[CM] Inbouw mobo in Dell Poweredge 2200 Case

Pagina: 1
Acties:

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Goedeavond,

Ik heb via via een Dell PowerEdge 2200 Kast kunnen bemachtigen voor weinig. :) Het enige nadeel is dat de moederbord standaard een ander formaat is dan at/atx.
Hoe moet ik handelen om er standaard atx formaat moederbord in te kunnen bouwen? :? Tevens er zit een aan/uitknop en resetknop met een printplaatje. Daaraan hangt een soort gelijke connector wat aan een floppydrive kabel hangt. Zelfde principe dus, maar dan kleiner.

Als iemand suggesties en/of ideen heeft, kan ze mailen of anders hier in de topic plaatsen. Alvast bedankt...

Linux is zo cool dat ik het koud heb

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ook goedeavond,

neem een DECOUPEERZAAG, een DREMEL en maak 't passend!!

Dat is keesMODDEN!!! Als 't niet past, maak je 't passend, als 't je niet mooi vind, dan maak je 't mooi, als 't gewoon goed werkt, dan overclock je de boel, zodat 't op de grens loopt!

GEWOON DOEN, EN JE BENT OOK EEN MODDER!

8-)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Sjoq
je zegt het wel makkelijk :D
maareh, hoe zou je het moeten fixxen met die aan/uitknop en reset. Dit is eigenlijk me eerste echte casemodding.

Hulp is uiteraard welkom. Het is geen standaard kast die Dell gebruikt voor haar serversystemen.

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ander MoBo -----> andere aan/uit knop.

Op een MoBo zitten gewoon twee pennetjes waar je je aan/uit knop op aansluit. Dan heb je dat printje met kabeltje (of wat 't ook is) En, het is makkelijk, gewoon goed meten, beginnen, afwerken, en genieten van je eerste keesMOD.

Kijk ff in de search naar CaseMOD en/of keesMOD en je vindt 100, nee 1.000 ideeen :) :) :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

aight...kast schiet een beetje op..voor foto's gemaakt..binnenkort ff de kast afmaken op 1 of andere manier..maar in een andere kleurtje spuiten hehehe

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Jouw spacecase is stoer _/-\o_ _/-\o_

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Sjoq
lol :D

Verwijderd

dus ff de haakse slijper pakken :)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 14:38

Corn

Raar jongetje

Neuh, de dremel. Als het met een dremel kan, dan is het modden :) (behalve dan in lichaamsholten stoppen enz) :P Let wel op de warmte van je Dremel, mijne werd laatst met staal dremelen zo warm dat ik dacht dat ie overleden was... Deed niks meer, en een paar dagen later ineens wel :7

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
pix~!!!!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 16:51
je kan ok gewoon een zaagje gebruiken maarja dremel is gewoon veell beter

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 19:46

spacy

+++

ik gebruik altijd kolomboor, ijzerzaag(eventueel decoupeer), dremel, lading tangetjes en schroevdraaiers(en schroefjes), een soldeerbout&tin met een dubbele hulpklem, lading fantasie, en wat tijd.
deze ingrediënten komen samen in m'n handen en worden met enigszins wat geluk anderszins wat wijsheid en ervaring gebotvierd op het te modden object.
ook is het handig je te voorzien van zaken, zoals stekkertjes, plugjes, draadjes, lampjes, fannetjes, roostertjeskrimpkous en knopjes

Verwijderd

Ik heb in mijn dell kast ook een ander mobo, de connector die je bedoeld kon ik gewoon op de pinnetjes prikken, en alles werkte, ook de hd en power leds!!
Pagina: 1