Ik heb een oude dos bak van zolder gehaalt maar ik weet niet percies wat voor bak het is. Weet iemand hoe je in dos de specs kunt zien??
Verwijderd
bij het opstarten of maak de kast open en kijk naar de numers en dingen die op chips staan en op stikers op de kast
Het is een ibm bak en alles zit op het moederbord weinig aan te zien.
Is er niet een caommand of zo??
Is er niet een caommand of zo??
Er was een programmatje DD onder DOS(ik heb geen idee welke versie) die alle mogelijke informatie gaf over de computer. Probeer eens of dat commando werkt.
Tja
msd.exe
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Net even gechecked, DD was een extern programmatje. Bij DOS zit wel MSD, doet ongeveer hetzelfde. Probeer die maar eens.
Tja
Verwijderd
precies!Op maandag 06 mei 2002 21:37 schreef DeBolle het volgende:
msd.exe
Volgens mij zit dit programmaatje er trouwens pas bij vanaf MS-DOS 6.0 (kan het verkeerd hebben)
Verwijderd
Norton SysInfo / Quarterdeck Diagnose / etc.
Er zijn genoeg tools te vinden op (old school) download sites.
Anders gewoon het typenummer droppen op Google/Ibm Site of hier een foto van het binnen/buitenwerk posten.
Er zijn genoeg tools te vinden op (old school) download sites.
Anders gewoon het typenummer droppen op Google/Ibm Site of hier een foto van het binnen/buitenwerk posten.
k ik heb nu wat specs er zit 6,5 mb ram in en 30 mb hd maar hoe kom ik er nu achter wat voor proc er in zit??
msd.exe zit er niet op de bak draait op dos 5.0.
msd.exe zit er niet op de bak draait op dos 5.0.
Maakt het zoveel uit dan? Ik zou toch echt ff in de computer op de proc kijken, staat het bij die oude vaak zeer duidelijk op, zeker als het een Intel proc is...
Tja
Pagina: 1