Toon posts:

*.dat bestand in mail als attatchment

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net van iemand een mail gekregen en daar zitten als attachment 2 *.dat files bij, ik weet van diegene dat het foto's zijn die met een webcam zijn genomen.
(Diegene heeft de mail ook met een hotmail acount verstuurd)

Waarmee kan ik deze bestanden openen?

Verwijderd

eerst door de scanner

daarna hernoemen naar jpg of bmp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de bestanden al op virusen gescand, en daarna hernoemd naar *.jpg oid, ...maar geen 1 programma herkend ze.

Kan dit er mee te maken hebben dat diegene met een mac werkt?
Zo ja welk programma zou ik moeten downloaden om die foto's wel te kunnen bekijken?

Verwijderd

Topicstarter
mmm vreemd, ...ik heb de oplossing, maar 't is wel omslachtig.
In Word kies ik "afbeelding uit bestand toevoegen" en dan "alle bestanden", en wanneer ik dan die *.dat bestanden toevoeg krijg ik de foto's wel te zien.
Ik heb ze dus uit Word gekopieerd en weer opnieuw opgeslaan, kortom; Omslachtig, maar ik heb de oplossing.

:)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:47
Op maandag 06 mei 2002 22:28 schreef BlueEyeZ het volgende:
mmm vreemd, ...ik heb de oplossing, maar 't is wel omslachtig.
In Word kies ik "afbeelding uit bestand toevoegen" en dan "alle bestanden", en wanneer ik dan die *.dat bestanden toevoeg krijg ik de foto's wel te zien.
Ik heb ze dus uit Word gekopieerd en weer opnieuw opgeslaan, kortom; Omslachtig, maar ik heb de oplossing.

:)
ik gok dat het BMP's waren, aangezien Words niet veel andere formaten ondersteund (en als het geen jpg's waren of wat dan ook dan tja)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me geen bmp hoor, dan had ie 'm met photoeditor of mspaint wel moeten openen.
Pagina: 1