Toon posts:

Meldpunt.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het een idee of om NOG actiever te gaan modden tijdens van die leuke flame acties in de pimfortuyn threads en mensen van GOT af te kicken.
of niet.

maar ik heb vanavond wel verschillende malen met het idee rondgelopen om www.meldpunt.nl te mailen of aangifte te doen van de veels te rascistische opmerkingen in de draden.

Ik snap dat jullie er weinig tegen kunnen doen als een stel pubers zich uit moeten leven, maar gelijk met het hosten van een forum en het modden zijn jullie er wel verantwoordelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Sorry hoor maar wat zijn dit nou voor opmerkingen? Als jij van dichtbij kon zien hoeveel moeite er gedaan wordt en werd om het forum schoon te houden, en dat allemaal vrijwillig, dan zou je hier niet aan het klagen zijn :(.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

We treden er tegen op en we bestraffen het. Als jij dan onze site wil aangeven, moet je het zelf weten maar daar schiet je niets meer mee op dan dat het wellicht strengste forum in nederland op gebied van "netheid" en "respecteren" bestraft wordt.

We treden er toch al tegen op? Of moet er ook tegen ons opgetreden worden?

Ik heb al geziend dat iemand ons aangegeven heeft. Diegene heeft van mij niet een heel erg vriendelijk mailtje gekregen... (zonder forumconsequenties overigens).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Hallo zeg, we zijn met 10 man bezig om alle shit er uit te filteren, maar het is gewoon vechten tegen de bierkaai en ondanks alle input schiet het niet altijd even goed op...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

We maken hier allemaal overuren en riskeren levenslange instant RSI als je ziet hoeveel we hier lezen, overleggen en hoeveel mensen we hebben gebanned, zelfs zonder kans op tegenspraak.

Zero-tolerance doen we nu, het is echt een gekkenhuis. En dan zo'n reactie daarop...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moest eens weten hoeveel hektiek er nu bij de mods is om alles te screenen!

Mensen OW's te geven en van het forum te schoppen.

We zitten hier continu te IRC-en/ICQ-en op het crew-forum te overleggen.

Je moest eens weten wat we er wel niet allemaal aan doen. Wacht a.u.b. nu even met dergelijk acties. Alles zal verwijderd worden, alleen het' is een beetje vechten tegen de bierkaaj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Zo is het duidelijk? :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry
zie ook mijn post in Modjes noggiets forum.
ben net als te rest veel te emotioneel.

maar misschien is het toch een idee in dit soort situaties bijvoorbeeld meer tijdelijke mods in te stellen die kunnen helpen modden.
of discussies erover te verbieden (al is dat ook wat drastisch).

ik meld niks omdat dat ook wat lullig is..
succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wou ik ook net zeggen... Jullie zijn te snel :{

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 23:09 schreef Floris het volgende:
Zo is het duidelijk? :P
hehe ja hoor.
mag ik nog wel melden dat als er in zo'n ..deel3 draad wordt gemeld (niet door mod maar door kutventjes) dat we allemaal een marokkoforum moeten gaan aangeven dat dit soort mensen dan ook moeten begrijpen dat anderen dan GoT gaan 'aangeven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 23:11 schreef Lotte het volgende:
sorry
[knip]
succes in ieder geval.
Misschien beter om wel te doen, maar dan via ICQ/mail?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar misschien is het toch een idee in dit soort situaties bijvoorbeeld meer tijdelijke mods in te stellen die kunnen helpen modden.
Mjah, lijkt me niet verstandig in een dergelijke situatie waarin de emoties hoog op kunnen lopen. Modereren is niet iets wat je zomaar even onder de knie hebt (zonder nu hooghartig over mods te willen spreken).
of discussies erover te verbieden (al is dat ook wat drastisch).
Is dat democratisch :? Lijkt me niet he ;)
Discussie moet kunnen. Eenieder die over de schreef gaat wordt gebanned of krijgt een Officiele Waarschuwing.
succes in ieder geval.
Wij danken voor het begrip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat forum heeft ook al maatregelen getroffen zoals ik het zie. Zolang de forumbeheerders er niet achterstaan en het bestrijden heeft aangeven geen enkele zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online

Lijkt me niet slim. Juist voor het uitdelen van (temp)bans en voor OW's lijkt het mij dat je ervaring nodig hebt. Is namelijk nog een beslissing die je moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 23:13 schreef blackd het volgende:

[..]

