Iemand verstand van draytek vigor2200e??

Pagina: 1
Acties:

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-01 14:50
Hallo Ik heb een draytek router die aangesloten zit op het bbnetwerk maar na ongeveer 20 minuten kan ik niet meer interneten.

Nou hadden de mensen van draytek mij verteld dat ik terug moets naar een ouder firmware versie 2.0a die had ook nog het probleem dus ik nog een oudere terug en nu doet hij helemaal niks meer reset werkt niet en krijg er ook geen andere software meer op.

Pingen kan ik hem ook niet.

Wie weet hoe ik hem weer goed krijgt

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
klinkt alsof het is misgegaan tijdens het flashen...

Zit er ergens een reset-knopje op ofzo, zodat je hem kan resetten?

'k ben overgins bang dat je hem nietmeer zelf kunt repareren als ie echt is ge mis-flashed....

• murdock
Na enig bellen met draytek kan je hem gewoon weer terug flashen is een aparte handelijg voor gelukkig.:)

Alleen nog steeds 1 probleem ik blijf mijn ip behouden op de router maar op een gegeven moment kan ik niet meer internetten.

Als de pc direct op de modem zit blijft hij gewoon aan.

Verwijderd

Bedoel je dat die je verbinding sluit?

• murdock
Ik behoud gewoon het ip adres dat me is toegewezen.

Maar kan niks meer doen op internet ook de optie ping to keep alive helpt niet.

Ik ben zelf ook gewoon bezig op internet op dat moment dus dat is het niet.

Iemand die me helpen kan wordt er gek van

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 18:59 schreef murdock het volgende:
Na enig bellen met draytek kan je hem gewoon weer terug flashen is een aparte handelijg voor gelukkig.:)
Er zijn mensen die de search van tweakers ook daadwerkelijk gebruiken. Zou je die handeling kunnen beschrijven voor het nageslacht?

• murdock
Zet maar een link neer dan waar mijn probleem bij staat

Ik wacht erop.

Verwijderd

d'r zit een timeout optie op de router, dat ie na een bepaald aandtal minuten automatisch 'afslaat'. Misschien heeft je router moeite opniew te conencten nadat dit afgeslagen is. Je kan de timeout op '-1' zetten (always on). Misschien (is het/helpt) dat.

Verwijderd

Je kan met telnet even de logfiles bekijken, misschien dat je daar wat aan hebt.. (voor info zie de draytek pagina en de help in telnet)

• murdock
de timeout functie heb ik niet nodig het is voor bbned dus is een lan verbinding
Pagina: 1