi maarja das ieder zijn eigen mening..
waterkoeling is altijd beter dan zon standaard mod
Verwijderd
Wat je zegtOp dinsdag 07 mei 2002 11:06 schreef SerealKiller het volgende:
nice, alleen tapen is brak() maar voor de rest nice
iemand een beter idee hoe ik die plexi plaatjes kan vastmaken?
en je ziet het niet op de foto's maar het chassis is eerder paarsig blauw dan gewoon blauw
Verwijderd
lijm er een stripje of een hoekje aan en bout dat vast aan je kast.Op dinsdag 07 mei 2002 09:37 schreef Ener-G het volgende:
[..]
het kan idd netter, maar daar bedenk ik nog weleens een oplossing voor (het blijft nu iig zitten)
heb jij dan een betere oplossing hoe ik dit bijvoorbeeld vast zou kunnen schroeven/poppen oid.
Verwijderd
Het werkt toch! En als de tape hetzelfde kleurtje had als je frame, had je er waarschijnlijk niemand over gehoord.
Verwijderd
Edit: verkeerd geken.. volgens mij heb je al zoiets gebouwt!
Als je hem tegen de rad aanplakt maakt ie wel wat herrie.. beter een fanduct en een paar cm tussen fan en radOp dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef n0va^ het volgende:
Je vergeet je fanduct, als je een maximaal rendement uit je Radiator wil halen moet je de fan strak tegen de Black Ice plaatsen, of een fanduct bouwen.. nu zuig je veel 'valse lucht' door je fan..
idd.. daar zijn die plexi plaatjes dus voor (zie je niet zo goed op de foto's, want ze zijn nou eenmaal doorzichtigOp dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef n0va^ het volgende:
Je vergeet je fanduct, als je een maximaal rendement uit je Radiator wil halen moet je de fan strak tegen de Black Ice plaatsen, of een fanduct bouwen.. nu zuig je veel 'valse lucht' door je fan..
en die gele tape.. tja die zie je niet als de kast dicht zit, alhoewel ik et nog zou kunnen vervangen door zwarte tape, en het zit me nog niet helemaal lekker dat ie is vastgetaped aan de voeding, bij nader inzien ziet dat er idd niet zo profi uit (maar het werkt wel!!
Verwijderd
Een kleine fan om een radiateur te koelen? Weet je wel waar je het over hebtOp dinsdag 07 mei 2002 16:59 schreef M-Vibe het volgende:
Sorry hoor, vind het er niet uit zien. En wat voor winst denk je er mee te halen met zo'n grote cooler eropNaar mijn mening 0,0 %. Zet er gewoon een normale fan in desnoods 2. Ruim voldoende
Die van mij ligt losOp dinsdag 07 mei 2002 11:50 schreef Ener-G het volgende:
[..]
hmm tie-rap is ook een optie ja... ik ga nog eventjes nadenken, tape is eigenlijk alleen even om die stukjes plexi vast te zetten, geen permanente oplossing iig
hoe heb jij je radiator vastgezet? want dat is niet echt te zien op de foto's
Hij rust op de bovenkant van de voeding en blijft staan door de slngen die eeraan vast zitten en door de het metaal aan de bovenkant van de kast.
Easy, zo sloop je het minst, ligtie stevig en is alles zo verwijderbaar of vervangbaar
39
volgens mij ben jij nog niet geheel bekend met het fenomeen waterkoelingOp dinsdag 07 mei 2002 16:59 schreef M-Vibe het volgende:
Sorry hoor, vind het er niet uit zien. En wat voor winst denk je er mee te halen met zo'n grote cooler eropNaar mijn mening 0,0 %. Zet er gewoon een normale fan in desnoods 2. Ruim voldoende
en wat betreft winst, wat dacht je van de geluidsproductie, dat telt voor mij zwaarder dan het overclocken (het ding loopt al met een gewoon luchtgekoeld blok zonder een krimp 100 mhz harder)
trouwens, die radiator wordt gekoeld door 2 8mm fans, niet te groot niet te klein
en als de kappen erop zitten zie je er niks meer van
Mja als je kast staat waar die blijft staan is dat een prima oplossing.. dat was oorspronkelijk ook mijn bedoeling maar ik wil mijn kast echter nog weleens meenemen naar een lanparty of vrienden/kennissen als we daar in een lannetje lopen te klooien, en dan ben ik nogal huiverig als die radiator er los in ligt.Op dinsdag 07 mei 2002 17:07 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Die van mij ligt los
Hij rust op de bovenkant van de voeding en blijft staan door de slngen die eeraan vast zitten en door de het metaal aan de bovenkant van de kast.
Easy, zo sloop je het minst, ligtie stevig en is alles zo verwijderbaar of vervangbaar
Vandaar dat ie een beetje in dat foam zit vastgeklemd, voor de rest ligt ie ook los.
Bovendien is het door die foam redelijk luchtdicht zodat de meeste lucht door de radiator wordt gezogen en niet erlangs