Misschien beter om wel te doen, maar dan via ICQ/mail?
oh met medeusers aangeven heb ik in dit soort gevallen geen problemen hoor.
maar met mijn 'melden' bedoelde ik bij meldpunt.nl en dat lijkt me wat lullig voor hardwerkende mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:04

Snow_King

Konijn is stoer!

Op maandag 06 mei 2002 23:15 schreef Peertje het volgende:

[..]

Lijkt me niet slim. Juist voor het uitdelen van (temp)bans en voor OW's lijkt het mij dat je ervaring nodig hebt. Is namelijk nog een beslissing die je moet nemen.
welke melding krijg je eigenlijk op je scherm als je geband bent?

is het een hele nette, eentje met humor of wat?

* Snow_King is nieuwsschierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 23:15 schreef Lotte het volgende:

[..]

oh met medeusers aangeven heb ik in dit soort gevallen geen problemen hoor.
maar met mijn 'melden' bedoelde ik bij meldpunt.nl en dat lijkt me wat lullig voor hardwerkende mods.
Oh bedoel je zo. Inderdaad, denk dat je de crew ff tijd moet geven om de gigantische post-stroom te verwerken en te modden.

Prima werk overigens mods!

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 23:15 schreef Peertje het volgende:

[..]

ik denk dat als een 'verantwoordelijk' iemand echter 'kutmarokkanen moeten dood want zij ZULLEN het wel gedaan hebben' ziet staan hij/zij wel snapt dat dit een reprimande verdient.

**maar ik zal hier niet ingaan over of modden door niet modjes mag want daar gaat het niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 23:16 schreef Snow_King het volgende:

[..]

Dat is volkomen irelevant op het moment lijkt me zo he! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op maandag 06 mei 2002 23:17 schreef Nelske het volgende:

[..]

Dat is volkomen irelevant op het moment lijkt me zo he! :{
zit wel wat in....

sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 23:16 schreef Snow_King het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat aan mij :(

Ik heb al een heletijd geen ban meer gehad hoor ;(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op maandag 06 mei 2002 23:18 schreef Peertje het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat aan mij :(

Ik heb al een heletijd geen ban meer gehad hoor ;(

:P
'
vroeg het niet aan jou, reageerde eigenlijk daarop...

maar zoals ik al zei het is nu niet echt zo gepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Hoi matthijsje,

Het is de crew van Gathering of Tweakers opgevallen dat je erg aan het
flamen bezig bent in de HK. Na de flames in
"http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/vul ene topic in" hebben we besloten je
de toegang tot de HK te ontzeggen.

Het spijt me dat dit zover heeft moeten komen.

Met vriendelijke groet,

Arno / Traag
HGM Softe goederen
LA dokter
Gathering of TweakersTweakers
Maar zoiets zal het wel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Eej Lotte skatje :) als ex-mod zijnde denk ik dat het bijna onmogelijk is het geheel helemaal zuiver te houden. Of er moet vanaf post 0 consequent getrasht worden en dan nog loopt het op een klote dag als die van vandaag uit de hand denk ik. Maar ik ben er stellig van overtuigd dat men hier als het gaat om modden ontzettend veel meer hun best doen dan op bijvoorbeeld www.maroc.nl want wanneer je dan je punt wilt maken bij het meldpunt, neem hun meteen mee. Ook daar weet je niet wat je leest en wat dat betreft is het beheer daar veel en veel te soepel. Kortom, de modjes hier zijn zo gek nog niet.

p.s. maroc.nl is hier uit de lucht wat ik me een beetje kan voorstellen gezien de posts daar op een normalere dag.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op maandag 06 mei 2002 23:20 schreef Peertje het volgende:

[..]

