[Adobe premiere]Kan geen film opnemen..!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik heb al gezocht maar heb niks kunnen vinden. Ik heb een fujix-8 videocamera (niet digitaal) en een GeForce video kaart met S-video in. Nu maak ik gebruik van Adobe Premiere en zou graag een videootje willen opnemen. Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt. geluid neemt hij wel op maar dat gaat via de mic van mijn PC. Ik heb alleen een zwart beeld en aan het einde zegt hij dat er frames verloren zijn gegaan. WIE KAN MIJ HELPEN....

• Crewlz
Ik weet trouwens ook niet wat voor instellingen ik moet doen voor een S-video in. Ik zie eigelijk alleen maar een firewire opneem zooi. :(

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:27
Hmm, probeer het eens met Virtualdub...en weet je zeker dat je kaartje een S-video in heeft?

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:45

fv

-------------------> hiero

De S-Video ingangs van een Geforce kaart werkt NIET met Adobe Premiere. Trouwens geen enkele VGA kaart met video ingang werkt...

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
hoe kom je aan die wijsheid ? k heb hier een radeon vivo, en daar is dus gewoon mee te capturen icm premiere, of welk programma dan ook. Voor premiere heb je wel een directshow naar vfw wrapper nodig, omdat premiere (volgens mij) geen directshow ondersteunt. Andere programma's (bv. ulead videostudio en mediastudio) ondersteunen weer wel directshow, en daar is dus ook mee te capturen.

K weet verder niet hoe dat geregeld is bij nvidia, maar t lijkt me stug dat ze geen vergelijkbare drivers oid uitbrengen. Anders heb je geen ene barst aan je tv-in.

mzzl, lone

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

• Crewlz
Ik kan trouwens wel met netmeting werken en het beeld gewoon opvangen!! maar wat is een directshow of waar kan je dat downloaden???
Pagina: 1