Verschillende TB 800's??

Pagina: 1
Acties:

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Topicstarter
Het schijnt dat er verschillende TB 800's zijn (ik heb een keer iets gehoord over de core ofzo), ik wil er eentje kopen voor op mijn Abit KT7 en wil 'm dan ook OC'en. Welke TB moet ik nemen?

Where is it?

Verwijderd

Blauw/Paarse core en groen. Ga voor een paarse

Verwijderd

paars idd die hebben een kopere core

/edit spelfoutje

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 00:58 schreef SuB het volgende:
paars idd die hebben een kopere core

/edit spelfoutje[/quote]Nou .. Paars komt uit Dresden. In Dresden worden ook koperen gemaakt, en in Austin niet. da's alles wat zeker is .. :)

Verwijderd

kee dus grotere kans dat koper.

wat me trouwens op valt dat als je dit soort dingen bij de compu boer op de hoek vraagt dat ze je nogal raar aankijken... hoezo meneer u wilt een TB uit dresden?? Paars/groen meneer? Wilt u geen pentium met internet?

nee boeruh lul val dood!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

Topicstarter
Soms heb ik ook wel het idee dat de lui in een copu-boer er nieks van af weten (niet dat ik veel van proc's weet), maar toch er staan mensen in een winkel om er iets aan te vragen.

Ok, ik moet dus de PAARSE core hebben.

Voordat ik het vergeet, kun je ook zelf checken of het wel echt een paarse of groene is?

Where is it?

Verwijderd

ja heel makkelijk gewoon door er naar te kijken. Hij ziet er gewoon echt groen of paars uit.

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

Topicstarter
Ok!!! Thx...

Meer hoef ik niet te weten.

Where is it?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 16:51
Ja die wou ik ook wel....hier in de buurt nergens te krijgen, en bij paar zaken kijken ze je aan of je van een andere planeet komt ofzo als je vraagt wat voor core de Athlon heeft...maar goed, ben tevreden met mijn groene :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

probleem is alleen dat de Dresden sjippies amper in Nederland te vinden zijn.

Verwijderd

Maakt het echt zoveel uit met o'clocken dan? Iemand ervaring?

Verwijderd

Ik zou als eerste even kijken of ze gelocked zijn of niet. Bij de zaak waar ik mijn T-bird heb gekocht eerst gekeken en er zaten er een paar bij die geunlocked waren. :) Denk dat je daar meer aan hebt dan aan een koperen core.

Hij draait dan ook heerlijk 950@1100, nu nog even wachten op mijn Alpha cooler.
Pagina: 1