Maar zoiets zal het wel zijn...
ik bedoelde eigenlijk wat je krijgt als je naar GoT toegaat...

maar het is nu niet echt gepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 23:22 schreef OzBoz het volgende:
Eej Lotte skatje :) als ex-mod zijnde denk ik dat het bijna onmogelijk is het geheel helemaal zuiver te houden. Of er moet vanaf post 0 consequent getrasht worden en dan nog loopt het op een klote dag als die van vandaag uit de hand denk ik. Maar ik ben er stellig van overtuigd dat men hier als het gaat om modden ontzettend veel meer hun best doen dan op bijvoorbeeld www.maroc.nl want wanneer je dan je punt wilt maken bij het meldpunt, neem hun meteen mee. Ook daar weet je niet wat je leest en wat dat betreft is het beheer daar veel en veel te soepel. Kortom, de modjes hier zijn zo gek nog niet.

p.s. maroc.nl is hier uit de lucht wat ik me een beetje kan voorstellen gezien de posts daar op een normalere dag.
eej Ozboz :)
misschien is het wel een idee om EX modjes dan te laten helpen... denk dat u daar erg geschikt voor zou zijn Afbeeldingslocatie: http://www.lotteiship.nl/pippi.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 23:22 schreef OzBoz het volgende:

Inderdaad en je kan van mij aannemen dat wij echt heel streng zijn hier.
En aangeven op meldpunt.nl heeft weinig zin omdat ze niets tegen sites kunnen doen die achter een wachtwoord zitten en NSTM zit achter een wachtwoord, dat kan je normaal namelijk niet zien.
We doen echt ons best, maar het is gewoon niet bij te houden en dan kan het natuurlijk zijn dat je een aantal foute dingen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niet in behandeling :
meldingen gedaan over uitingen op door een wachtwoord beveiligde websites, bulletin board systems e.d., **behalve als het gaat om sites die in principe aan iedereen die daarom vraagt een login en password toekent**

maarja.
gelijk gelijk gelijk U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry
zie ook mijn post in Modjes noggiets forum.
ben net als te rest veel te emotioneel.
Misschien moet je dan gewoon die trollthreads negeren. Of je ze nu wel of niet leest, of men die lusers nu wel of niet kickt, de mening van die lui verandert daar niet door. Wel jouw gemoedsrust. Lees die pulp nu even niet, word je ook niet blootgesteld aan de postings die door de mazen van het ijverige modnet doorglippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 19:35

Exirion

Gadgetfetisjist

We maken alle users gewoon modjes met banrechten :P

Zal gezellig worden :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 23:30 schreef Otis het volgende:

[..]

Misschien moet je dan gewoon die trollthreads negeren. Of je ze nu wel of niet leest, of men die lusers nu wel of niet kickt, de mening van die lui verandert daar niet door. Wel jouw gemoedsrust. Lees die pulp nu even niet, word je ook niet blootgesteld aan de postings die door de mazen van het ijverige modnet doorglippen.
ik lees ze ook niet meer. (post nu toch weinig nieuws)
maar als ik het lees wordt ik wel zwaar gefrustreerd door die shitposts... en een beter internetmilieu begint bij jezelf dus reageer ik daar wel op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:24
Op maandag 06 mei 2002 23:13 schreef Nelske het volgende:
...Is dat democratisch :?...
Sinds wanneer pretenderen jullie hier democratisch te zijn :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:22

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 06 mei 2002 23:35 schreef Tampie2000 het volgende:

