Ik wordt ziek van die software bij mijn TV-kaart

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:41
Ik heb zo'n TV kaart gekocht die de Aldi een half jaar geleden in de aanbieding had, het is op zich wel een mooi kaartje enzo, maar ik heb hem nauwelijks kunnen gebruiken omdat de software gewoon verschrikkelijk brak is :(
Ik wil de kaart vanzelfsprekend normaal kunnen gebruiken en ik zoek dus een goed programma hiervoor. Alles wat het moet kunnen is dat ik er TV mee kan kijken (fullscreen zowel als in venster) en een klein beetje kan opnemen (screenshotje en/of klein fragmentje, zonder bijzonderheden oid).
Het programma mag best wat geld kosten, want ik ben het hartstikke zat met de huidige programmatuur :r

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nieuwste drivers al geinstaleerd??
verw8 geen geweldige resultaten van een goedkoop kaartje :z

• Gabriel-LG
Nieuwste drivers zijn al geinstalleerd, ik heb een tijdje borgTV geprobeerd, dat deed het behoorlijk goed qua beeldkwaliteit e.d. maar na 30 dagen moet je betalen en de interface was niet dusdanig goed/standaard/normaal dat ik daar $30,- voor over had bovendien hou ik helemaal niet van internet betalingen...
Het kaartje werkt hardwarematig goed genoeg voor mij (gezien de kwaliteit met borgTV), alleen de software niet

Verwijderd

Probeer dan DScaler eens. Deze is gratis en geeft betere kwaliteit als PCTV Pro software. Als je een BT78x chip hebt zou die ook moeten werken.

http://www.dscaler.com

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

wat voor chip zit er op dat kaartje?

• Gabriel-LG
Op dinsdag 07 mei 2002 11:03 schreef jw.oosting het volgende:
Probeer dan DScaler eens. Deze is gratis en geeft betere kwaliteit als PCTV Pro software. Als je een BT78x chip hebt zou die ook moeten werken.

http://www.dscaler.com
IK heb het even gedowload, dit is precies wat ik zocht, simpel, maar effectief en nog pima kwaliteit beeld ook
ThnX ;)
Pagina: 1