Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Ik heb de orginaile CD maar das winXPOp maandag 06 mei 2002 23:55 schreef Terw_Dan het volgende:
Als je de originele cd pakt, krijg je de drivers daarvan dan niet geinstalleerd? (als je die cd erbij hebt gekregen (ik had die wel).
en ik wil Win2k
ezz kan je de NIC drv + sound DRV en de Ilink niet ff mailen naar Prof.Botje@Home.nl ?
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Verwijderd
wazig beleid van sony
van alle andere VAIO's kan ik ze anders wel krijgen..Op dinsdag 07 mei 2002 00:04 schreef DRG het volgende:
drivers zijn er niet... ik heb me ook eens suf gezocht naar win 98 drivers voor een w2k vaio model... zijn er echt niet...
wazig beleid van sony
maar het schijnt dat ik een UK only versie heb...
en die kan ik dus niet zo ff krijgen...
ik kon gewoon op club-vaio.com de drivers vinden destijds
020 346 93 03. dan kun je kiezen voor driver support oid.
Verwijderd
Ik wilde de Vaio R600 kopen maar kan enkel kiezen tussen een Franse WINXP en AZERTY klavier, of een Engelse WINXP en QWERTY.
Nu wil ik WINXP ENG en AZERTY... Sony zelf zegt dat die combinatie niet mogenlijk is (!) en dat ik dus maar moet kiezen.
Nu wou ik vragen, als ik de Franse versie koop, zou ik dan gewoon een 'cleane' Win XP erop kunnen zetten en drivers van het web kunnen halen, of raden jullie dit ten zeerste af?
Ben zo terug... FF Googlen...
Specs? Zie ondertitel...
Mwah, ik denk dat het niet zo'n probleem zal zijn. Er is dus een versie met een QWERTY toetsenbord met vrijwel dezelfde "compontenten" in zich, dus de drivers van dit laptopje zijn verkrijgbaar, waarschijnlijk ook op het net (en als het bellen zoals hier boven al werd gezegd werkt, kan je even bellen naar Sony voor jouw Windows XP drivers).Op dinsdag 07 mei 2002 18:42 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik heb ook een sony Vaio vraagje.
Ik wilde de Vaio R600 kopen maar kan enkel kiezen tussen een Franse WINXP en AZERTY klavier, of een Engelse WINXP en QWERTY.
Nu wil ik WINXP ENG en AZERTY... Sony zelf zegt dat die combinatie niet mogenlijk is (!) en dat ik dus maar moet kiezen.
Nu wou ik vragen, als ik de Franse versie koop, zou ik dan gewoon een 'cleane' Win XP erop kunnen zetten en drivers van het web kunnen halen, of raden jullie dit ten zeerste af?
en ik heb voor zowel 98, ME en 2000 drivers kunnen vinden (zelf trouwens een F801A) het is even zoeken, maar er zijn best wel drivers voor te vinden.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
zelfde probleem! Wat voor een draadloze Wlan kaart zit er in godsnaam in? en wat voor een modem!
Ik ben al de hele dag aan het googlen
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Everest http://www.lavalys.hu/downloads/everesthome201.zipAlpha_Mouse schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:53:
Ik heb een PCG-R600MHP van een klant....
zelfde probleem! Wat voor een draadloze Wlan kaart zit er in godsnaam in? en wat voor een modem!
Belarc Advisor www.belarc.com
Runnen en uitlezen.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Alpha_Mouse schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:53:
Ik heb een PCG-R600MHP van een klant....
Schroef dat ding gewoon open en kijk naar de chips- of vertrouw op zo'n proggie als Everest...
Iig geen reden om een 3 jaar oud topic te schoppen
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()