Doen we niet, maar wel willen het wel zo democratisch mogelijk zien te houden. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op maandag 06 mei 2002 23:36 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Doen we niet, maar wel willen het wel zo democratisch mogelijk zien te houden. :)
je krijgt nu niet eens een eerlijk berechting hier, als je een ban krijgt! je hebt geen rechten..... en dat noemen ze democratisch? >:) :P :P

Dit meende ik uiteraard niet hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 19:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 06 mei 2002 23:43 schreef Otis het volgende:
Lijkt het je niet wat ongepast op dit moment, door dit soort taal te bezigen in je sig?
Wat dacht je van die sig van jou? Jij stoort je aan mijn signature omdat ie lijnrecht tegenover de jouwe staat? Zegt meer over jouw tolerantie voor andere meningen dan het mijne.
"Het is op geen enkele wijze goed te keuren wanneer iemand fysiek geweld gebruikt om tegenstanders het zwijgen op te leggen. Maar maak niet de fout om de schuld van zo'n actie bij iemand anders dan de dader te leggen." - LD

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 23:35 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Dat pretenderen we niet. Alleen willen we niet dicussies uit de weg gaan en volledige en allesomvattende censuur toepassen.

Over iets dergelijks ingrijpends moet gewoon gepraat kunnen worden. Daar is ook behoefte aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Respect voor het goede handelen en zoveel mogelijk weghalen van alle zooi :)

* Yellow|A vindt lotte's opmerking over een beter internetmilieu bij jezelf beginnen wel goed eigenlijk

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok ff wat veren in wat konten deponeren :)

Jongens jullie hebben goed werk vericht vanavond! (ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen met die rsi)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je maroc.nl ook gaat aangeven/hebt aangegeven? (denk dat ik het antwoord al weet en als mijn vermoeden bevestigd wordt ben je zelf net zo discriminerend bezig en heb je weinig recht van spreken).

Het waren niet alleen rechtse users in dat topic die zich misdraagden. Er waren ook zat linkse users die alleen maar kwamen zeiken op de rechtse users en nog niet eens het fatsoen konden opbrengen even te laten weten dat ook zij het erg vinden dat dit is gebeurd en nooit had mogen gebeuren. Van die mensen die er alleen maar op uit waren om te stoken, want ik heb jou ook nergens zien zeggen dat een aanslag als deze niet had mogen gebeuren oid (en als dat wel zo is, zie het volgende =>) en buiten dat kwam je eerst met gelogen (dat gaf je later toe) feiten als (vrij vertaald)
Hier in Amsterdam zijn hoogopgeleide blanke mannen aan het juichen.
om vervolgens te reageren met (weer vrij vertaald)
Waarom reageert niemand op mijn reply en wel op het varhaal van juichende buitenlanders?
Op dat moment ben je gewoon reacties aan het uitlokken en erg fout bezig. Het enigste wat je deed is rechtse users de grond inboren met dooddoeners en oneliners. En natuurlijk zaten er een hoop foute (extreem rechtse en extreem linkse) reacties tussen die nooit gepost hadden mogen worden maar reageer daar dan gewoon niet op, doe je dat wel getuig dan wel je respect tov hoe Fortuyn om het leven is gekomen maar ga zeker niet dit soort slappen uitdagende uitspraken posten. En dan nog klagen in LA ook tss...
Een beter internetmilieu begint bij jezelf.
Misschien beter voortaan eerst de daden en dan de woorden ipv andersom ;)

Goed voorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13458890#13458890
Probleem is dat dat soort reacties vaak wél worden getolereerd (en dan doel ik met name op users, mods zijn vaak nog wel redelijk objectief) en reacties als 'blablabla buitenlanders' niet.

