Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Controleer eens de temperatuur van je processor in de BIOS, want als namenlijk de temperatuur van de CPU te warm wordt loopt je complete systeem vast en kan je alleen nog je pc resetten.
daar zat ik ok al aan te denken maar dat heb ik es met een iets oudere gehad en die knalde gewoon uit en starte daarna weer op maar deze slaat gewoon vast zonder iets aan te geven of wat dan ook.
zal het in ieder geval es proberen
thx
zal het in ieder geval es proberen
thx
Kijk is naar de standby/screensaver enz. enz. dingen. Lijkt wel of één van die dingen crashed.
daar heb ik al naar gekeken alles uitgezet maar toen deed ie het nog steeds.
wat is een
Verwijderd
Een programmatje dat berekeningen uitvoert voor bepaalde onderzoeken, bijvoorbeeld SETI, waar je computer signalen from outer space decodeert wanneer je niets doet. Kijk maar eens in [forum=5]Op maandag 06 mei 2002 20:51 schreef Angels_Dragon het volgende:
wat is een
Maareuh: doe jij soms 10 minuten niets met je computer? Schandalig
het is niet die van mij het is die van me pa die voornamelijk als hoofd pc fungeert voor internet en voor dingen voor zijn werk en dat soert troep 
maar ik heb het ff gechecked en de proc koelt gewoon hij is niet overmatig warm en het ventilatortje loopt gewoon dus???
maar ik heb het ff gechecked en de proc koelt gewoon hij is niet overmatig warm en het ventilatortje loopt gewoon dus???
Ook in de BIOS?Op maandag 06 mei 2002 20:38 schreef Angels_Dragon het volgende:
daar heb ik al naar gekeken alles uitgezet maar toen deed ie het nog steeds.
ja ook in de bios
en we hebben van8 windows er opnieuw opgeknald en toen draaide hij de hele nacht en ochtend weer stabiel maar net 15 min geleden liep ie weer vast. echt ik moet af en toe
van dat ding.
en we hebben van8 windows er opnieuw opgeknald en toen draaide hij de hele nacht en ochtend weer stabiel maar net 15 min geleden liep ie weer vast. echt ik moet af en toe
Verwijderd
-> 11:22
-> 12:47
Toch al weer langer aan gebleven...
Ff serieus, heb je wel stabiele voltages - en je pc is geaard ?
Misschien een productiefoutje?Dingen werken nooit zoals ze horen te werken tenzij er een productiefout is!
ja ? niet nieuwe hardware in gezet dat de voeding het niet meer kan treken of eens goed alles schoon maaken ( stof laat je fans trager draaien )Op dinsdag 07 mei 2002 12:55 schreef euss het volgende:
-> 11:22
[..]
Misschien een productiefoutje?
Dit verschijnsel schijnt ook voor te komen bij vliegtuigenPC crasht steeds na enkele minuten nix doen!
Verwijderd
Maak even een klein progje, die altijd draait. Op deze amnier zit de pc nooit niets te doen en crasht hij niet meer.
nee in die tussentijd is hij een keer uitgevallen en er is geen nieuwe hardware bijgekomen en hij is net helemaal schoongeblazen dat was het eerste wat we deden.
we zaten te denken aan een software fout maar dat lijkt me ook sterk omdat we nix vernieuwd hebben en windows is er opnieuw opgegaan dus dan is alles lekker vervangen.
we zaten te denken aan een software fout maar dat lijkt me ook sterk omdat we nix vernieuwd hebben en windows is er opnieuw opgegaan dus dan is alles lekker vervangen.
Pagina: 1