Toon posts:

Duron game platform??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe heb ik alleen maar Athlon systemen gebouwd, nu vroeg mijn neefje van 12 laatst of ik voor hem een computer zou kunnen bouwen zo goedkoop mogelijk, zijn paps heeft namelijk een PII 266 met een 4mb videokaart, maar heeft daar genoeg aan. Nu is mijn vraag dus hoe zijn jullie game-ervaringen met een duron processor. Ik zat te denken aan een Duron 1GHz, het gaat zo en zo op een msi plank, waarschijnlijk een MSI K7T Pro2, die vallen hedendaags wel mee in prijs, daarnaast een leuk reepje geheugen 256 mb ofzo. een athlon is zo een eurotje of 50 duurder, als ik die kan besparen graag.
Wat zijn jullie ervaringen (RTCW is wel een redelijke indicatie voor wat ie moet kunnen draaien)
OHJA ergaat een geforce2 kaartje in denk.

Verwijderd

Moet zat kunnen draaien ik draai zelfs nu op een duron 700 met gf2 is meer dan speelbaar als je het bij een beetje lage reso houd 800x600 een duron 1g of 1,2 g draait goed genoeg ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik zit hier op een duron 800 en ik kan de meeste games goed draaien (SOF2, Mohaa, Serious sam2) draaien behoorlijk goed in 1024*768*32 en soms nog hoger.
dat met 512MB en een 64MB GF2MX

enne, dat gaat behoorlijk goed. dus een duron kun je makkelijk gebruiken om te gamen.

• EoF
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

EoF

Met een duron is best wel een degelijk gamesysteem te bouwen, ik heb zelf een 800 met 768m ram en kan toch well alles goed draaien.
De meeste games vragen trouwens steeds meer van de grafische kaart(heb zelf een radeon8500) dan van de cpu.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05
Bij echt spellen gaat het niet zo zeer meer om de processor snelheid maar om de video kaart. Die Duron kan dat zat trekken met een GeForce 2 dacht ik.

Als je die Duron met MSI plank gaat kopen, ga dan voor de mSI 745 Ultra. Ondersteunt DDR333 geheugen en de plank is echt NIET duur.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:20

Exirion

Gadgetfetisjist

Benchmarks (ook voor games) zijn overal te vinden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.