Nog een mooi voorbeeld: http://217.149.193.67:8080/ramgen/video/mei/06-05-straat2.rm
In dat filmpje komen verschillende mensen aan bod. Zo komt er een man voor die een uitspraak doet in de trant van 'die pvda heeft al die zooi (waarbij hij doelt op de allochtonen) hierheen gehaald'. Op dat soort uitspraken wordt fel gereageerd door zowel linkse als rechtse personen, en terecht ook. Vervolgens komt er een groepje jonge allochtonen aan bod die uitspraken doen in de trant van 'het is goed dat hij dood is' en 'als wij geen respect hebben is dat ons probleem'. Als je echter op die laatste uitspraken ook maar enigzins negatief reageert (en dan doel ik niet op reacties als 'kutbuitenlanders' want die kunen natuurlijk niet maar op nette reacties als 'het is jammer dat een deel van de allochtone jeugd zo denkt' of 'dit soort jongeren moeten harder worden aangepakt' komen de extreem linkse users alweer aanzetten met 'discriminatie', 'rascist' en weet ik veel wat voor modewoordjes nog meer.

Tot zover de andere kant van het verhaal die veel mensen niet willen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 02:46 schreef Nelis het volgende:
Het waren niet alleen rechtse users in dat topic die zich misdraagden. Er waren ook zat linkse users die alleen maar kwamen zeiken op de rechtse users en nog niet eens het fatsoen konden opbrengen even te laten weten dat ook zij het erg vinden dat dit is gebeurd en nooit had mogen gebeuren.
Zoals ons aller grote kameraad Jurgen Wildhagen bijvoorbeeld. Ik zou niets liever doen dan hem in een donker steegje op straat zetten, en wachten tot hij overvallen wordt. Om maar ergens te beginnen. Hij is niet realistisch. Hij kickt erop om mensen te wijzen op ongenuanceerde uitspraken, generalisatie, racisme (een grens die hij op een erg rare plaats trekt, het zou me niets verbazen als hij één van degenen was die het woord 'neger' uit de Van Dale geschrapt wilde hebben), en is misschien dan wel politiek correct, maar daarom niet minder vervelend.

Ik respecteerde hem altijd om zijn recht-door-zee natuur en kennis van zaken, maar hij is echt bezig de cultuur op GoT te creeëren die haar de laatste tijd zo kenmerkt: het forum met de duizend FAQ's, honderden mods en een leger bountyhunters onder de users. Ik ben blij dat men GoT boven een zeker niveau (ik noem Fok!, bijvoorbeeld) wil houden. Maar dit is geen beleid, dit is gewoon stomvervelend.

Oh ja ik was geen Pimfan btw. Wel een sympathisant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Lotte, als je zin hebt om een site aan te geven, dan moet je eens op chat.nl kijken. Dat is een site vol geflame en discriminatie. Daarbij vergeleken is dit de kerk. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 02:46 schreef Nelis het volgende:
Ik neem aan dat je maroc.nl ook gaat aangeven/hebt aangegeven? (denk dat ik het antwoord al weet en als mijn vermoeden bevestigd wordt ben je zelf net zo discriminerend bezig en heb je weinig recht van spreken).

Het waren niet alleen rechtse users in dat topic die zich misdraagden. Er waren ook zat linkse users die alleen maar kwamen zeiken op de rechtse users en nog niet eens het fatsoen konden opbrengen even te laten weten dat ook zij het erg vinden dat dit is gebeurd en nooit had mogen gebeuren. Van die mensen die er alleen maar op uit waren om te stoken, want ik heb jou ook nergens zien zeggen dat een aanslag als deze niet had mogen gebeuren oid (en als dat wel zo is, zie het volgende =>) en buiten dat kwam je eerst met gelogen (dat gaf je later toe) feiten als (vrij vertaald)
[..]

om vervolgens te reageren met (weer vrij vertaald)
[..]

Op dat moment ben je gewoon reacties aan het uitlokken en erg fout bezig. Het enigste wat je deed is rechtse users de grond inboren met dooddoeners en oneliners. En natuurlijk zaten er een hoop foute (extreem rechtse en extreem linkse) reacties tussen die nooit gepost hadden mogen worden maar reageer daar dan gewoon niet op, doe je dat wel getuig dan wel je respect tov hoe Fortuyn om het leven is gekomen maar ga zeker niet dit soort slappen uitdagende uitspraken posten. En dan nog klagen in LA ook tss...
[..]

