ik heb een Hitachi 8 speed writer en sinds kort geeft Nero Power Calibration errors. Iemand al gelijkaardige probs gehad en weet iemand wat er aan te doen is? of is het tijd om em in de vuilbak te werpen?
Verwijderd
Ga d'r maar vanuit dat je em kunt weggooien.
Soms kan het aan het type/merk CD liggen, maar als dezelfde CD's het altijd wel gedaan hebben kun je em begraven
Soms kan het aan het type/merk CD liggen, maar als dezelfde CD's het altijd wel gedaan hebben kun je em begraven
Power Calibration Errors zijn inderdaad hardwarematige fouten, en er is meestal niet veel aan te doen.
Kijk maar eens in de search, vergelijkbare topics:
[topic=384660]
[topic=81007]
[topic=252643]
Nero HELP:
Kijk maar eens in de search, vergelijkbare topics:
[topic=384660]
[topic=81007]
[topic=252643]
Nero HELP:
Power calibration error", Focus servo failure", Laser adjustment error", Monitor ATIP error", Write emergency" or Spindle servo failure":
These are really bad hardware errors. Maybe using another brand of CDRs could help. If this doesn't help, then you'll probably need to have your recorder repaired.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Philips 3610 gaven dat ook vaak, en als de dat begonnen te doen werd het tijd om ze weg te gooien.....
Het spijt me voor je, maar waarschijnlijk is je brander er geweest.
Het spijt me voor je, maar waarschijnlijk is je brander er geweest.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Die errors heb ik vaak gehad met mijn Philips 4-speed fikker....heb 5 nieuwe van philips gehad..meeste waren naar de klote. Deze fout wijst inderdaad, volgens philips destijds, op een hardware-matige fout. Denk dat je um weg kan smijten idd.
idd valt meestal maar weining aan te doen
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Probeer voor alle zekerheid ook andere media, ervaring leert dat slechte media ook zulke fouten geeft
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Pagina: 1