Toon posts:

DVD Pioneer DV 444 regio vrij maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.awake.nl/keymaster/html/catalog.php?id=107

Hier heb ik gezien dat de Pioneer DVD speler, waarvan ik alleen dacht dat deze met hardware aanpassingen regio vrij gemaakt kan worden, ook softwarematig aangepast kan worden.

Heeft een van jullie nog tips voor mij hoe dit ook anders kan.

Txs

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 11:37
Dat is duur bij die site voor het ombouwen van je pioneer. Je kunt dan beter je dvd-speler bij media-markt halen die is al regiovrij en RCE vrij.

Pioneer kun je alleen door middel van een chipset regiovrij maken. Het is niet mogelijk om hem via software regiovrij te maken dat kun je alleen doen bij sommige modellen van de merken zoals Philips, Samsung, Grundig enz.

Verwijderd

ja hij heeft gelijk je zit zo op 100 euro ofzow ken je beter een nieuwe halen bij media markt ofzow zijn tegenwoordig heel goekoop maar wat heb je er eigenlijk aan hoevaak kom je nou een dvd tegen van een andere regio maarja dat is mijn mening

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik heb mijn DVD speler (Pioneer 444) bij Elvic gehaalt voor 360,- euros regiovrij

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
€279 bij mediamarkt duitsland

Verwijderd

dit werkt bij het kleine broertje DV343
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Region Code Hack 
- turn on your dvd with no disc in it 
- press the "setup" button on your remote 
highlight "general" in green ( press the "right" button to move over ) 
- press "down" once ( it will bring up the setup section expert or basic make sure basic is highlighted ) 
- press the "display" button once 
- it will now show the setting for the region of your dvd player use the 1 - 6 buttons on the remote to set 
- press the "condition memory" button once to save settings ( you won't see anything fancy happen when you save your setting ) 

repeat the steps again to change back 

*please note* 
I have tried this and it worked for me BUT I do not know how many times you can change the region 
USE AT YOUR OWN RISK 
thanks

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 11:37
Op dinsdag 07 mei 2002 08:05 schreef Taco het volgende:
dit werkt bij het kleine broertje DV343
Hmm dat wist ik niet.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden een 444 gekocht bij Audio Vision Dordrecht. Deze is regiovrij en ik heb begrepen dat dit softwarematig is gebeurt.

Ik weet alleen niet hoe, maar het kan dus wel.

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 13:36
Ik heb ook een DV444, niet regiovrij.
Heb op de site van VCD help ofzo een keer een hack gevonden, ff navragen, bleek dat dit alleen werkt alstie al met een chip regiovrij was gemaakt. Dus m.b.v die methode kon je de regio kiezen, wat bij veel DVD's tegenwoordig nodig is.
Maar regiovrij istie volgens hun niet te maken.
(misschien dat er een ontslagen werknemer van Pioneer mee zit te kijken en ons nu allemaal meedeelt dat het wel kan... )

Mijn Flickr; Sony A7iii

• ikmattie
Misschien dat iemand deze hack even kan proberen,
(ik heb geen regiovrije DVD's liggen!)
http://www.vcdhelp.com/dvdplayershack.php?select=Pioneer%20DV-444

En even wil posten of het gelukt is!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Die code heb ik ook gebruikt op de 444 en werkte goed.

• ikmattie
Zonder chip mod?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 01:40 schreef bjorn het volgende:
€279 bij mediamarkt duitsland
ze zitten ook hier in groningen

Verwijderd

zelfde prijs als het goed is...

Verwijderd

Topicstarter
Allen, bedankt voor jullie reacties.

Echter de hacks die bijvoorbeeld bij VCDhelp staan werken inderdaad niet als er geen regiovrije chip in zit (zoals bij mij het geval is).

Ik weet dat het wel mogelijk is op de chip die er in zit software matig om te zetten, zoals ook op mijn eerder vermeldde URL staat aangegeven.

Ik ben bijvoorbeeld sites tegengekomen waar met handheld PALM (een SUPER afstandbediening) de software veranderd kon worden bij Philips DVD spelers.

Dus de genoemde hacks werken niet bij mij, ga niet een nieuwe kopen (echter bedankt voor de tips), maar weet wel dat het op een of andere met een download handheld softwarematig kan.

Bedankt, ik zoek nog even verder....
Als ik het weet, weten jullie het ook.

Bultje

• ikmattie
Ik lees net dat met dat apparaat wat jij bedoelt (de uploader ofzo) je 10 DVD_spelers kan omzetten naar regiovrij...
Misschien iets om met meerder mensen te doen?
(en dit aantal is vast ook weer te hacken met een 'upload your uploader' apparaat!) :9

Mijn Flickr; Sony A7iii

Pagina: 1