Misschien beter voortaan eerst de daden en dan de woorden ipv andersom ;)

Goed voorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13458890#13458890
Probleem is dat dat soort reacties vaak wél worden getolereerd (en dan doel ik met name op users, mods zijn vaak nog wel redelijk objectief) en reacties als 'blablabla buitenlanders' niet.

Tot zover de andere kant van het verhaal die veel mensen niet willen zien :)
als ik op het forum van maroc.nl zou kunnen komen (lag plat) had ik die zeker aangegeven.. heb ik gisteravond ook al naar ozboz getypt.(icq).

en ja ik liep het uit te lokken met dansende blanke hoogopgeleide mensen... natuurlijk. maar wat ik ermee wilde zeggen is dat dat soort uitspraken van mensen op fora 'hier springen marokkanen op en neer' helemaal niet te verifieren zijn, en daar springen dan wel 30 kids op met uitspraken als: 'kankermarokkanen moeten allemaal dood'

overigens vind ik het erg dat hij is neergeschoten, al zou ik nooit op hem gestemd hebben en vind ik hem al helemaal geen kennedy.

nogsteeds vind ik dan toch dat ik niet met mijn kop in het zand moet gaan zitten.. want ook een forum is voor mij een sociale ruimte.. geen rascistische onzin dus..
en ja mijn ding was ook fout.. maar niet ZO fout als veel andere posts daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 04:39 schreef Sprenger het volgende:

[..]

Zoals ons aller grote kameraad Jurgen Wildhagen bijvoorbeeld. Ik zou niets liever doen dan hem in een donker steegje op straat zetten, en wachten tot hij overvallen wordt. Om maar ergens te beginnen.
En voor deze erg lompe flame krijg je een tempban tot we in de crew eruit zijn wat je straf precies wordt. Dit _zeg_ je toch niet?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 09:29 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

En voor deze erg lompe flame krijg je een tempban tot we in de crew eruit zijn wat je straf precies wordt. Dit _zeg_ je toch niet?
hij zegt wel dattie em niet zelf gaat overvallen .. niet erg slim trouwens om zo'n flame in lieve adjes te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op dinsdag 07 mei 2002 09:31 schreef Lotte het volgende:
hij zegt wel dattie em niet zelf gaat overvallen .. niet erg slim trouwens om zo'n flame in lieve adjes te posten :)
Dit geldt voor elke fora...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:26

chem

Reist de wereld rond

Op dinsdag 07 mei 2002 09:31 schreef Lotte het volgende:

[..]

(leef je nog?)

nee het getuigt niet van intelligentie nee, noch de opmerking noch de plaats ervoor...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 09:34 schreef chem het volgende:

[..]

(leef je nog?)

nee het getuigt niet van intelligentie nee, noch de opmerking noch de plaats ervoor...
tuurlijk leef ik nog.
kom echter alleen in actie bij groot onrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

[..]
een blaat verhaal over Wildhagen
Hoe weet jij nou weer zo goed hoe hij was hier op het forum? Je hebt pas 4 posts. Kloontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Zoals ons aller grote kameraad Jurgen Wildhagen bijvoorbeeld. Ik zou niets liever doen dan hem in een donker steegje op straat zetten, en wachten tot hij overvallen wordt. Om maar ergens te beginnen. Hij is niet realistisch. Hij kickt erop om mensen te wijzen op ongenuanceerde uitspraken, generalisatie, racisme (een grens die hij op een erg rare plaats trekt, het zou me niets verbazen als hij één van degenen was die het woord 'neger' uit de Van Dale geschrapt wilde hebben), en is misschien dan wel politiek correct, maar daarom niet minder vervelend.

