Ik heb nu een nieuwe matrox G400 DH in mijn computer gezet. Als ik de drivers van de Kaart installeer en vervolgens opnieuw opstart om de instellingen te activeren, gaat dit niet goed. Zodra windows is opgestart kan ik nergens op klikken. Hij knalt er dan meteen uit. Fatal error in VXD VMM etc. Druk een toets bla. Kan ik weer terug. Maar bij de minste of geringste handeling. BAM! gaan we weer. Het probleem is weer verholpen, zodra ik via de veilige modus een standaard VGA kaart instel. Heb ook al nieuwe drivers van het net geprobeerd. Geeft hetzelfde resultaat. Ik vermoed dat er iets met de kaart zelf is. Herkend iemand dit? Ik wordt er in ieder geval niet vrolijk van
Verwijderd
Wat voor moederplank/processor heb je? Driver versie? Wat voor errormessage precies? meer info plz!
Waarschijnlijk heb je een IRQ conflict.. Heb ik ook gehad met mijn G400. Probeer of je het PCI slot naast je AGP slot leeg kunt laten, en zorg dat je G400 een eigen IRQ heeft, die die niet hoeft te delen (zoals PCI kaarten vaak doen)
Maak evt. gebruik van je Reset Configuration Data in je bios..
Heb je trouwens al op het matrox forum gekeken ?
forum.matrox.com/cgi-bin/mgaforum/Ultimate.cgi
Daar staat dit verhaal bijna dagelijks..
Grtz,
Maak evt. gebruik van je Reset Configuration Data in je bios..
Heb je trouwens al op het matrox forum gekeken ?
forum.matrox.com/cgi-bin/mgaforum/Ultimate.cgi
Daar staat dit verhaal bijna dagelijks..
Grtz,
Heb verder gekeken dan mijn neus lang is en ben er inmiddels achter. Het was een concflict met het moederbord. Heb nieuwe drivers geinstalleerd voor moederbord en nu werkt 't als een tiet 
THANX ANYWAY
THANX ANYWAY