Ik neem aan dat je maroc.nl ook gaat aangeven/hebt aangegeven? (denk dat ik het antwoord al weet en als mijn vermoeden bevestigd wordt ben je zelf net zo discriminerend bezig en heb je weinig recht van spreken).
Het waren niet alleen rechtse users in dat topic die zich misdraagden. Er waren ook zat linkse users die alleen maar kwamen zeiken op de rechtse users en nog niet eens het fatsoen konden opbrengen even te laten weten dat ook zij het erg vinden dat dit is gebeurd en nooit had mogen gebeuren. Van die mensen die er alleen maar op uit waren om te stoken, want ik heb jou ook nergens zien zeggen dat een aanslag als deze niet had mogen gebeuren oid (en als dat wel zo is, zie het volgende =>) en buiten dat kwam je eerst met gelogen (dat gaf je later toe) feiten als (vrij vertaald)
Hier in Amsterdam zijn hoogopgeleide blanke mannen aan het juichen.
om vervolgens te reageren met (weer vrij vertaald)
Waarom reageert niemand op mijn reply en wel op het varhaal van juichende buitenlanders?
Op dat moment ben je gewoon reacties aan het uitlokken en erg fout bezig. Het enigste wat je deed is rechtse users de grond inboren met dooddoeners en oneliners. En natuurlijk zaten er een hoop foute (extreem rechtse en extreem linkse) reacties tussen die nooit gepost hadden mogen worden maar reageer daar dan gewoon niet op, doe je dat wel getuig dan wel je respect tov hoe Fortuyn om het leven is gekomen maar ga zeker niet dit soort slappen uitdagende uitspraken posten. En dan nog klagen in LA ook tss...
Een beter internetmilieu begint bij jezelf.
Misschien beter voortaan eerst de daden en dan de woorden ipv andersom
Goed voorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13458890#13458890
Probleem is dat dat soort reacties vaak wél worden getolereerd (en dan doel ik met name op users, mods zijn vaak nog wel redelijk objectief) en reacties als 'blablabla buitenlanders' niet.
Nog een mooi voorbeeld:
http://217.149.193.67:8080/ramgen/video/mei/06-05-straat2.rm
In dat filmpje komen verschillende mensen aan bod. Zo komt er een man voor die een uitspraak doet in de trant van 'die pvda heeft al die zooi (waarbij hij doelt op de allochtonen) hierheen gehaald'. Op dat soort uitspraken wordt fel gereageerd door zowel linkse als rechtse personen, en terecht ook. Vervolgens komt er een groepje jonge allochtonen aan bod die uitspraken doen in de trant van 'het is goed dat hij dood is' en 'als wij geen respect hebben is dat ons probleem'. Als je echter op die laatste uitspraken ook maar enigzins negatief reageert (en dan doel ik niet op reacties als 'kutbuitenlanders' want die kunen natuurlijk niet maar op nette reacties als 'het is jammer dat een deel van de allochtone jeugd zo denkt' of 'dit soort jongeren moeten harder worden aangepakt' komen de extreem linkse users alweer aanzetten met 'discriminatie', 'rascist' en weet ik veel wat voor modewoordjes nog meer.
Tot zover de andere kant van het verhaal die veel mensen niet willen zien