Ik respecteerde hem altijd om zijn recht-door-zee natuur en kennis van zaken, maar hij is echt bezig de cultuur op GoT te creeëren die haar de laatste tijd zo kenmerkt: het forum met de duizend FAQ's, honderden mods en een leger bountyhunters onder de users. Ik ben blij dat men GoT boven een zeker niveau (ik noem Fok!, bijvoorbeeld) wil houden. Maar dit is geen beleid, dit is gewoon stomvervelend.

Oh ja ik was geen Pimfan btw. Wel een sympathisant.
Even mijn objectiviteit in acht nemend wil ik wel zeggen dat ik dergelijke uitspraken niet vind kunnen, niet naar een crewlid, niet naar een collega gebruiker.

Dat je het niet eens bent met de ideeen / uitspraken van een ander kan ik respecteren, maar dergelijke uitspraken vind ik ongepast, hoe ze ook bedoeld zijn.

Probeer je eens voor te stellen wat Wildhagen hier van moet gaan denken, probeer je eens voor te stellen hoe anderen hier over gaan denken.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en dient ook aan alle kanten gestimuleerd en gewaarborgd te worden, maar niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op dinsdag 07 mei 2002 09:36 schreef Lotte het volgende:

[..]

tuurlijk leef ik nog.
kom echter alleen in actie bij groot onrecht :)
jah, ik moet zeggen dat ik gister wel goed geirriteerd was over opmerkingen van sommige users hier. Het blijkt wel weer dat een flink deel van GoT uit nog niet volwassen mensen bestaan, helaas.

iig heeft de crew goed opgetreden (aangezien in CF heb kunnen volgen hoe de boel verliep) en zijn iig een hoop mensen weer gewaarschuwd voor hun wandaden...

ik ben het met je eens dat een hoop berichten kant noch wal raakten, maar een melding bij meldpunt.nl zal weinig helpen vrees ik: de berichten worden toch al vrijwel direct verwijderd en hard afgestraft - hoeveel meer kan je doen?

GoT is 'openbaar' tenslotte, en pas bij constatering kan er opgetreden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Op dinsdag 07 mei 2002 09:37 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou weer zo goed hoe hij was hier op het forum? Je hebt pas 4 posts. Kloontje?
Zie ook oude bekende in zijn ondertitel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op dinsdag 07 mei 2002 09:37 schreef Nielsz het volgende:

[..]

hij is al niet meer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De vermelding in Exirions sig is een uitspraak van Pim Fortuyn zelf... en daar is niks mis mee. Exirion heeft geen commentaar op je sig, hij plaatst alleen terechte opmerking over jouw intolerantie tegenover meningen van anderen. Begin best wel moe van jou te worden... maar dat is mijn eigen mening.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:13

Arno

PF5A

Otis: kap ff in deze draad... ga op ICQ verder ofzo ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Otis dit keer ben jij fout. Want dat is iets dat Pim zelf gezegd heeft. Ik zie niet in waarom een citaat slecht zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 07 mei 2002 09:53 schreef Otis het volgende:

[..]

Huh? Jij zegt keihard met jouw sig dat het huidige politieke klimaat mede schuldig is aan de dood van hem. In mijn sig staat een algemene sociale opmerking. Ik ben user, jij bent moderator. Wie geeft er hier nu het slechte voorbeeld?

Ik stoor me aan je sig omdat die 1) een zeer politiek standpunt uitdrukt dat imho nu ongepast is en 2) suggestief de schuld ergens neerlegt terwijl dat onnodig en onnozel is. In de FAQ staat zelf dat je op moet passen met je sigs en icons. Jij als moderator zou dat toch moeten weten.
1: het is een quote (dat kan je ook zien aan de aanhalingstekens, als je dat wil zien).
2: het is irrelevant in deze draad. Als je erover wil miepen, open je maar een aparte draad waarin je je ongenoegen kenbaar maakt.

Pagina: 1